Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

9.7Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Heeten

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

406 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10Familie Michiels11-07-2020

Heerlijk ontspannen tussen de dieren op de boerder

We verbleven een weekje in de kost en hebben ons geen minuut verveeld. Ruimte zat in de grundulow en altijd iets te doen. Het weer was wisselvallig, maar we zijn toch gaan fietsen en wandelen in de mooie omgeving. Op de boerderij lopen er tal van mini-dieren rond en de kinderen mochten de boer helpen! We hebben genoten!

Koe in de Kost, Eigenaar, 21-07-2020

Lieve familie Michiels, niet vervelen en toch volledig ontspannen.... dat is pas vakantie! Fijn te lezen dat jullie hebben genoten, ook al was het weer wisselvallig! En vaak wordt de omgeving onderbelicht, terwijl deze inderdaad prachtig is. Mooi dat jullie niet alleen van onze boerderij, maar ook van de omgeving hebben genoten. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9HGM Bos01-07-2020

Geweldige plek voor kleine kinderen

We hebben een heel leuk weekend gehad met kinderen en kleinkinderen in het boerderijhuis. Genoten van de ruimte in en om het huis, de tuin en niet te vergeten de dieren op de boerderij en het spelen in het stro. De kleinkinderen (3 en 5 jaar) vonden het fantastisch. We hebben nog gewandeld in de mooie omgeving. Al met al voor herhaling vatbaar.

Koe in de Kost, Eigenaar, 06-07-2020

Lieve familie Bos, wat fijn dat jullie hebben genoten van het boerderijleven én de omgeving! De streek Salland is (nog) niet heel erg bekend, maar wij zijn zelf van mening dat Salland een mooie omgeving is voor wandelen, fietsen...en nog zoveel meer! Leuk dus om te lezen dat jullie dit ook een beetje hebben ervaren. Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

• 8Vanessa24-06-2020

Genoten van rust, ruimte, natuur en heerlijk plek

Heerlijk genoten, mooie accommodatie bijzonder plekje. 😊 De kers op de taart was wel de geboorte van kalfje Puck, 🐄vernoemd naar mijn dochter. Zeker de moeite waard om terug te komen en nog veel meer te zien, ontdekken en te horen wat boer Frans allemaal te vertellen heeft. Van corona is hier niets te merken, heerlijk even terug schakelen naar het echte normaal! Groetjes van Vanessa en Puck.

Koe in de Kost, Eigenaar, 26-06-2020

Lieve Vanessa en Puck, nog dagelijks denken we aan jullie als we Puck een fles met melk geven! Leuk dat jullie er waren en we hopen jullie nog eens terug te zien. En heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met oudere kinderen in juni 2020

• 10Marijke24-06-2020

Vierde keer en even fantastisch!

Bij koe in de kost kan je absoluut genieten van de natuur en de vele dieren op de boerderij. We verbleven in één van de nieuwe huisjes en deze was perfect. Niets op aan te merken, het huisje was zeer proper en netjes. Ook voelden we ons veilig omtrent de Corona. Maatregelen worden strict genomen op de boerderij en er is veel ruimte zodat je elkaar niet in de weg loopt. Wij hebben genoten en komen zeker terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 26-06-2020

Lieve Marijke en familie, zo bijzonder dat we jullie al voor de 4e keer mochten verwelkomen op onze boerderij. En heel leuk om van jullie te horen dat de nieuwe eco-Grondulows in smaak vielen! Een schoon huisje vinden wij ook super belangrijk, dus goed om te horen dat ook zo ervaren werd. En met elkaar kunnen we zorgen dat we deze corona tijd goed doorkomen. Wij zorgen voor goede maatregelen, maar onze gasten zorgen er voor dat dit ook goed wordt nageleefd. Dus ook aan jullie een dank je wel! Hopelijk tot de 5e keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Stefanie24-06-2020

Geweldige plek, wij komen zeker een keer terug!

Een heerlijke plek, waar je echt tot rust kan komen! Er is altijd iets te zien of te doen, lekker met de dieren knuffelen, springen op de trampoline, kijken naar de koeien of skelteren. Ook de omgeving is fantastisch, je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. De grondulows zijn van alle gemakken voorzien en bieden veel privacy. Super bedden! Boer Frans en boerin Truus hebben altijd tijd voor een praatje en kunnen veel vertellen over het leven op de boerderij. Dank voor de geweldige week!!

