Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn
8,1

28 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Mevr. Niemann, 1-9-2015

De kamers met bad en terrasje is absoluut aan te bevelen.

Dat zou dan kamer 102 welke ik zou willen aanbevelen.

Leuk om te doen is : een fiets huren en in de bossen te gaan fietsen , er zijn genoeg borden en paddestoelen om niet te verdwalen.

G.J.M.Valentin, 13-8-2015

Jammer van het aanwezig zijn van honden.

De mooiste kamer met terras aan de vijver kunnen wij ieder aanbevelen!!!!!!

Mevr. Kuiper, 9-7-2015

Haal bij de plaatselijke VVV of print van internet fietsroutes in de omgeving met knooppunten.

De fietsroutes die er liggen zijn, niet meer van deze tijd.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn voor je op een rij gezet:

W.C.J.N.M. Wiericx, 2-6-2015
Kamers aan de straat zijde hebben een balkon en daar is het 's avonds wel lekker zitten (tot de zon ondergaat)
paulpb, 18-11-2014
De kamers op de begane grond hebben de mogelijkheid om buiten te zitten.
Anja, 1-6-2014
Emmen , Noorder Dierenpark.

Jan Poppinga, 1-5-2014
Aanrader voor mensen die gebruik maken van 1 of meerdere dagen van het Avonturenpark Hellendoorn!!!
Machteld Spiekman, 19-2-2014
Een prima uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.
Anne, 11-2-2014
bezoek aan de Holterberg.
Jan, 19-1-2014
Probeer de bitterballen eens!