Vakantiehuis Wildeman

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Vakantiehuis Wildeman
8,8

4 reviews over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

Heerlijk huisje op rustige plek

pien
7-3-2015

Heerlijk vakantie huis op een rustige plek. In een kleinschalig park met individuele huisjes is de Wildeman een persoonlijk ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Kookgerei genoeg, lekkere bank en een gaskachel voor de kille avonden. Zeer ruime tuin met grote trampoline én boomhut voor de kinderen. Wifi om toch even je mail te checken of te kijken wat er te doen is in Deventer. Mooie wandelingen op de Sallandse heuvelrug. Echt een aanrader!

Heerlijke vakantiewoning in Salland

Pieter en Renske
25-4-2014

Prachtig vakantiehuis, heel rustige ligging op klein park. Lekker grote tuin (=echt groot) rondom het huis. Wakker worden met alleen vogelgeluiden en een konijn op het gras. Verschillende leuke eethuizen in de buurt gezien maar vooral zelf gekookt in de goed (en compleet) uitgeruste keuken.

Voor het ontbijt even op de fiets naar de boer voor vers brood en boerenkaas.

Heel prettig huis

ester
4-1-2014

We hebben een aantal keren een korte vakantie in dit huis doorgebracht en het is ons altijd heel goed bevallen. Door de ligging, een beetje achterin op het park, komt er weinig verkeer voorbij. Het huisje is mooi licht ingericht en heel schoon. De tuin is groot, groot genoeg om in te badmintonnen als je dat zou willen. Hoewel wij er zelf niet met kleine kinderen zijn geweest, denken wel wel dat het voor jonge gezinnen een heel fijn huisje is.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

De wildeman, een plek om tot rust te komen!

Marion Ligthart Schenk
9-5-2012

Een prettig huisje, met een ruime tuin erom omheen. Huisje is comfortabel en sfeervol ingericht. Fijn dat er 2 fietsen gebruikt konden worden. Het parkje is heerlijk rustig, genoten van de vogelgeluiden!

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.