Vakantiehuis De Bosrand

8 reviews over Vakantiehuis De Bosrand in het Nederlands

fantastische goed verzorgde groepslocatie

angela,
8-6-2018

Goed verzorgde locatie tussen weilanden en bos. Naastgelegen bos biedt volop mogelijkheden voor recreatie! Prettige eigenaren!

We waren hier met zo'n 50 kinderen op jeugdkamp. Slapen op slaapzalen; als ze vol liggen is het er wel druk! 6 douches op de begane grond voor de groep. enkele toiletten beneden en ook boven 2 toiletten aanwezig

Op begane grond ook twee 2 persoons (rolstoeltoegankelijke) slaapkamers met badkamer. Gezellige ruimte op de deel om samen te eten of te feesten. Keuken van alle gemakken voorzien.

Buitenterrein fantastisch. voetbalgoals, baskets, schommels en wipwappen, pingpongtafel, kampvuurplaats en volop ruimte om verder nog te spelen. Gehuurde zeskampspellen en springkussen konden we makkelijk kwijt op het overzichtelijke afgebakende terrein.! Ook was er een mooi terras met tafels en stoelen aanwezig, dus bij mooi weer buiten eten.

Aanrader deze locatie!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastisch kamp gehad met onze club!

Bram Takens
30-11-2016

We hebben met onze vereniging een fantastich kamp gehad bij de Bosrand! Mooi gelegen nabij het bos en veel ruimte! Echt genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldige locatie

L. Wolters
28-10-2014

Omdat we in de eerdere reacties 1 negatieve vonden hebben we dit voorgelegd aan de eigenaar. Na overleg hebben we geboekt.

En gelukkig maar!!!!

We hebben met 7 gezinnen bij de Bosrand een heerlijke herfstvakantie beleefd. De accommodatie was echt brandschoon, de keuken super professioneel. Heerlijk buiten gezeten en gespeeld in de grote tuin en lekker kampvuur gestookt.

We hebben gefietst, de kids zijn (met de fiets) naar het attractie park Heksendoorn geweest. Een dagje bij kartplaza in Nijverdal geweest om te bowlen, lasergamen en natuurlijk te karten. Ook hadden we een Expeditie Robinson middag bij de Wilgenweard in Nijverdal geboekt. Echt een aanrader voor iedereen!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prima accommodatie!

Miedema
14-10-2014

Een erg mooie accommodatie voor het houden van een (familie) weekend. Via de ruime hal, met daarin een grote kapstok, kom je in de grote zaal, wat je qua inrichting doet denken aan een huiskamer. De professionele keuken met daarin 2 grote koelkasten & 1 grote vriezer was erg handig voor de vele boodschappen. De slaapzalen waren bij aankomst erg schoon en roken erg fris. Voor de leiding/ oudere personen waren er 2 slaapkamers op de bagage grond icl. wc en eigen douche. Voor de kinderen lag naast de boerderij een groot speelveld + speeltoestellen. De auto's kun je gemakkelijk kwijt naast de boerderij.

Het contact met de eigenaren liep vlot en gemakkelijk, zowel telefonische voor de tijd als wel terplekke. Je liep vanuit de boerderij binnen 5 minuten het bos in.

De eigenaren hadden voor ons een overheerlijk buffet klaargemaakt, dit was optioneel, maar zeker een aanrader voor volgende gasten.

Kortom; een perfecte accommodatie op een perfecte locatie aan de "bosrand"!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Perfecte plek voor familieweekend

Sander Lindenburg
11-3-2014

De nabij gelegen paardenmelkerij, wat we als uitje op zaterdag hielden, was de aanleiding dat we hier terecht zijn gekomen. En gelukkig maar. Het was een prachtige, ruime, modern ingerichte locatie, waar we met ruim 30 mensen makkelijk terecht konden. De jongeren zijn 's avonds gaan poolen in het vlakbij gelegen Nijverdal. En op zondagmorgen lekker wandelen over de Sallandse Heuvelrug. Wat wil een mens nog meer?

Gereisd met vrienden in maart 2014

Fantastische plek....mooie omgeving

A_Broeders
23-11-2013

Een mooie verbouwde boerderij waar ze in 2011 druk mee bezig zijn geweest, het oogt erg professioneel en waar zichtbaar zorg voor gedragen is en oog voor detail. We hebben ervaren dat met een grote groep mensen het goed vertoeven is. Ook de ligging is dicht bij een schitterend mooi bosgebied.

Een groot speelveld, waar er allerlei sporten gedaan kunnen worden zoals volleybal/badminton/voetballen/spelletjes we hebben zelf de netten meegenomen, was verder geen punt.

Het personeel doet zijn best om het je naar de zin te maken, en willen ook dingen voor je oplossen en overleg was mogelijk.

Qua kindvriendelijkheid, sportveld is geheel omheind met hekwerk, dus niemand kan zo weg.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Dit nooit meer

M.van Dijk
14-10-2013

De bosrand is prachtig ingericht maar..........

Wat heb je aan mooie openslaande tuindeuren als die niet open mogen.

Een prachtige haard in de woonkamer die je zelf niet aan mag steken.

Een mooi terras zonder meubilair zodat je buiten moet staan (stoelen van binnen mogen niet naar buiten).

Een voetbalveld waar je niet op mag voetballen omdat het gras niet gemaaid is.

Een professioneel koffiezetapparaat waar geen filters bij zijn, deze zijn niet in de supermarkt te koop.

Een eigenaar die te pas en te onpas binnen komt (om te controleren?).

Slaapzalen die je niet mag gebruiken als je met minder mensen bent.

Kortom eigenlijk had de eigenaar het liefst dat we met de hele groep de hele dag stil op de stoel bleven zitten.

In de groepsruimte konden maar twee ramen een heel klein beetje open omdat op alle deuren drangers zaten konden die niet worden open gezet. Het gevolg was dat een groot aantal mensen hoofdpijn had.

Wij gaan al 25 jaar naar dit soort accommodaties dit nog nooit meegemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

(iets te) mooie accommodatie

André
13-9-2011

In 2011 volledig verbouwd. Biedt plaats aan ca. 80 personen. Erg netjes, met oog voor detail. Schitterende omgeving. Keuken goed ingericht. Mooi groot speelveld. Dicht bij bos, dat vrij te gebruiken is.

Scoort op kindvriendelijkheid wat lager, omdat de accommodatie in een aantal opzichten kwetsbaar is ingericht (meubilair eetzaal en behang slaapzalen). Daardoor vraag ik mij af of de inrichting en de doelgroep op elkaar aansluiten.

Verder schitterende accommodatie

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Bosrand in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.