Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

9.7Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Heeten

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

406 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10Pauline21-08-2020

Voor herhaling vatbaar!

Ergens in heeten moet je weten, staat een leuke boerderij met huisjes erbij. Boer Frans en zijn zoon len mag je overal bij helpen. Ondertussen maakt Truus de boerin het iedereen naar de zin. Er zijn koeien die loeien en er is melk voor elk. Knuffel pony’s, konijnen of een kitten, je hoeft niet stil te zitten. De honden snoezel, evi en kidk zorgen voor veel schik. Skelter, trampoline, fiets, het ontbreekt je aan niets. Zin in ontspanning, van alle zorgen verlost... ga dan naar koe in de kost.

Koe in de Kost, Eigenaar, 08-09-2020

Lieve Pauline, wat een superleuke review... helemaal rijmend! Maar behalve de vorm, vinden we de inhoud van het rijmgedicht eigenlijk nog leuker! Fijn te lezen dat jullie hebben genoten...dat doet ons super goed! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Marjolijn Smith19-08-2020

Heimwee

Wederom genoten van de rust, eenvoud en alle dieren op de boerderij bij de superlieve en gastvrije boer Frans, boerin Truus en natuurlijk ook boer Lenn! De meiden (en ook wij) missen het vroege opstaan voor het melken, Evi, Kiddik en Snoezel die een aai (en hondenkoekje...) komen halen, het knuffelen met alle lieve poezen, pony's, konijnen en kippen en het watergevecht met Lenn op de snikhete avonden. Gewoon lekker struinen op de boerderij en genieten van de koeienbingo (als de dames na het melken 's avonds voor het huisje langs de wei weer in lopen). Ruimte genoeg ook om de 1.5 meter afstand te houden van elkaar! We komen snel weer terug!

Liefs Marjolijn Arjan Amy en Jenna Smith

Koe in de Kost, Eigenaar, 19-08-2020

Lieve familie Smith, wat hebben wij en de dieren weer genoten van jullie. Een watergevecht vindt stoere boer Lenn ook best geinig en de honden genoten van de aai en koekjes! Dank je wel dat jullie zo met ons meegenieten van het boerenleven, meegingen in het ritme en natuurlijk voor de gezelligheid! Graag tot de volgende keer. Lieve groeten, van ons!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Saskia19-08-2020

Wat een gastvrijheid hebben wij mogen ontvangen op deze boerderij. De kinderen hebben zich op en top vermaakt, ze hebben in het echte boerenleven mee kunnen draaien. Ondanks dat we er in de corona periode er zijn geweest hebben we daar absoluut geen hinder van ondervinden. Iedereen hield netjes afstand van elkaar. We komen zeker nog een keertje terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 19-08-2020

Lieve Saskia, wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van ons boerenleven! En heel goed en fijn te weten dat ook in de corona-periode jullie een veilig en ontspannen gevoel hadden tijdens de vakantie. Dat maakt vakantie ook echt vakantie! We hopen jullie nog eens terug te zien bij ons op de boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Inge De Bruycker14-08-2020

Zalig genieten

Het was heerlijk vertoeven bij jullie, met onze 5 kinderen!De jonge kalfjes, het nestje met poesjes, de dagelijkse zoektocht naar eitjes, de wandelingen met de pony’s en de heerlijke gogarttochtjes in de buurt...en de honden ❤️ En ook het lopen in de heerlijke frisse sproeiers met water in de velden vonden de kinderen fantastisch!! Het was een geweldige week!!Fijne & hartelijke mensen!

Koe in de Kost, Eigenaar, 19-08-2020

Lieve Inge en familie, ondertussen weten we dat gogarts voor ons skelters zijn. En wat zijn ze geliefde vervoermiddelen op de boerderij! Handig voor een ritje naar de stallen. Er kan van alles in vervoerd worden... zoals de eitjes die worden gevonden. Heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van de eitjes, de honden, de poezen, het buitenleven etc... daar doen we het voor! We hopen dat we jullie nog eens terugzien op onze boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Sander12-08-2020

Super naar ons zin gehad!

Wat een genot om met onze dochters 2 weken bij boer Frans en boerin Truus te verblijven. De dieren hebben aan aandacht geen gebrek, er kan volop met ze gespeeld en geknuffeld worden. Ook aan comfort geen gebrek in de luxe grundalows. Kortom, een topvakantie in eigen land!

