Vakantiehuis Wildeman

Vakantiehuis Wildeman

8.8Fantastisch

Nederland, Overijssel, Heeten

Op vakantie geweest naar Wildeman?

8.8Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

16 reviews over Vakantiehuis Wildeman

• 10pien07-03-2015

Heerlijk huisje op rustige plek

Heerlijk vakantie huis op een rustige plek. In een kleinschalig park met individuele huisjes is de Wildeman een persoonlijk ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Kookgerei genoeg, lekkere bank en een gaskachel voor de kille avonden. Zeer ruime tuin met grote trampoline én boomhut voor de kinderen. Wifi om toch even je mail te checken of te kijken wat er te doen is in Deventer. Mooie wandelingen op de Sallandse heuvelrug. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Pieter en Renske25-04-2014

Heerlijke vakantiewoning in Salland

Prachtig vakantiehuis, heel rustige ligging op klein park. Lekker grote tuin (=echt groot) rondom het huis. Wakker worden met alleen vogelgeluiden en een konijn op het gras. Verschillende leuke eethuizen in de buurt gezien maar vooral zelf gekookt in de goed (en compleet) uitgeruste keuken. Voor het ontbijt even op de fiets naar de boer voor vers brood en boerenkaas.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Gre de Rooij-van de Mast04-01-2014

Een prachtige rustige omgeving

Een gezellig huis, in een mooie en rustige omgeving, met allemaal bossen rondom. De prijs was redelijk normaal Het is een huis op een parkje en de winkels zijn redelijk dicht in de buurt en ondanks dat wij daar waren zinder kinderen kunnen we wel zeggen dat het heel kindvriendelijk is.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9ester04-01-2014

Heel prettig huis

We hebben een aantal keren een korte vakantie in dit huis doorgebracht en het is ons altijd heel goed bevallen. Door de ligging, een beetje achterin op het park, komt er weinig verkeer voorbij. Het huisje is mooi licht ingericht en heel schoon. De tuin is groot, groot genoeg om in te badmintonnen als je dat zou willen. Hoewel wij er zelf niet met kleine kinderen zijn geweest, denken wel wel dat het voor jonge gezinnen een heel fijn huisje is.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Ayolt & Esther09-08-2013

onontdekt uniek vakantiehuis

Wij hebben een week met onze baby-tweeling mogen genieten van de Wildeman.

Het bleek een ideaal vakantiehuis: modern, ruim, sfeervol/persoonlijk, met een grote tuin en gelegen in een prachtige omgeving. De huizen op het park zijn in privé bezit. Dat bleek een rustige omgeving te bieden.

Ook met iets oudere kinderen zou het volgens ons erg geschikt zijn: er is veel speelgoed, een zandbak, zwembadje en een boomhut.

Zowel de verhuurder als de beheerder van het park zijn gastvrij en flexibel. Wat een verschil met de bekende ketens.

We hebben een fantastische week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Marco en Roelianne01-07-2012

Heerlijk uitrusten en genieten

Mooi huisje, netjes, schoon en modern ingericht. Luieren in de grote tuin en een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Martijn05-06-2012

Geweldige week in een leuk huis!

We voelden ons meteen thuis in Wildeman. Het huis is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Grote tuin van 500m2: onze dochter kon daar lekker in rond rennen. Het huis is sowieso erg kindvriendelijk: traphekje, kinderstoel, kinderbed, zandbak, trampoline, loopfiets, doos met duplo, fietszitje etc!

Ook erg fijn dat we de fietsen konden gebruiken. Salland is een prima fietsgebied. Met een kaartje (ook beschikbaar in huisje) kun je allerlei fietsroutes rijden.

Al met al een tophuis!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9D. Remmerswaal16-05-2012

Prima huisje

Een mooi, compleet ingeicht huisje in een goede omgeving voor wandelen en/of fietsen. Zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9Yolanda van Dongen09-05-2012

Luxe en ontspannen

Met z'n tweeën hebben we een week genoten van de uitermate smaakvol en comfortabel ingerichte vakantiewoning Wildeman. Zelfs het tuinmeubilair onderscheidde zich van de doorgaans standaard setjes die voor deze huizen worden uitgekozen. Een heerlijke plek voor mensen die een weekje lekker onbezorgd willen bijkomen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8H. Tatje09-05-2012

Mooi huisje fijne omgeving

We hebben een hele fijne vakantie gehad in een mooi en zeer compleet ingericht vakantiehuis. Ook de ligging is perfect, groen, rustig en veel privacy.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

7 tips over Vakantiehuis Wildeman

• Ayolt & Esther, 09-08-2013

de door de verhuurder aangeraden 'sites' zijn een aanrader

• Pieter en Renske, 25-04-2014

Boerderijwinkels, kastelen (oa Nijenhuis in Heino) , bos en natuur van Salland.

• Marco en Roelianne, 01-07-2012

neem een mooie fietsroute in de omgeving

0 vragen over Vakantiehuis Wildeman

Vakantiehuis info