Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

9.7Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Heeten

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

406 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10Miriam de Bruin15-09-2020

Een hele fijne vakantieplek

Wil je een fijne vakantie, twijfel dan niet, gewoon doen. Ervaar de gastvrijheid, rust, prachtige omgeving, hele mooie grondulows, eieren en melk vers van de koe. Zowel met jonge kinderen als met oudere. We hebben daar al meerdere vakanties doorgebracht en elk jaar boeken we weer. Denk dat dat genoeg zegt 😉.

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Miriam, dat jij dit berichtje schrijft is voor ons extra waardevol! Als 'trouwe' vakantiegast die al jaren bij ons op de boerderij komt, zijn mooie woorden extra waardevol! Dank je wel en tot volgend jaar! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Annemarie14-09-2020

Geweldig week met kleine kindjes op boerderij❤️

Geweldige week gehad in bijzondere huisjes (grondulow) bij de boerderij van Truus en Frans. Aan alles was gedacht. De kinderen vonden het ontzettend leuk om met de dieren te spelen en mee te gaan met het koeien melken. Ook de trampoline en de skelters vielen enorm in de smaak. Een aanrader!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Wat geweldig dat jullie een geweldige week hebben gehad Annemarie! We proberen aan alles te denken en dan is het mooi dat jullie dat ook zo hebben ervaren. Dus heel fijn te lezen dat jullie hebben genoten en wie weet tot een volgende keer... Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Esther Verhaar14-09-2020

Twijfel niet, boek gewoon! Fantastische ervaring!

Wat een mooie plek, mooi ruim, schoon appartement,met heerlijke bedden, waar de koeien voor en achterlangs je Grondulo lopen. Wij zijn met onze vader die 24/7 aan zuurstof gebonden is bij jullie geweest, dit was voor ons een eerste uitje met hem in deze situatie, voor ons als dochters dus best wel spannend! Maar door jullie mee denkend vermogen en gastvrijheid, is het voor hem (mede daardoor) een onvergetelijke vakantie geweest.

Pieter van 15 maanden was ook niet te houden door alle dieren en skelters, trampoline op de boerderij. Voor ons is 1 ding duidelijk, hier gaan we terug komen en zoveel mogelijk mensen in onze eigen familie en vriendenkring enthousiast voor maken.

Team Koe in de Kost, onwijs bedankt voor alle goede zorgen.

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Esther, wat doet het ons goed te lezen dat jullie zo hebben genoten en vooral ook dat jullie vader heeft kunnen genieten! Juist als je weet dat op vakantie gaan niet zo vanzelfsprekend is, is het des te mooier en waardevoller dat jullie met elkaar hebben genoten. En Pieter, wij hebben ook van hem genoten! Zo heerlijk om te zien als kinderen de boerderij, de natuur en de (speelse) ruimte ontdekken! Dank je wel alvast voor de PR ;-) en heel graag tot ziens! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Ellen14-09-2020

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad! Alles helemaal Corona-proof. Een mooi, schoon huisje, met uitzicht over het weiland en de koeien. Veel rust en privacy, maar ook genoeg vertier op de boerderij: eieren zoeken, skelteren, springen op de trampoline, meehelpen met de koeien uit de wei halen, knuffelen met de katten. Onze peuter van 3 vond het fantastisch. Ook in de buurt is genoeg vertier (bbq speelbos Nijverdal, Hellendoorn, natuurmuseum Holterberg). Wij hopen zeker nog een keer terug te komen.

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Ellen, wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van onze boerderij, de omgeving, maar ook de privacy van je eigen huisje! Je beschrijft precies de belangrijke aspecten waar we proberen zoveel mogelijk aandacht aan te besteden. Privacy, zodat je optimaal en ongestoord met elkaar kunt genieten van de vakantie en het weidse uitzicht. De mogelijkheid om je te vermaken op de boerderij! En wat vaak onderbelicht wordt, de mooie Sallandse streek bezoeken. Er veel te doen in onze streek en het is leuk te lezen dat jullie een beetje daarvan hebben ontdekt. Wie weet tot een volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Fam Eberhardt14-09-2020

Fantastisch!!!

We hebben enorm genoten van onze vakantie bij koe in de kost. Ons zoontje van 3 heeft zich ontpopt tot een ware boer. Helaas konden we het melken niet zelf doen vanwege de 1,5mtr maar de boer betrok ons wel bij het hele gebeuren. Er waren jonge dieren om mee te knuffelen en genoeg vertier op het erf. De huisjes heerlijk ruim en rustig! Wij komen zeker nog eens terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve familie Eberhardt, zo mooi hoe kinderen zich ontpoppen tot echte boeren! En we vinden het ook jammer dat vanwege de corona maatregelen niet alles kan en mag, maar des te fijner om te lezen dat jullie desondanks hebben genoten van het boerenleven en jullie verblijf in onze Grondulow. Dank je wel voor jullie komst en graag tot ziens! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Familie Hardenbol14-09-2020

Feestje voor groot en klein

Voor het derde jaar op vakantie bij koe in de kost. Ondanks corona de perfecte lokatie om met kinderen op vakantie te gaan. De ruimte en het buiten zijn. lekker buiten kunnen spelen en knuffelen met de dieren. Meer heb je in deze tijd niet nodig

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve familie, wat vonden we het fijn om jullie weer terug te zien bij ons op de boerderij! En bijzonder mooi te lezen dat jullie in deze tijd ook niet meer nodig hebben op vakantie, dan wat er te doen was op de boerderij. Graag tot de vierde keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Francien08-09-2020

Heerlijk, comfort en het boerenleven tegelijk.