Koe in de Kost, Eigenaar, 26-06-2020

Lieve Stefanie, wat een leuke review en wat fijn dat we jullie onverwachts zelfs wat langer op de boerderij verbleven! Mooi te lezen dat jullie hebben genoten en goed hebben geslapen (goede bedden heel belangrijk :-)!. We hopen jullie nog eens terug te zien. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Rob Eline en Lizzy21-06-2020

Groots en weids genieten

genieten gezelligheid gemoedelijk de drie G’s die het leven mooi maken. Geen brug is Truus en Frans te ver ze laten je volledig vrij om te zien en ervaren hoe het is om op de boerderij te leven. En wat een feest is het om de kleine zo rond te zien huppelen en rijden of dieren te aaien eieren te rapen..... ook of misschien wel juist in deze Corona tijd een geweldige plek om op te laden en jezelf af te vragen wanneer gaan we hier weer heen. Er is zoveel te zien zoveel te doen. En een echte aanrader is het zelf kaas maken dat is echt leuk, maar doe het niet de dag voor vertrek, want je bent lang bezig:) nu weken wachten voordat de kaas jong of oud is geworden Een ding is zeker we hebben alle drie genoten en komen op zeker terug met vier of met 10 dat zien we nog wel, maar meer ontdekken is een must:)

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-06-2020

Lieve Rob, Eline en Lizzy, tjonge wat een mooie review! Heel fijn om te lezen dat jullie hebben Genoten!! Wij hebben ook genoten van jullie komst en zien jullie heel graag nog eens terug op onze boerderij!! En een goede tip over het kaas maken. Dit kost inderdaad tijd...en als je relaxed naar huis wilt, doe het dan vooral niet op de laatste dag ;-). Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Lisette16-06-2020

Heerlijk tot rust gekomen en leuk voor kids!

Ruime schone huisjes met uitzicht op de koeien in het weiland. Overal op het terrein zijn plekjes voor kids om te ontdekken, spelen en knuffelen met de dieren. Ze zijn enorm gastvrij en we voelde ons erg welkom. We waren er echt even uit. Dat was heel fijn in deze gekke tijd. Onze twee jarige dochter heeft ook enorm genoten.

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-06-2020

Lieve Lisette, mooi om te lezen dat jullie je welkom voelden en dat de huisje fijn en schoon waren! Dat vinden we zelf ook erg belangrijk :-). En dat jullie dochter heeft genoten maakt het helemaal goed!! Geniet nog even na en hopelijk tot een volgende keer. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Anja15-06-2020

Heerlijk ontspannen lang weekend!

Gastvrij ontvangen door boerin Truus en boer Frans. De vriendelijke lach was net zo waardevol als een warme handdruk die nu even niet mogelijk is. Ruimte genoeg op de boerderij om gepaste afstand te bewaren en toch echt te kunnen genieten van de dieren en elkaar. Het pasgeboren kalfje in de wei maakte ons verblijf extra speciaal 😍. We komen zeker een keer terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-06-2020

Dat een glimlach in deze tijd even waardevol is dan een warm handdruk, vinden we helemaal waar! En dus glimlachen we heel wat op de boerderij ;-). Fijn dat jullie ondanks de omstandigheden een gastvrij gevoel hebben ervaren. En de geboorte van een kalfje is inderdaad iets heel speciaals om mee te maken! We hopen jullie nog eens terug te zien. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 10Jeannette13-06-2020

Heerlijk

We hebben een heerlijke week gehad en hadden voldoende ruimte om ook in deze tijd zorgeloos te kunnen genieten. De jongens hebben zich heerlijk vermaakt met de zandberg, alle diertjes, de skelters en natuurlijk de koeien. Van de ochtend tot de avond was er voldoende te beleven op de boerderij en ze wilden dan ook eigenlijk niet het terrijn af. We hebben heerlijk genoten en heel veel ontdekt en geleerd! Bedankt voor de hele fijne week.

Koe in de Kost, Eigenaar, 15-06-2020

Lieve Jeannette en familie, wat leuk te lezen dat jullie hebben genoten! Mooi dat je jongens zich hebben kunnen uitleven met de skelters en alles wat er op de boerderij te doen is. We hopen jullie nog eens terug te zien bij Koe in de Kost. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Marina Willemse25-05-2020

Fantastische plek!

Geweldige plek om in deze tijden met Corona te zijn. Even onbekommerd relaxen op deze prachtige locatie. De kinderen en wij hebben het super naar ons zin gehad. Gastvrij en alles mag lijkt het wel...de kids zijn nog nooit zo enthousiast geweest over een 'vakantie' De lieve honden, konijnen, koeien, kippen en natuurlijk de kittens zullen we niet snel vergeten! Hopelijk tot snel, we genieten nu nog even na:-)

Koe in de Kost, Eigenaar, 28-05-2020

Lieve Marina, wat een groot compliment: "de kinderen zijn nog nooit zo enthousiast geweest over de vakantie". Dat vinden we echt heel bijzonder om te lezen! We hopen jullie dan ook graag nog eens te mogen verwelkomen bij ons op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info