Vakantiehuis Wildeman

Kleine hotelsWeer vandaag4°3°
Vakantiehuis Wildeman
8,8

16 reviews over Vakantiehuis Wildeman in het Nederlands

Heerlijk huisje op rustige plek

pien
7-3-2015

Heerlijk vakantie huis op een rustige plek. In een kleinschalig park met individuele huisjes is de Wildeman een persoonlijk ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Kookgerei genoeg, lekkere bank en een gaskachel voor de kille avonden. Zeer ruime tuin met grote trampoline én boomhut voor de kinderen. Wifi om toch even je mail te checken of te kijken wat er te doen is in Deventer. Mooie wandelingen op de Sallandse heuvelrug. Echt een aanrader!

Heerlijke vakantiewoning in Salland

Pieter en Renske
25-4-2014

Prachtig vakantiehuis, heel rustige ligging op klein park. Lekker grote tuin (=echt groot) rondom het huis. Wakker worden met alleen vogelgeluiden en een konijn op het gras. Verschillende leuke eethuizen in de buurt gezien maar vooral zelf gekookt in de goed (en compleet) uitgeruste keuken.

Voor het ontbijt even op de fiets naar de boer voor vers brood en boerenkaas.

Een prachtige rustige omgeving

Gre de Rooij-van de Mast
4-1-2014

Een gezellig huis, in een mooie en rustige omgeving, met allemaal bossen rondom.

De prijs was redelijk normaal

Het is een huis op een parkje en de winkels zijn redelijk dicht in de buurt en ondanks dat wij daar waren zinder kinderen kunnen we wel zeggen dat het heel kindvriendelijk is.

Heel prettig huis

ester
4-1-2014

We hebben een aantal keren een korte vakantie in dit huis doorgebracht en het is ons altijd heel goed bevallen. Door de ligging, een beetje achterin op het park, komt er weinig verkeer voorbij. Het huisje is mooi licht ingericht en heel schoon. De tuin is groot, groot genoeg om in te badmintonnen als je dat zou willen. Hoewel wij er zelf niet met kleine kinderen zijn geweest, denken wel wel dat het voor jonge gezinnen een heel fijn huisje is.

onontdekt uniek vakantiehuis

Ayolt & Esther
9-8-2013

Wij hebben een week met onze baby-tweeling mogen genieten van de Wildeman.

Het bleek een ideaal vakantiehuis: modern, ruim, sfeervol/persoonlijk, met een grote tuin en gelegen in een prachtige omgeving. De huizen op het park zijn in privé bezit. Dat bleek een rustige omgeving te bieden.

Ook met iets oudere kinderen zou het volgens ons erg geschikt zijn: er is veel speelgoed, een zandbak, zwembadje en een boomhut.

Zowel de verhuurder als de beheerder van het park zijn gastvrij en flexibel. Wat een verschil met de bekende ketens.

We hebben een fantastische week gehad!

Heerlijk uitrusten en genieten

Marco en Roelianne
1-7-2012

Mooi huisje, netjes, schoon en modern ingericht.

Luieren in de grote tuin en een mooie omgeving.

Geweldige week in een leuk huis!

Martijn
5-6-2012

We voelden ons meteen thuis in Wildeman. Het huis is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Grote tuin van 500m2: onze dochter kon daar lekker in rond rennen. Het huis is sowieso erg kindvriendelijk: traphekje, kinderstoel, kinderbed, zandbak, trampoline, loopfiets, doos met duplo, fietszitje etc!

Ook erg fijn dat we de fietsen konden gebruiken. Salland is een prima fietsgebied. Met een kaartje (ook beschikbaar in huisje) kun je allerlei fietsroutes rijden.

Al met al een tophuis!

Prima huisje

D. Remmerswaal
16-5-2012

Een mooi, compleet ingeicht huisje in een goede omgeving voor wandelen en/of fietsen. Zeker een aanrader.

Luxe en ontspannen

Yolanda van Dongen
9-5-2012

Met z'n tweeën hebben we een week genoten van de uitermate smaakvol en comfortabel ingerichte vakantiewoning Wildeman. Zelfs het tuinmeubilair onderscheidde zich van de doorgaans standaard setjes die voor deze huizen worden uitgekozen. Een heerlijke plek voor mensen die een weekje lekker onbezorgd willen bijkomen.

Mooi huisje fijne omgeving

H. Tatje
9-5-2012

We hebben een hele fijne vakantie gehad in een mooi en zeer compleet ingericht vakantiehuis.

Ook de ligging is perfect, groen, rustig en veel privacy.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildeman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wildeman in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.