Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ossenkamp

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie accommodatie

Dennis
16-8-2011

De Ossenkamp is een mooie accommodatie met 3 slaapzalen. Beneden heb je een grootte woonkamer met een grote keuken en boven de slaapvertrekken.

Buiten heb je een overdekte zitjes een volleybalnet ,veldje met doelen, zandbak,trampoline. kortom genoeg ruimte om plezier te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ossenkamp in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ossenkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Ossenkamp scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.