Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
9,6

47 tips over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

ilse, 9-5-2017
Wij bezochten Dinoland in Zwolle, leuk voor jonge kinderen tot circa 8 jaar!
Cindy de Lange-Wirds, 7-5-2017

Een magnetron in het huisje zou handig zijn voor mensen met kleine kinderen met het oog op het opwarmen van flesjes melk, pap en babyvoeding.

Leuk uitstapje in de buurt: het Speelbospad (wandeling speciaal voor kinderen met onderweg allerlei natuurlijke speeltoestellen) vanaf Buitencentrum Sallandse Heuvelrug. Onze jongens vonden het geweldig. En ze sliepen er goed van!

Q.T., 31-1-2017
Mocht je een avond geen zin hebben om te koken in de (meer dan *** ) keuken, dan is 'Eten bij Pa en Ma' erg leuk en lekker!

Ans Bosma, 30-6-2016
Heel iets anders dan op een groot park, heerlijke beleving waarin de kinderen vanaf s morgens 7 uur tot dat ze naar bed moeten zich prima kunnen vermaken! Geen tv, computer etc, maar natuur, dieren, boeken en spelltejes!! Prima aanbod.
Fam. Berghuis, 30-5-2016
Je hoeft het erf in principe niet af, maar op dag met minder weer is het prima toeven in het zwembad in Raalte. Een dagje of ochtend Deventer is ook erg leuk.
Ilse van der Veer, 17-5-2016
Australisch restaurant NuNu heeft leuke speeltuin en lekker eten met ook kinderkaart. Wel reserveren, zat om 17:00 helemaal vol!

Arthur, 15-5-2016
Neem je eigen knoflookpers mee en verder gewoon genieten!
Redering, 17-4-2016
Ga meehelpen tijdens het melken, je gaat vanzelf heel anders naar een pak melk kijken. Ook wandelen of fietsen is erg fijn. Voor kinderen een eldorado.
monique, 1-3-2016
De 8 persoons grondulow is ruim opgezet en heeft twee badkamers waardoor logeren met twee gezinnen of een gezin samen met opa en oma heel comfortabel is.
Antoinette Kuijlaars, 28-2-2016
Op het dorpsplein in Heeten zit cafe/restaurant de Molenhoek. Heerlijk gegeten!

Acties

Acties voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)