Vakantiehuis Wildeman

Vakantiehuis Wildeman

9Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Heeten

Op vakantie geweest naar Wildeman?

9Fenomenaal

• 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

18 reviews over Vakantiehuis Wildeman

• 9Familie van Duijvenvoorde28-06-2020

In één woord, FANTASTISCH!

Wij zijn als gezin al 10 of 11 keer in het huisje geweest. In 2012 zijn we er voor het eerst geweest met onze zoon van 1 en dochter van 3. Dit was onze eerste vakantie samen. Alles was aanwezig voor de kinderen: traphekjes, kinderstoel, kinderbedje, fietsen met kinderzitjes, kinderspeelgoed! Buiten een zandtafel, buitenspeelgoed, een trampoline en een boomhut. Een fantastische ruime tuin met diverse zitjes, zodat je in de zon en in de schaduw kunt zitten! De ligging van het huisje is aan het einde van het park en lekker rustig! Het huis zelf is altijd schoon en netjes! De keuken is volledig en van alle gemakken voorzien! Alleen maar kwalitatieve spullen! De badkamer heeft een ligbad! De 2 slaapkamers zijn ruim en hebben goede bedden! Wij zijn in alle seizoenen in het huis geweest! Regen, zon of sneeuw. In dit huis is het altijd genieten!

Een geweldig huis met alle faciliteiten voor jong en oud! In een fantastische omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sjaak, Emilia en kids26-05-2020

Geweldig

Dit was de tweede keer dat we mochten verblijven in de Wildeman. En zoals de eerste keer was het enorm fijn. Het huisje is enorm compleet, het ontbreekt je aan niets. Ben je met kleine kinderen, hoef je niet te slepen met bedjes, stoeltjes, fietsstoeltjes, het is er allemaal. En de tuin is alles wat je je kunt wensen. Een hele grote trampoline voor enorm veel springplezier. De tuin is dusdanig groot, dat je bij mooi weer heel de dag een plekje hebt zowel in de zon als in de schaduw. Het park zelf is heerlijk rustig en de omgeving is prachtig. Op steenworp afstand veel te doen en te zien. Zowel natuur als leuke steden voor stedentrips. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2020

• 9Marloes Janssen26-05-2020

Elke keer weer een heerlijke vakantie

Mijn man en ik komen al jaren met veel plezier bij de Wildeman. Onze 2 meiden van 9 en 3 jaar oud kijken er ook telkens weer naar uit als we hebben geboekt. De trampoline en grote tuin zijn heerlijk. De tuin ligt rondom het huis waardoor er een fijn plekje is om in de zon te zitten. Binnen is er aan alles gedacht. Lego voor jong en oud, alle keukenspullen die je je maar kunt bedenken, gezellig en leuk interieur en niet onbelangrijk hele fijne bedden. Omdat het huis aan het eind van het park ligt voel je je ook helemaal vrij, er komt nauwelijks 'verkeer' langs. Dichtbij Parc Salland is er op loopafstand een grote speeltuin en met de twee fietsen met kinderzitjes fiets je zo een eind weg. Kortom, de Wildeman is echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 10pien07-03-2015

Heerlijk huisje op rustige plek

Heerlijk vakantie huis op een rustige plek. In een kleinschalig park met individuele huisjes is de Wildeman een persoonlijk ingericht huis met alles wat je nodig hebt. Kookgerei genoeg, lekkere bank en een gaskachel voor de kille avonden. Zeer ruime tuin met grote trampoline én boomhut voor de kinderen. Wifi om toch even je mail te checken of te kijken wat er te doen is in Deventer. Mooie wandelingen op de Sallandse heuvelrug. Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Pieter en Renske25-04-2014

Heerlijke vakantiewoning in Salland

Prachtig vakantiehuis, heel rustige ligging op klein park. Lekker grote tuin (=echt groot) rondom het huis. Wakker worden met alleen vogelgeluiden en een konijn op het gras. Verschillende leuke eethuizen in de buurt gezien maar vooral zelf gekookt in de goed (en compleet) uitgeruste keuken. Voor het ontbijt even op de fiets naar de boer voor vers brood en boerenkaas.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Gre de Rooij-van de Mast04-01-2014

Een prachtige rustige omgeving

Een gezellig huis, in een mooie en rustige omgeving, met allemaal bossen rondom. De prijs was redelijk normaal Het is een huis op een parkje en de winkels zijn redelijk dicht in de buurt en ondanks dat wij daar waren zinder kinderen kunnen we wel zeggen dat het heel kindvriendelijk is.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9ester04-01-2014

Heel prettig huis

We hebben een aantal keren een korte vakantie in dit huis doorgebracht en het is ons altijd heel goed bevallen. Door de ligging, een beetje achterin op het park, komt er weinig verkeer voorbij. Het huisje is mooi licht ingericht en heel schoon. De tuin is groot, groot genoeg om in te badmintonnen als je dat zou willen. Hoewel wij er zelf niet met kleine kinderen zijn geweest, denken wel wel dat het voor jonge gezinnen een heel fijn huisje is.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Ayolt & Esther09-08-2013

onontdekt uniek vakantiehuis

Wij hebben een week met onze baby-tweeling mogen genieten van de Wildeman.

Het bleek een ideaal vakantiehuis: modern, ruim, sfeervol/persoonlijk, met een grote tuin en gelegen in een prachtige omgeving. De huizen op het park zijn in privé bezit. Dat bleek een rustige omgeving te bieden.

Ook met iets oudere kinderen zou het volgens ons erg geschikt zijn: er is veel speelgoed, een zandbak, zwembadje en een boomhut.

Zowel de verhuurder als de beheerder van het park zijn gastvrij en flexibel. Wat een verschil met de bekende ketens.

We hebben een fantastische week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Marco en Roelianne01-07-2012

Heerlijk uitrusten en genieten

Mooi huisje, netjes, schoon en modern ingericht. Luieren in de grote tuin en een mooie omgeving.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Martijn05-06-2012

Geweldige week in een leuk huis!

We voelden ons meteen thuis in Wildeman. Het huis is leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Grote tuin van 500m2: onze dochter kon daar lekker in rond rennen. Het huis is sowieso erg kindvriendelijk: traphekje, kinderstoel, kinderbed, zandbak, trampoline, loopfiets, doos met duplo, fietszitje etc!

Ook erg fijn dat we de fietsen konden gebruiken. Salland is een prima fietsgebied. Met een kaartje (ook beschikbaar in huisje) kun je allerlei fietsroutes rijden.

Al met al een tophuis!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012