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-08-2020

Hoi Sander, wat fijn te lezen dat jullie twee weken hebben genoten van een vakantie in eigen land. En je hebt helemaal gelijk... onze dieren worden onwijs verwend met aandacht, liefde en heel veel spelen! Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

• 10Familie Kuppens12-08-2020

Kinderen blij, wij blij!

Een week op de boerderij. Rust, luxe, gezelligheid en vele dieren! Hier en daar een uitstapje in de mooie omgeving. Meer hadden we niet nodig om een prachtige week te beleven. In elk hoekje van de boerderij ontdekken de kinderen weer een bezigheid! Een aanrader!

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-08-2020

Lieve familie Kuppens, heel leuk om te lezen dat jullie een prachtige week hebben gehad. In deze tijd extra fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en de boerderij met zoveel plezier hebben ontdekt. Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

• 10Lisette12-08-2020

Super ontspannen en leuk

We zijn al meerdere keren bij Koe in de Kost geweest en Corona of niet, het blijft een feest! De kinderen (6, 3, 1) vermaken zich op en top: skelteren, eieren zoeken, een taakje van boer Frans of boer Lenn uitvoeren, de koeien naar de stal jagen en spelen met andere kinderen (op de trampoline). Doordat de kinderen zich goed vermaken, heb je als ouder ook echt vakantie. Sowieso is het heel rustig bij de Grondulow. En wat zijn ze schoon! Het erf komen wij weinig af, daar hebben de kinderen (nog) geen behoefte aan. Over een paar maanden gaan we weer :-D.

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-08-2020

Lieve Lisette en familie, wat een feest dat we jullie over een paar maanden weer gaan zien! Voor ons een groot compliment om te lezen dat jullie in deze Corona tijd hebben kunnen ontspannen en de kinderen zich hebben vermaakt. We gaan er voor zorgen dat jullie over een paar maanden net zo'n fijne tijd zullen hebben. Tot gauw! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Maria22-07-2020

Wij komen zeker terug!

Super plekje om heerlijk te genieten van het boeren leven: prachtige boerderij met koeien, paardjes, honden, kippen, konijnen, katten en kittens(!) De jongens hadden vrij spel in de stal en hebben zich heerlijk vermaakt. Bij het melken toegekeken. Zo n grote ruime plek dat het in deze tijden niet moeilijk is om afstand tot de andere gasten te bewaren!

• 10Jos19-07-2020

Weer een topvakantie bij Koe in de Kost!

Dit was onze tweede keer bij Koe in de Kost. Een bijzondere vakantie - zo in Coronatijd. Maar dat kan haast nergens beter dan op de boerderij: afstand houden gaat hier supermakkelijk en Frans & Truus hebben alle voorzorgsmaatregelen getroffen die je kan bedenken. Eigen skelters, spelletjeskamer deels open, etc.

Waar we van hebben genoten: spic en span nieuw vakantieverblijf met alle ruimte die je wenst (en twee terrassen met koeien op 2 meter afstand), de trampoline, de prachtige fiets omgeving, een gros kittens, kalfjes, konijntjes en honden, de gastvrijheid van Truus & Frans (en Len), en met zo'n grote stal maakt wat regen niks uit. Overall aan en gaan!

Verder wel aardig prijzig, maar een gelijke kwaliteit aan huisjes heb ik nog niet gevonden op een vakantiepark.

Koe in de Kost, Eigenaar, 21-07-2020

Hoi Jos, bedankt voor deze mooie en eerlijke review! Fijn te lezen dat de prijs/kwaliteit verhouding in orde is... en vooral dat jullie weer hebben genoten van jullie verblijf! Dank jullie wel voor jullie komst en hopelijk tot een volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Maartje17-07-2020

Heerlijk!

Het is altijd heerlijk ontspannen bij Koe in de Kost. De kinderen kunnen eindeloos spelen op de boerderij met dieren, skelters en stro. De huisjes zijn erg comfortabel en last but not least: de gastheer en vrouw maken de vakantie compleet ☺️👍🏻

Koe in de Kost, Eigenaar, 21-07-2020

Lieve Maartje, altijd dolblij als we jullie weer op de boerderij mogen ontvangen! En wat is dan fijner dan vervolgens te lezen dat jullie weer hebben genoten. Graag tot de volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• Aantal personen7 tot 8