We hebben een aangenaam verblijf gehad. Heerlijk tussen de koeien en genoeg te doen. Van te voren goede communicatie zodat we ons goed konden voorbereiden en de voorpret an begon. We vonden het van te voren een beetje spannend vanwege corona, maar er is goed meegedacht, zodat we alsnog konden gaan. De grundulows zijn groot waardoor afstand makkelijke bewaard kan worden. Echt top!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Francien, mooi te lezen dat jullie ondanks de spannende omstandigheden toch hebben kunnen genieten van de vakantie. Juist in deze tijden moeten we het met elkaar zien te redden en als we dan mee kunnen denken, dan doen we dat heel graag! We hopen dat jullie nog even kunnen blijven nagenieten en wie weet tot een volgende keer. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Fam.Theunisse03-09-2020

Fantastisch!

Wat hebben we hier een heerlijk ontspannen vakantie gehad, met onze 4 kinderen van 2, 6, 10 en 12. Juist door corona de ideale vakantie. Afstand houden is prima te doen. Kids genoten van koeien uit de wei halen, eieren zoeken, dieren knuffelen, met konijntjes in de kinderwagen rondrijden, pony rijden, enz. Prachtige omgeving om te fietsen. En éven langs de klompenmaker Dijkman gaan in Luttenberg. Zo leuk, ook voor de kids!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve familie Theunisse, wat een mooie tip geven jullie: een bezoek brengen aan de klompenmaker in het dorp Luttenberg. Die wordt vaak vergeten, maar is inderdaad een bezoek waard! En ook heel fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie, ondanks de Corona omstandigheden. We doen ons best dat juist ons natuurplekje rust en veiligheid biedt om ontspannen vakantie te kunnen vieren, en dan is het mooi te lezen dat jullie dat zo ook hebben ervaren. Graag tot ziens op onze boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Janneke02-09-2020

Thuiskomen in een brandschoon huisje in de wei

Wat was het leven op de boerderij weer genieten voor groot en klein! De kinderen vermaakten zich van vroeg tot laat met het knuffelen van poesjes en konijntjes, borstelen van pony's, lopen met de honden, boer Frans en boer Lenn 'helpen' met de koeien en de kalfjes, skelteren, trampolinespringen en nog veel meer. Wij genieten van de kinderen zo bezig zien, de dieren, de rust, het prachtige uitzicht over de wei, de donkere nachten en de sterrenhemel. Wat deze plek extra bijzonder maakt, is het boerengezin. Ze zijn zo gastvrij, zo hartelijk en ze hebben oog voor iedereen. Echt thuiskomen. En - heel fijn - dat allemaal helemaal corona proof.

Ook de omgeving is prachtig. Vanuit het huisje kun je heerlijk hardlopen door het mooie Salland, de Sallandse Heuvelrug is ook erg mooi en Deventer is een mooi en gezellig stadje.

Een aanrader dus. Op de terugweg hebben we unaniem besloten dat we volgend jaar terugkomen.

Koe in de Kost, Eigenaar, 07-09-2020

Lieve Janneke en familie, wat een waardevolle review! Fijn dat jullie hebben genoten, dat de kinderen zich van vroeg tot laat hebben vermaakt en dat het huisje voldoende comfort en brandschoon was. Zo hebben we het graag! Dank je wel ook dat je de omgeving tipt.... de streek Salland, Hanzestad Deventer en de Sallandse Heuvelrug zijn nog niet voor iedereen bekend, maar echt prachtig om te bezoeken. Veel lieve groetjes en heel fijn dat we jullie volgend jaar weer gaan zien op de boerderij, boer Frans en boerin Truus

• 9Annelies01-09-2020

Even helemaal tot rust komen

Een heerlijke plek, lekker tot rust komen. Zowel voor de kinderen als ouders. Voor de kinderen is er altijd wel wat te spelen of helpen. Er komen vooral gezinnen met kinderen waardoor er altijd wel iemand is om mee te spelen. Administratief is alles ook erg goed geregeld, voor, tijdens en na de vakantie. De eigenaren zijn erg betrokken en bevinden zich elke dag op het erf voor een praatje.

Er zijn aanpassingen gemaakt voor Corona. Hierdoor kan er met minder dingen geholpen worden maar er is nog genoeg mogelijk. Het is heel goed mogelijk om afstand te houden, het terrein is heel groot en er staan in totaal maar 10 huisjes.

Koe in de Kost, Eigenaar, 08-09-2020

Hoi Annelies, dank je wel voor deze verhelderende review! Je maakt in een korte tekst heel duidelijk dat we een kleinschalig vakantieplekje zijn, waar zeker kinderen zich van vroeg tot laat vermaken. En dat betekent voor de ouders tot rust komen ;-). Door corona kunnen we inderdaad nu niet alles aanbieden, maar fijn te lezen dat ook jullie hebben ervaren dat er ook dan nog genoeg te doen is. We hopen jullie nog eens terug te zien op de boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• Aantal personen7 tot 8