Vakantiehuis Wildeman

Kleine hotelsWeer vandaag8°2°
Vakantiehuis Wildeman
8,8

16 reviews over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

Dit is pas echt tot rust komen!

Petra
9-5-2012

Sfeervol huis, met ruime prive tuin. Je proeft de rust, de ruimte de vrijheid.

Daardoor zeer kindvriendelijk. Echt een feelgood vakantieplek!

alsof het je eigen huisje is!

gerda Koole
9-5-2012

Wij kwamen binnen met 3 vriendinnen en voelden ons meteen thuis! Wij konden ons bijna niet voorstellen dat je zo'n lekker huis wilt verhuren. Bedankt voor het delen dus! Duidelijk met zorg ingericht, lekkere bank en stoelen, gewoon heel comfortabel. En ook nog eens heerlijk op loopafstand van de natuur en op fietsafstand van leuke steden. Wij hebben genoten en hadden het er wel een wk uitgehouden.

Alles in het huisje is erg compleet,echt aan

alles is gedacht.Zo staat er bijv koffie en thee en allerlei kruiden wat natuurlijk erg handig is.De omgeving is prachtig om wandelend of op de fiets te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

De wildeman, een plek om tot rust te komen!

Marion Ligthart Schenk
      9-5-2012

Een prettig huisje, met een ruime tuin erom omheen. Huisje is comfortabel en sfeervol ingericht. Fijn dat er 2 fietsen gebruikt konden worden. Het parkje is heerlijk rustig, genoten van de vogelgeluiden!

Fijne plek om heerlijk met gezin tot rust te komen

Oele Koornwinder
      8-5-2012

Het huisje is knus en netjes, met mooi uitzicht rondom, ruime tuin en veel vogelzang! Het is kindvriendelijk en voelt gastvrij aan, onder meer door de ruim gesorteerde keuken inclusief proviand, beschikbare apparatuur met cd's en dvd's, speelgoed (bv. zandbak met alles erop en eraan) en leenfietsen. De Wildeman is landelijk gelegen en biedt een goed vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten door de omliggende natuur. Winkels zijn op fietsafstand. Voorzieningen in park zelf zijn wat mager.

Toen wij er waren (2 jaar geleden) was het heel rustig in het park, maar als het drukker is zou iets meer privacy wenselijk zijn (bv. gordijnen voor alle ramen, en wat meer natuurlijke beschutting in de tuin)

Wat een topper

Marcel Verhaar
      25-3-2009

We hebben een heerlijke week gehad in dit van buiten authentiek, maar van binnen modern ingerichte vakantiehuisje.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.