Camping Heino

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°7°
Camping Heino
8,4

118 reviews over Camping Heino in het Nederlands

Absolute aanrader, gewoon doen dus.

Fontijn, 10-4-2018

Wij hadden de kampeerlodge geboekt. Super accomodatie. Heel veel luxe en toch midden in de natuur. Je kunt er zelfs met 5 personen in verblijven.

De camping is verder schoon en met ruime plekken.

Daarnaast hebben wij gebruik gemaakt van alle voorzieningen, zoals het zwembad met ruime openingstijden. Heerlijk gegeten bij hun restaurant de Remise, maar je kunt ook snacks/patat eten van de ook aanwezige snackpoint.

Verder konden wij kijkend vanaf het terras genieten van de kinderen die daar een l ruim opgezette speeltuin hebben en prachtig groot springkussen. Er is bij slecht weer zelfs nog een overdekte speeltuin.

Spoedig begint het recreatieprogramma weer voor jong en oud. Zij staan bekend om hun ruime keuze in activiteiten het gehele seizoen.

Ook is de WIFI verbinding in orde,...... kortom......

Ze maken hun slogan echt waar... Ons doel is uw Thuisgevoel.!!!

leuk

penevdb, 24-7-2017

Kinderen vermaken zich. Dat is top Hygiëne kan veel beter. Beheer kan beter op de camping zijn dan achter de receptie. Er zijn veel perikelen onder de jeugd. Escaleren voorkomen

Fantastische juni maand. Veel activiteiten

The Royal Family john en olga, 15-7-2017

Alles prima geregeld. Niets was de eigenaren teveel om te organiseren. Gezellig restaurant met goede kok.Voor herhaling vatbaar!!!!!

Prachtige camping, veel 'vaste' gasten

Familie Wiersma, 18-6-2017

De camping heeft prachtige faciliteiten. Het sanitair is keurig en schoon. Er is een mooie overdekte speeltuin en alle veldjes hebben een mooi speeltoestel. Het zwembad is leuk en hoewel we de enige gasten in het zwembad waren, mocht de waterglijbaan gewoon aan. Top!

Zelf vonden we het erg jammer dat er veel 'vaste' gasten waren waar we als weekendgast tussen stonden. Onze kinderen vonden geen aansluiting meer bij de andere gasten omdat die allemaal al 'voorzien' waren. Ook vinden wij het komen en gaan van mensen bij het campingleven horen, dat was nu niet omdat alle gasten er al stonden.

Verder waren er de nodige feestjes, zowel op ons veldje, bij de kantine als in een weiland verderop wat voor wat muziekoverlast zorgde. Alles hield tegen 22 uur op dus op zich prima, maar gezien de andere recensies met 'rustige camping' hadden wij hier geen rekening mee gehouden en dan valt het wat tegen.

Voor de kinderen een geweldige camping en zeker aan te raden!

Geweldig gastvrije rustige camping

Janny Tobeas, 6-5-2017

We hebben een chalet gehuurd, een maandarrangement, prachtige privegelegen plek. Een uitgebreid activiteitenprogramma voor 50 +. Ongedwongen sfeer. Eigenaars, een echtpaar, doen er alles aan om je verblijf naar wens te laten verlopen.

Zeer fijne camping .

Fr.woning, 22-1-2017

We waren er in september en hadden ditmaal schitterend weer . We hebben ons dus best vermaakt .

Een hele active eigenaar er wordt veel georganiseerd voor oud en jong. Enige jammere is dat je lopend maar op een plaats de camping kan verlaten. Verder een mooie en gezellige camping.

Niet voor in de herfst vakantie

Raymond, 25-10-2016

Wij denken dat Camping Heino in de zomer maanden een leuke en gezellige camping is.

Zelf waren wij hier met onze drie kinderen in de herfst vakantie in een Chalet Basic plus , prima en schoon , alleen is er in deze periode niks meer te beleven, alles dicht wat ons wel een beetje tegen viel daar je in de herfst vakantie wel wat iets meer reuring verwacht, zeker toen onze auto het ook nog begaf en we bijna twee dagen aangewezen waren op de camping heb je het gauw gehad.

Gelukkig kregen we de sleutel van het zwembad, zodat we ons hier nog wel even hebben kunnen vermaken met een bad geheel voor ons zelf.

Kortom leuke camping om te kamperen of chalet huren in de zomer maanden, maar niet na deze periode zeker niet zonder auto..

Toon en Brigit gaven ons het thuisgevoel.

bewoners van Buxus 10. Guido en Maria., 2-10-2016

Alles was goed, schone camping, gezellige mensen, er werd heel veel georganiseerd, en als je iets vroeg zorgden ze voor een oplossing.

De koffie en de borreltjes bij de georganiseerde activiteiten, die bovendien gratis waren, hebben we heel erg gewaardeerd. Waar kom je dit nog tegen?

Helemaal top!

Bas, 23-8-2016

Afgelopen week heerlijk in een luxe chalet gezeten. Het chalet zag er prima uit, zeker voor de prijs die gevraagd wordt! Alles is aanwezig. Was iets niet aanwezig, werd het dezelfde dag nog geregeld. Het bereik van de WiFi was in het chalet beperkt, maar eenmaal richting de receptie was de WiFi super. Nog nergens deze WiFisnelheid mogen ervaren. Verder zag het zwembad er goed uit, en werd die 3x per dag schoongemaakt. Het aanwezige animatieteam heeft zich elke dag weer ingezet om alle kinderen te vermaken, en keer op keer met succes! Niks dan lovende woorden over deze camping wat mij betreft!

We hebben een aantal aanbieders voor Heino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heino in Heino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heino scoort een 8.44 uit 10 op basis van 118 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: