Vakantiehuis Wildeman

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Vakantiehuis Wildeman
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

alsof het je eigen huisje is!

gerda Koole
9-5-2012

Wij kwamen binnen met 3 vriendinnen en voelden ons meteen thuis! Wij konden ons bijna niet voorstellen dat je zo'n lekker huis wilt verhuren. Bedankt voor het delen dus! Duidelijk met zorg ingericht, lekkere bank en stoelen, gewoon heel comfortabel. En ook nog eens heerlijk op loopafstand van de natuur en op fietsafstand van leuke steden. Wij hebben genoten en hadden het er wel een wk uitgehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.