Vakantiehuis

9 reviews over Vakantiehuis Bospark Hellendoorn in het Nederlands

Mooie schone groepsaccomodatie

Angela,
4-6-2018

Heerlijke locatie! We waren hier met 50 kinderen op kamp. Terrein is ruim en afgebakend. Voetballen, tafeltennistafel, basketballen (wij als basketbalvereniging zouden dat veldje nog graag voorzien hebben van een hardere ondergrond....maar tja), mooie kampvuur plaats. We hadden een springkussen en bungeerunbaan gehuurd, en allerlei zeskamp spellen. Konden we goed kwijt op het terrein. Naast het terrein een heerlijk bos voor allerlei spellen. De accommodatie zelf leek wel een hotel aldus de kinderen. Als de slaapzalen vol liggen is het er ook wel echt vol en druk! Voor leiding aparte kamer op begane grond. Wij hadden van 1 slaapzaal een stilte slaapkamer gemaakt, hier mocht niet gekeet worden.. werkte goed! Mooie binnenruimte op de deel, gezellig ingericht. En bij mooi weer buiten op het terras. Keuken goed op orde, van alles voorzien. En tot slot: Wouter is een prettige eigenaar, goed contact. Voor herhaling vatbaar deze accommodatie!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Verblijf voor 7 weken i.v.m. verbouwing

D. Draijer,
28-5-2017

Nette schone huisjes met zeer vriendelijk en behulpzame mensen. Wij hebben hier een zeer prettig en rustig verblijf gehad. Super!

Gereisd met partner in maart 2017

Mooie plek met veel natuur

2-5-2017

Als je op het terras zit en je kijkt rond je ziet overal vogeltjes vliegen echt geweldig en er zit vaak een konijntje

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

erg basic, ligging niet geweldig

Hans
5-8-2010

Er staan maar een paar bungalows op het park, bouwjaar ws rond 1974. Geen faciliteiten (op zich geen probleem want vakantiepark Hellendoorn ligt om de hoek). Ligging in het bos met erg hoge bomen; ons huisje (fazant; nr. 7) lag de hele dag in de schaduw. Hierdoor alles erg klam als het minder mooi weer is (en dat was het regelmatig). Ook erg veel muggen aan de bosrand. Aan de plakstrips op de kozijnen is te zien dat men zelf regelmatig horrengaas aanbrengt. Huisje zou van binnen in een licht kleur geverfd moeten worden; doordat er geen zonlicht binnen komt is het door de stenen muren erg donker en somber. Keuken is oud, maar het functioneert wel allemaal. Jammer dat er niet iets meer afscherming is van de buren (door haag oid) Hierdoor zou je wat vrijer zitten (en je kan dan wel in de zon zitten). Wel goede prijs/kwaliteitverhouding en prachtige omgeving!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

grandioos

ria stevens
28-12-2009

De inrichting is super en we zijn al 3 jaar op vakantie geweest in mondeel.

We zijn zeer content over de ontvangst van de gastvrouw die even kom kijken of alles naar wens is en als je weg gaat doet ze ook niet moeilijk als het een half uurtje later is.

We hebben een heerlijke vakantie altijd daar en zeer zeker ook een rustige vakantie.

Groetjes Mevr:hsm stevens uit schiedam

Gereisd met vrienden in juni 2009

Goede prijs/kwaliteitverhouding...

Robbin Walta
21-8-2009

Een rustig, klein park. Buiten de bungalows verder geen voorzieningen in het park. Wel de mogelijkheid om gebruik te maken van faciliteiten van naastgelegen park. Buiten de snackbar en 1 x zwemmen geen gebruik van gemaakt. We hebben hier 2 weken verbleven. 1x verstopping gehad op de badkamer, was na 1 telefoontje zo opgelost. Door plaatsing van het huisje op het park mn voor de kinderen goede uitloop. "bosje" naast het huis, kinderen hebben daar in een hut gespeelt en zich prima vermaakt. 1 minpunt was dat er onvoldoende container ruimte was voor alle afval, waardoor je nog wel eens zwerfvuil rondom de container had.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

pissebedden

Campanula
9-7-2009

Op zich leuke kleine huisjes. De toegang is een rommeltje.Niet gezellig. Ook minder was dat de keuken en de slaapkamer wemelden van de pissebedden. Ze vielen in de douche zo door het luchtkanaal, dat al grotendeels afgeplakt was.'s-nachts liepen ze vrolijk langs de plinten de slaapkamer door.Doorgegeven dat er pissebedden waren, werd niets meegedaan. Zelf hebben we geprobeerd ze zo goed mogelijk te verwijderen, kasten van plaats geschoven, waar het krioelde van de pissebedden.Met vertrek een briefje weggelegd dat het echt erg was met de pissebedden. NIETS meer van gehoord en dat vind ik zeer kwalijk.Dus de service vinden we helemaal niets.

Gebruik mogen maken van accomodatie van ander park, maar dat ligt er niet naast, maar een heel stuk verder. Dus je gaat niet zomaar even zwemmen. Die dekens vonden we ook vies, hadden gelukkig dekbedden bij.Verder moet gezegd worden dat buiten de pissebedden het huisje goed gepoetst was.Huisje voor kinderen veel te klein en zelfs geen zandbak!!

Gereisd met partner in september 2006
2007

erg leuk weekend gehad, wel één minpunt vond ik. Er liggen dekens ipv dekbedden. Persoonlijk een stuk minder hygiënisch. Verder aanrader, voor iemand die rust zoekt. Super voor wandelen en fietsen. Zeer weinig voor kinderen, maar dat maakt t park er tegenover allemaal wel weer goed!!

Gereisd familie in juli 2005
2006

klein rustig park [8 bungalows] voorzienigen te gebruiken van naast gelegen park [zilverberk]

goede uitval basis om te fietsen

Gereisd met partner in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bospark Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bospark Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.