Vakantiehuis Wildeman

Laatste review

Een prachtige rustige omgeving

Gre de Rooij-van de Mast,
4-1-2014

Een gezellig huis, in een mooie en rustige omgeving, met allemaal bossen rondom.

De prijs was redelijk normaal

Het is een huis op een parkje en de winkels zijn redelijk dicht in de buurt en ondanks dat wij daar waren zinder kinderen kunnen we wel zeggen dat het heel kindvriendelijk is.

4 reviews over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

Een prachtige rustige omgeving

Gre de Rooij-van de Mast
4-1-2014

De prijs was redelijk normaal

Heerlijk uitrusten en genieten

Marco en Roelianne
1-7-2012

Mooi huisje, netjes, schoon en modern ingericht.

Luieren in de grote tuin en een mooie omgeving.

Luxe en ontspannen

Yolanda van Dongen
9-5-2012

Met z'n tweeën hebben we een week genoten van de uitermate smaakvol en comfortabel ingerichte vakantiewoning Wildeman. Zelfs het tuinmeubilair onderscheidde zich van de doorgaans standaard setjes die voor deze huizen worden uitgekozen. Een heerlijke plek voor mensen die een weekje lekker onbezorgd willen bijkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Alles in het huisje is erg compleet,echt aan

alles is gedacht.Zo staat er bijv koffie en thee en allerlei kruiden wat natuurlijk erg handig is.De omgeving is prachtig om wandelend of op de fiets te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.