Vakantiehuis Paco's Cabaña

• 9Waardering
  • 9.7Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Paco's Cabaña

• 9Vera22-06-2014

Knus huis op een rustig vakantiepark

We zijn nu twee keer een lang weekend naar Paco's Cabana geweest. Een knus en smaakvol ingericht huis dat van alle gemakken is voorzien. De bedden zijn goed, de keuken is compleet ingericht en er staan zelfs kruiden, thee, koffie en andere basisbenodigdheden voor je klaar. De aanwezigheid van de afwasmachine is ook erg prettig, er liggen standaard enkele vaatwasblokjes in het keukenkastje. Ook hebben we heerlijk genoten van de tuin, netjes aangelegd en biedt voldoende ruimte en privacy. Op het terras is voldoende schaduw aanwezig door de dakplatanen die op het terras staan. In de schuur vind je nog twee fietsen, die je kunt gebruiken voor een tochtje door de omgeving. Het feit dat er gratis wifi in het huisje aanwezig is, maakt het verblijf helemaal top! Al met al een echte aanrader, wij komen graag nog een keer terug!

• 9Rhee09-12-2013

Heerlijk knus en compleet huis!

Wij zijn twee keer in Paco's Cabana geweest: in april en in oktober 2013. Beide keren hebben we genoten van de zeer gezellige en complete inrichting van het huis. Alles is aanwezig, van zoutvaatje tot conditioner voor je haar, van een voorraadje gloeilampen tot een stapel tijdschriften op het toilet. Kortom: een huisje wat vooral in de herfst/wintermaanden heel knus aandoet, met een open haardje in de kamer en lekker warme CV. Goeie TV en audiomogelijkheden en een mega eetafel. Fijne goeie bedden en een klein, maar compleet badkamertje.

• 9Willie en Freek11-05-2009

fantastisch compleet

We hebben een heerlijke week gehad. Het huisje is erg smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Vooral de afwasmachine!! Zeker voor herhaling vatbaar als je even tot rust wilt komen.

Vakantiehuis Paco's Cabaña info

Facilities