Camping Heino

122 reviews over Camping Heino in het Nederlands

Wat een enorme teleurstelling

Lia Kiewiet
23-6-2018

Op de site van camping Heino gekeken en naar het filmpje van de camping. Het filmpje laat een keurig chalet zien op een mooie plaats .Op het filmpje ziet de camping er verzorgd uit. De prijslijst bekeken en naar de camping gebeld. Er was een chalet vrij ik vroeg naar de prijs en Roy noemde een hoger bedrag . Hij zou het nakijken en mij terug bellen. Dat gebeurde dus niet. Zelf terug gebeld. Was nog geen werk van gemaakt. Na de juiste prijs gereserveerd. Krijg geen bevestiging van de reservering . Vraag dit later via hun contact formulier op hun site. Geen reactie. Weer bellen. Zaterdag vriendelijk ontvangst. Chalet nummer 8 was vies en heel vieze dekbedden vol plekken. De eigenaar kwam niet kijken. We moesten de hoezen erom doen dan zag je het niet meer was zijn reactie. Vieze vette waterkoker, vuilnisbak vies. En een onverzorgd hoekje op de camping. De eigenaar vond het wel best. Wij niet zijn weggegaan. Kregen gelijk het geld terug.

Wat een enorme teleurstelling

Lia Kiewiet
23-6-2018

Complete, gastvrije camping voor jong en ouder

Dirk en Coby Karten
28-5-2018

Door het aantrekkelijke ‘levensgenieters’-arrangement waren gelokt naar de prachtige kampeerplek voor opa en oma. Inclusief gratis verblijf van het kleinkind, elke dag een krant, plus vier knapperverse broodjes… De camping blijkt ook een op z’n tijd bruisende plek waar gezelligheid, makkelijk contacten leggen en vriendelijkheid centraal staan. Voor opa, oma, ouders, kinderen, bikers, vogels én hazen.

De onderneming van het gastvrije beheerders echtpaar Van der Burg biedt alles wat we zochten: van overdekt zwembad waar we met kleinkind van bijna twee konden spartelen als het weer tegen zou zitten tot goed sanitair, mooie grasveldjes, een overdekte (!) speeltuin en snackbar/restaurant. En wifi.

Zo actief en lekker levendig het op de camping kan zijn in de weekenden en schoolvakanties, zo rustig is het door de week. Je hoort…. niets! Ja, de vogels fluiten je wakker. Kortom: aanrader voor wie gezelligheid en op z'n tijd rust zoekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Heino voor je op een rij gezet:

veel faciliteiten en slecht onderhoud

Paalman
    16-5-2018

Mooi opgezette velden met eigen speeltoestellen, veel faciliteiten, mooi zwemvijvertje en goede animatie.

Slecht onderhoud: rubberen tegels voor de veiligheid liggen schots en scheef met grote gaten. Ziet er niet uit en is gevaarlijk. Het speeltoestel met glijbaan op ons veld was in slechte staat. De glijbaan was kapot en er was veel houtrot. De spijkers staken eruit. Bij het overdekte speelgedeelte ontbreken enkele stoeptegels en liggen grote betontegels op de randen los. Ziet er niet netjes uit en is gevaarlijk. Het dak heeft veel gaten en waarschijnlijk asbest platen. Zwembad heeft geen toezicht. Konden nergens heen om te melden dat er poep in het bad dreef en de toiletten (zonder wc papier) op slot zaten zonder mensen erin. Bovendien kreeg iedereen de hele week last van de ogen in het bad door teveel chloor in het water. Mooi restaurant, maar de bediening was niet zo snel.

Wc bij de speeltuin was vaak erg smerig.

Absolute aanrader, gewoon doen dus.

Fontijn
    10-4-2018

Wij hadden de kampeerlodge geboekt. Super accomodatie. Heel veel luxe en toch midden in de natuur. Je kunt er zelfs met 5 personen in verblijven.

De camping is verder schoon en met ruime plekken.

Daarnaast hebben wij gebruik gemaakt van alle voorzieningen, zoals het zwembad met ruime openingstijden. Heerlijk gegeten bij hun restaurant de Remise, maar je kunt ook snacks/patat eten van de ook aanwezige snackpoint.

Verder konden wij kijkend vanaf het terras genieten van de kinderen die daar een l ruim opgezette speeltuin hebben en prachtig groot springkussen. Er is bij slecht weer zelfs nog een overdekte speeltuin.

Spoedig begint het recreatieprogramma weer voor jong en oud. Zij staan bekend om hun ruime keuze in activiteiten het gehele seizoen.

Ook is de WIFI verbinding in orde,...... kortom......

Ze maken hun slogan echt waar... Ons doel is uw Thuisgevoel.!!!

leuk

penevdb
    24-7-2017

Kinderen vermaken zich. Dat is top Hygiëne kan veel beter. Beheer kan beter op de camping zijn dan achter de receptie. Er zijn veel perikelen onder de jeugd. Escaleren voorkomen

Fantastische juni maand. Veel activiteiten

The Royal Family john en olga
    15-7-2017

Alles prima geregeld. Niets was de eigenaren teveel om te organiseren. Gezellig restaurant met goede kok.Voor herhaling vatbaar!!!!!

Prachtige camping, veel 'vaste' gasten

Familie Wiersma
    18-6-2017

De camping heeft prachtige faciliteiten. Het sanitair is keurig en schoon. Er is een mooie overdekte speeltuin en alle veldjes hebben een mooi speeltoestel. Het zwembad is leuk en hoewel we de enige gasten in het zwembad waren, mocht de waterglijbaan gewoon aan. Top!

Zelf vonden we het erg jammer dat er veel 'vaste' gasten waren waar we als weekendgast tussen stonden. Onze kinderen vonden geen aansluiting meer bij de andere gasten omdat die allemaal al 'voorzien' waren. Ook vinden wij het komen en gaan van mensen bij het campingleven horen, dat was nu niet omdat alle gasten er al stonden.

Verder waren er de nodige feestjes, zowel op ons veldje, bij de kantine als in een weiland verderop wat voor wat muziekoverlast zorgde. Alles hield tegen 22 uur op dus op zich prima, maar gezien de andere recensies met 'rustige camping' hadden wij hier geen rekening mee gehouden en dan valt het wat tegen.

Voor de kinderen een geweldige camping en zeker aan te raden!

Geweldig gastvrije rustige camping

Janny Tobeas
    6-5-2017

We hebben een chalet gehuurd, een maandarrangement, prachtige privegelegen plek. Een uitgebreid activiteitenprogramma voor 50 +. Ongedwongen sfeer. Eigenaars, een echtpaar, doen er alles aan om je verblijf naar wens te laten verlopen.

Zeer fijne camping .

Fr.woning
    22-1-2017

We waren er in september en hadden ditmaal schitterend weer . We hebben ons dus best vermaakt .

We hebben een aantal aanbieders voor Heino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heino in Heino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heino scoort een 8.18 uit 10 op basis van 122 reviews.