Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHeetenVakantiehuizen HeetenVakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

NederlandOverijsselHeeten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 520 reviews

• 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

520 Reviews over Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 8Sharon03-05-2022

Voor herhaling vatbaar!

Wij bezochten de boerderij met de familie (6 volwassenen en twee kinderen). We hebben een enorm leuke tijd gehad met als bonus de geboorte van een kalfje.

• 10Esther Laane29-04-2022

Fantastisch!

Naar aanleiding van een bezoek van een vriendin heb ik ook geboekt. En daar hebben wij absoluut geen spijt van gehad. Mijn dochter van 5 vond het geweldig. Ipv goedemorgen mam was het eerste wat ze zei, mag ik weer naar de konijntjes. Daarna een aai aan de honden en de katten. Niets moet alles mag!

Het huisje was heerlijk ruim opgezet en fijn ingericht en uitmuntend schoon! Wij hebben voor volgend jaar onze tweede bezoek al geboekt!

• 10Familie Trip06-04-2022

Fantastisch!

Heerlijk verblijf, midden tussen de landerijen, de koeien voor de deur, boerderijdieren/ honden en katten de gehele dag om je heen en dat alles in een relaxte sfeer! Top accommodatie.

• 9Kristel06-03-2022

Een heerlijke plek met voor elke leeftijd

Fijne grundalow met praktische indeling en genoeg ruimte op een boerenbedrijf waar veel kan en mag: skelteren, fikkie stoken, konijnen knuffelen, met de pony’s wandelen….

• 8Willemijn01-03-2022

Erg leuk

Fijne huisjes: comfortabel en schoon en ruim. En de dieren en vrijheid voor de kinderen is geweldig. Ook de sfeer is goed met andere gasten en kinderen.

• 7Natuur
  • 9Ilse27-02-2022

Super leuke plek voor kids en ouders

Mooie moderne en super nette huisjes die verscholen liggen in/onder het weiland. Met prachtig uitzicht en gastvrije Truus en Frans. Ondanks de regen en storm een hele fijne plek om te zijn. De kids hebben zich alle dagen vermaakt in de stal in het stro en met alle lieve konijntjes, katten, honden, pony's, kippen en koeien. En altijd genoeg skelters om op te racen. :)

• 8Brenda Hijink18-02-2022

Heerlijke vakantie

Super fijne grondulo (huis) om in te verblijven. Gastvrije mensen. Ons zoontje van 3 wil graag terugkomen en wij ook. Voor de kinderen en ouders een hoop te zien en te beleven.

• 8Natuur
  • 9Amber10-02-2022

Wij zijn voor de tweede keer bij Koe in de Kost geweest en hebben het daar opnieuw heerlijk gehad! We hebben genoten van de rust, de ruimte, de gastvrijheid van Frans en Truus en natuurlijk de koeien en andere dieren op de boerderij. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug voor een derde keer!

• 10Ronald09-02-2022

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

We hadden een geweldig gezellige, schone, warme 'Grondulow' ter beschikking voor dit weekend. Een mooi in het landschap verscholen vakantiehuis, waar we met z'n zessen een heerlijk verblijf hadden. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt bij de koeien, honden, katten, kippen, konijnen, de voetbaltafel, de hooibalen, de schommel, etc. Heerlijk rollebollen in het hooi (in een overal!), wanneer doe je dat nou nog? En verder: op de familie-skelter (6 personen) naar het dorp om een boodschapje te doen. Lekker wandelen in de buurt. In een woord: fantastisch. We raden iedereen die op zoek is naar rust, natuur, eenvoud, maar ook naar vermaak, beweging en gezelligheid, aan om boer Frans, boer Lenn en boerin Truus eens te bezoeken. Zij verwelkomen je hartelijk, zorgen dat het je aan niets ontbreekt en hebben altijd tijd voor een (klets)praatje en zijn altijd bereid om uit te leggen waar de melk die je drinkt (letterlijk) vandaan komt! Super!!

• 10Jozine27-01-2022

Super leuk!

Wij en onze kinderen hebben genoten, de hele dag op de skelter door de schuur racen. Koeien kijken, poezen knuffelen en konijnen aaien. Alles zo leuk! En boer Frans vertelt met liefde over zijn vak en visie.

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• CafeNiet beschikbaar