Vakantiehuis Wildeman

7 reviews over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

onontdekt uniek vakantiehuis

Ayolt & Esther
9-8-2013

Wij hebben een week met onze baby-tweeling mogen genieten van de Wildeman.

Het bleek een ideaal vakantiehuis: modern, ruim, sfeervol/persoonlijk, met een grote tuin en gelegen in een prachtige omgeving. De huizen op het park zijn in privé bezit. Dat bleek een rustige omgeving te bieden.

Ook met iets oudere kinderen zou het volgens ons erg geschikt zijn: er is veel speelgoed, een zandbak, zwembadje en een boomhut.

Zowel de verhuurder als de beheerder van het park zijn gastvrij en flexibel. Wat een verschil met de bekende ketens.

We hebben een fantastische week gehad!

Geweldige week in een leuk huis!

Martijn
5-6-2012

We voelden ons meteen thuis in Wildeman. Het huis is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Grote tuin van 500m2: onze dochter kon daar lekker in rond rennen. Het huis is sowieso erg kindvriendelijk: traphekje, kinderstoel, kinderbed, zandbak, trampoline, loopfiets, doos met duplo, fietszitje etc!

Ook erg fijn dat we de fietsen konden gebruiken. Salland is een prima fietsgebied. Met een kaartje (ook beschikbaar in huisje) kun je allerlei fietsroutes rijden.

Al met al een tophuis!

Prima huisje

D. Remmerswaal
16-5-2012

Een mooi, compleet ingeicht huisje in een goede omgeving voor wandelen en/of fietsen. Zeker een aanrader.

Mooi huisje fijne omgeving

H. Tatje
9-5-2012

We hebben een hele fijne vakantie gehad in een mooi en zeer compleet ingericht vakantiehuis.

Ook de ligging is perfect, groen, rustig en veel privacy.

Dit is pas echt tot rust komen!

Petra
9-5-2012

Sfeervol huis, met ruime prive tuin. Je proeft de rust, de ruimte de vrijheid.

Daardoor zeer kindvriendelijk. Echt een feelgood vakantieplek!

Fijne plek om heerlijk met gezin tot rust te komen

Oele Koornwinder
8-5-2012

Het huisje is knus en netjes, met mooi uitzicht rondom, ruime tuin en veel vogelzang! Het is kindvriendelijk en voelt gastvrij aan, onder meer door de ruim gesorteerde keuken inclusief proviand, beschikbare apparatuur met cd's en dvd's, speelgoed (bv. zandbak met alles erop en eraan) en leenfietsen. De Wildeman is landelijk gelegen en biedt een goed vertrekpunt voor wandelingen en fietstochten door de omliggende natuur. Winkels zijn op fietsafstand. Voorzieningen in park zelf zijn wat mager.

Toen wij er waren (2 jaar geleden) was het heel rustig in het park, maar als het drukker is zou iets meer privacy wenselijk zijn (bv. gordijnen voor alle ramen, en wat meer natuurlijke beschutting in de tuin)

Wat een topper

Marcel Verhaar
25-3-2009

We hebben een heerlijke week gehad in dit van buiten authentiek, maar van binnen modern ingerichte vakantiehuisje.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.