Camping Heino

Camping Heino
8,4

18 tips over Camping Heino

S.C.Roos, 19-7-2015
Wifi was minder maar is verholpen door het aanleggen van een nieuwe wifi mast. Helaas net voor dat ik wegging maar daar profiteer in volgend jaar wel van.
warris, 14-5-2015
Geniet van het restaurant met zeer betaalbare en goede maaltijden met een hele leuke dagschotel
fr_woning, 7-10-2014
Ook in deze maand September hebben we weer genoten . We zijn in Heino , niet ver van de camping Heino , naar een open dag van biologische varkensfokkerij geweest , waar de varkens kunnen badderen in een daarvoor gemaakte poel . Biggetjes van slechts 1 a 2 uur , kon je van dichtbij bekijken . In de hal van de boerderij stonden diversen exposanten . Voor de gasten was er een drankje en een broodje .

Jo, 23-9-2014
    Op de Larix kan men wel wat last hebben van vliegen boerderij in de buurt.
    Hetty, 4-5-2014
    Het fietsen is geweldig in deze omgeving, je zit midden in de natuur, en er zijn leuke dorpjes en steden in de buurt. Ook kun je gratis fietsroutes bij de receptie pakken.
    Janssen, 29-10-2013
    Het restaurant is na 1 Oktober gesloten, wel begrijpelijk maar misschien de snackbar dan open voor een uur?

fr_woning, 17-10-2013
    Leuke uitjes vanuit de Camping Heino zijn : Bezoek aan Kasteel Het Nijenhuis . Met een IVN gids een wandeling door de tuinen van , het landgoed 't Rosendael . Bezoek aan de bierfabriek in Raalte . Fietstocht met gids naar de Noetselerberg en een ritje met De Heideslak en zo zijn er meer leuke dingen .
    fr_woning, 16-10-2013
    De septembermaand is een maand vol activiteiten voor ouderen . Een aanrader voor kampeerders die eens iets anders willen .
    leo , 15-5-2013
    In de omgeving leuk om naar toe te fietsen speeltuin de Flierefluiter in Raalte. Groot recratiegebied Wythermerplas op 10 min rijden met de auto bij Zwolle met toezicht.
    Rocco, 27-3-2013

De pompdagen in Heino

Stoppelhaene in raalte

De kermis ,braderie en tentfeesten in lemmelerveld

allemaal in de zomermaanden erg leuk en gezellig.

Goede uitvalsplek voor diverse pretparken.

Onze bezoekers bekeken ook: