Avonturenpark Hellendoorn

8.1Fantastisch

• 9Nico27-10-2020

Geweldig

Was vrijdag 23 okt 2020 op bezoek in het park. Vond het een onwijs leuke dag. Weinig (of goed geregeld) bezoekers. Corona was niet erg aanwezig. Goede looproute en bij binnen attracties zoals de rioolrat een mondkapje. Verder genoeg frisse lucht. Personeel was erg vriendelijk. Kinderen mochten blíjven zitten. Als er niemand stond te wachten. Wat de attracties erg leuk maakt geen wachttijden. Ook het Horror Hotel was een succes Zeker voor herhaling vatbaar.

oktober 2020

• 10Yvonne27-10-2020

Geweldig gezinsuitje!

Met kinderen die langer zijn dan 90 cm is dit park echt een aanrader. Ze mogen bijna overal in. Voor gezinnen met jonge kinderen is het echt een geweldig leuk park waar alles op corona gebied perfect in orde is. Wachtrijen zijn netjes afgebakend, personeel is vriendelijk en looproutes staan goed aangegeven. Jammer dat er veel eenrichting is nu, maar dat is even niet anders. Met oudere kinderen die echt wat meer van de grote spannende attracties houden, is dit misschien een wat minder geschikt park, maar zeker tot een jaar of 12 is het helemaal top!

september 2020

• 4Moniek22-10-2020

Service waardeloos

Afgelopen woensdag geweest. Park was niet druk. Kaarten gekocht met de voordeelagenda! Daar zou 20% korting op zitten. Nog van te voren gebelt met Hellendoorn. Achteraf bleek dat de kaarten zonder kortingskaart goedkoper waren! Raar!! Daarnaast horrorkaarten gekocht voor 4 pubers! Nog extra gaan vragen hoe laat het zou sluiten. Dat wist ze niet! Er bleek een tijdslot op de kaarten te zitten. Alleen kon je dat niet lezen als je online boekte! Het was ook ook niet verteld. Dus niet blij mee, want het was al dicht! Om de beurt de attracties open. Niet alle medewerkers waren kindvriendelijk! Sommige echt wel! Super chagarijnige kassa medewerkster bij de info! Leuk park maar toch over de service erg ontevreden en teleurgesteld.

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9Dirk Wissink21-10-2020

Kind vriendelijk leuk park

We zijn 19 Oktober in het park geweest en het was voor ons en de kinderen een groot feest het was niet erg druk iedereen hield zich netjes aan de anderhalve meter. We hebben er een fijne dag gehad prima personeel vriendelijk en gastvrij een aanrader voor een leuk uitje bedankt hoor.

oktober 2020

• 9Daniel20-09-2020

Verrassend leuk park voor kleine kinderen

Wij hebben een fantastische leuke dag gehad hier met onze zoon van bijna 4 jaar. Als je kinderen hebt die langer zijn dan 90 cm kun je hier zoveel leuke dingen doen. De corona maatregelen zijn goed gedaan en over het algemeen worden ze ook netjes nageleefd. Wij hadden mooi weer en ik vond het gezellig druk, niet overdreven druk. Lange wachtrijen hebben wij niet gehad voor attracties, max zo'n 15 minuten wat natuurlijk erg fijn is met een kleintje. Voor ons was het zeker de moeite waard en wij gaan nog een keer terug.

september 2020

• 3B30-08-2020

1x nooit meer

1 keer nooit meer. Pak klein, niet voor “oudere kids” en personeel zijn een stelletje chagrijnen. (Heb in totaal 3 nette, vriendelijke medewerkers gezien).

• 9Devin spuij27-08-2020

Super leuk park!

Echt een erg leuk parkje voor kinderen onder de 12 jaar! Voor ieder iets te doen! Toen wij gingen was het erg rustig, nergens wachten! En wij konden 3 rondjes achter elkaar in de donderstenen! Erg leuk parkje, helemaal je geld waard! Zeker gaan! Groetjes. Devin Spuij

• 6Suzanne23-08-2020

Leuk maar jammer dat je alleen kunt pinnen

Op zich een leuk dagje uit. Alleen heel vervelend dat je alleen kunt pinnen bij de shops

• 9Marieke23-08-2020

Waanzinnige dag met kleine kinderen!

Verrassend leuke dag gehad. Absoluut corona proof, nergens geweest waar het personeel en alle bezoekers zich aan de richtlijnen houden. Er hangt een rustige ruimtelijke sfeer hierdoor, fijne bijkomstigheid ;-). De looproute voelt ook heel natuurlijk, je kunt vrij makkelijk terug naar een attractie of horeca tentje. Sanitair was superschoon op onze bezoekdag, heel fijn met 3 kleine kids. Dreumesland is geweldig, de kinderen hebben hier genoten van de attracties (2, 2, 5 jaar / max 1.20). Eigenlijk alle attracties zijn geschikt voor families, voor echte durfals en tieners is dit niet het juiste park.

• 9Ronny V.18-08-2020

Super Corona proof Park

We hebben een geweldige dag gehad en de 1,5 meter is hier goed neergezet. Daar kan Toverland een voorbeeld aan nemen. De frietjes met frikandellen waren heerlijk! We hebben niet lang hoeven wachten. Super dag gehad onze kinderen willen nu al weer terug naar Helledoorn.

10 van de 448 reviews gezien