Camping Eelerberg

Weer vandaag-2°-7°
Camping Eelerberg
8,8

32 reviews over Camping Eelerberg in het Nederlands

Een warm welkom in een schitterende omgeving!

Wim Klaassen,
11-10-2018

Heerlijke camping met zeer gastvrije eigenaren. Mooie rustige plaatsen, verse eitjes, warm gebakken broodjes, lekker restaurant, mooi en goed sanitair, fietsenverhuur.

Wij konden geen verbeterpunten vinden....Als nieuwbakken caravaneigenaren konden we ook onze technische vragen kwijt! Super!!

Gereisd met partner in oktober 2018

Een aanrader!

Joanne Wieringa,
16-9-2018

Erg genoten van ons verblijf in de kampeerbungalow. Fijne speelplekken voor de kinderen. Mooi en schoon sanitair. Prachtige omgeving. Enorm gastvrije eigenaren. Lekker gegeten in het restaurant tegen redelijke prijzen. Kortom: een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Prachtige camping midden in het groen

Astrid,
2-9-2018

Erg hartelijk ontvangen met een kopje koffie. Een prachtige, rustige camping met goede voorzieningen.

Gereisd met partner in september 2018

Ontspannen

Robin,
30-8-2018

Samen met mijn vriend en ouders verbleven op de camping, heerlijk kunnen ontspannen. De sfeer op de camping is erg goed en het eten bij de boerderij heerlijk!

De rust die de camping heeft maakte mijn verblijf af.

Gereisd met partner in augustus 2018

We hebben op het tent veld gestaan en hadden echt een super plek met schaduw.

Kids konden lekker spelen op het veldje.

Ook in de omgeving veel te doen en veel te zien,

Wij hebben met name veel gefietst.

Het enige min punt was het sanitair dit was met een volle camping aan de krappe kant. Verder was het met momenten vies. Dit is echt een groot aandachtspunt.

Verder super vakantie gehad.

Heerlijk plek!

Daphne,
12-8-2018

Een heerlijke camping! Wij stonden op het deel natuurkampeerterrein. Ruime plekken. Het was best warm, fijn dat zwembad. Douches zijn wat onderhevig aan temperatuurschommeling, verder niets dan lof over deze camping.

Lekker gegeten, eenvoudig, maar prima! Elke dag een originele activiteit, maar geen hoogdravende animatie. Wij vonden ook dit helemaal prettig. Veel kinderen om mee te spelen voor onze dochter van 9. Wij vonden ook het grote schaakspel en damspel erg leuk.

Omgeving is mooi, leuk om een bootje te huren en een eindje te varen.

TOP Natuurcamping!

Denise,
12-8-2018

Een camping zoals een camping moet zijn! Wat een rust, plezier en met veel liefde en een grote glimlach word de camping gerund. Heerlijke week gehad met mijn middelste dochter. Wij komen zeker nog een keertje terug. Rik en Manon en co bedankt voor alles!

Mooie wereldse natuurcamping

Jaap Pellikaan,
23-7-2018

Ben hier samen met echtgenote en twee kleindochters (4 & 5 jaar) een week geweest. Prachtige, rustig gelegen camping. Grote plaatsen. Personeel is (niemand uitgezonderd) vriendelijk en behulpzaam. Zwembad was prima, broodjes elke ochtend vers te verkrijgen. Voor kleine kinderen worden er leuke activiteiten georganiseerd. Werden elke ochtend (inclusief de kleinkinderen) niet voor 8:00 uur wakker. Wat een rust. Het sanitair was schoon en werd regelmatig bijgehouden.

Tijdens de laatste dagen (het hoogseizoen was begonnen) leek de capaciteit van het sanitair wat aan de krappe kant. Tevens was het water van de douches onregelmatig qua temperatuur, en vaak aan de te hete kant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke camping!

Jolanda,
16-7-2018

Een heerlijke camping waar voor de kinderen veel te doen is, maar toch rust uitstraalt.

Hele vriendelijke eigenaren!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genieten van de natuur op een gezellige camping!

Krista Baar,
15-7-2018

Houd je van rust, natuur, wakker worden met het geluid van de vogels, ontbijten met verse broodjes en spelende kinderen om je heen. Dan is de Eelerberg een fantastische camping. Heerlijk afkoelen in het zwembad en een drankje/hapje bij het restaurant kunnen ook en de nieuwe eigenaren Rick en Manon zijn gezellige, betrokken campingeigenaren, die het de gasten goed naar de zin weten te maken. Sanitair prima. Netjes. Overdekte afwasgelegenheid buiten een goede investering.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eelerberg in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eelerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.