49 tips over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• C.E. Hoeckx, 21-08-2019 Rapporteren

De Flierenfluiter in Raalte is een geweldige binnen-/buitenspeeltuin. Wij hebben ons daar met onze kindjes van 4,5 en 2,5 wel 5 uur vermaakt en toen waren ze eigenlijk nog niet klaar. De jongste van 1 is tussendoor gaan slapen in het huisje, en kon daarna weer terugkomen. We waren er op een regenachtige zondag en toen was het helemaal niet druk te noemen.

Kinderboerderij Dondertman in Raalte is een erg leuke kinderboerderij met grote speeltuin erbij. Ruim een half uur fietsen.

• C.E. Hoeckx , 21-08-2019 Rapporteren

We wilden naar het grote zwembad in Deventer (de Scheg), maar omdat het zo druk was werd er niemand meer binnen gelaten. Je kunt online tickets kopen, dat kan teleurstelling voorkomen. Het zwembad in Raalte (Tijenraan), was voor onze kleintjes (4,5, 2,5 en 1) prima: een klein bad met opblaas-elementen, glijbaan en bubbelbad.

• biancagomes75, 13-05-2014 Rapporteren

Koe in de Kost ligt in een prachtige omgeving, breng eens een bezoekje aan Nijverdal: Speelbos op de Sallandse Heuvelrug en een heerlijke pizzeria. Het dorpje heeft echt een vakantie-uitstraling, erg leuk!

• biancagomes75, 13-05-2014 Rapporteren

Plan een uitstapje naar Nijverdal, maak een boswandeling over de prachtige Sallandse Heuvelrug en ga lekker uit eten bij een heerlijke pizzeria.

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

• Fam. Bakker, 13-05-2014 Rapporteren

Omgevingstip: Breng een bezoekje aan Nijverdal, schattig stadje met een heerlijke pizzeria en mooi speelbos op de Sallandse Heuvelrug.

• Suzanne van Zanten, 13-06-2014 Rapporteren

Wij zijn eigenlijk de hele week bijna het erf niet af geweest (behalve voor de boodschappen, wandelen en om wat van de omgeving te zien). Onze jongens vermaakten zich prima en wilden ook eigenlijk helemaal niet weg. De dagen vlogen voorbij!

• Joost, 07-10-2013 Rapporteren

In september/oktober: zelfs als je niks in de keuken kunt of wilt, haal wat appels, schil ze en kook ze een minuut of twintig met een klein beetje water (en eventueel wat suiker en/of kaneel). Lekkerste appelmoes die je ooit hebt geproefd!

• Henk_85, 17-08-2013 Rapporteren

Ook leuk voor kinderen om een middagje te spelen: Dondertman in Holten. Dit is een kinderboerderij met een redelijk grote speeltuin erbij. Wil je lekker lunchen of eenvoudig dineren terwijl de kinderen spelen, dan kan dat bij NuNu in Schalkhaar. Hier zijn buiten een aantal speeltoestellen en boomhutten en binnen spelletjes en boekjes. Wij hebben dit niet gedaan, maar ze schijnen ook een leuke speurtoch door het bos te hebben voor kinderen vanaf 4 jaar.

• Yvonne, 03-06-2013 Rapporteren

Een bezoekje aan de landwinkel een dorp verderop is ook de moeite waard. Lekker vers spul! De apenheul is niet ver van de boerderij dus een leuke uitstapje vanuit Heeten.

• Dennis, 09-08-2013 Rapporteren

Pretpark hellendoorn is in de buurt Fietsen huren bij jan stam is goed georganiseerd met halen en brengen Het buitenzwembad in heeten is mooi en leuk

• Kris, 14-04-2014 Rapporteren

Shoppen doe je in Deventer of Zwolle. In Heeten is een grote supermarkt. Ideaal voor de sterrekijkers. Geen lichtvervuiling

• Hans, 03-12-2013 Rapporteren

Ga kaas maken in je eigen vakantieverblijf. Truus legt je alles uit en heeft de ingredienten en spullen voor je klaar staan. Verse melk is er volop!

• anne, 25-11-2013 Rapporteren

mooie hardlooprondjes in de buurt!

• Krista, 21-05-2013 Rapporteren

picknicken met een biologisch gevulde rugzak..

• Barry, Linda, Silke, Tessa en Nienke, 11-05-2013 Rapporteren

Zeker doen als je kinderen van dieren houden.

• Rogier Dop, 09-02-2014 Rapporteren

Neem voor iedereen laarzen en voor kinderen een overall ( werkt perfect ). Verder oude kleding want als je mee wilt doen kan je vies worden. Verder misten wij niets want zij hebben aan alles gedacht en anders regelen ze het voor je.

• Familie van Beek, 05-07-2013 Rapporteren

De grondulows hebben geen televisie. Op zich geen probleem natuurlijk, het hoort bij het concept. Er is wel Wifi.

• Mirjam, 07-07-2013 Rapporteren

Deventer is erg leuk, in de zomermaanden is er een Brocante markt aan de ijsel. Van 29 juli t-m 24 augustus.

• Fam. Obbink, 18-06-2013 Rapporteren

Huur een fiets om de mooie omgeving te verkennen. Fietstochten staan aangegeven in de map van je huisje.

• Siebum, 18-01-2013 Rapporteren

Neem rubberlaarzen en oude broeken mee!

• Annemiek, 03-08-2018 Rapporteren

Mocht je een frisse duik willen nemen ivm het tropische weer: Het grote Borgelerbad in Deventer is een mooi buitenbad met grote ligweide met veel schaduw.

• Fam. Breukelaar, 11-08-2014 Rapporteren

Boek een verblijf voor 2 weken er is zoveel te doen en de omgeving is prachtig. Bezoek ook de Sallandse heuvelrug.

• Familie Wittebrood, 13-05-2015 Rapporteren

Dit alles mogelijk gemaakt door Frans en Truus. Ze zijn zeer gastvrij en niets is teveel. Wij komen zeker terug!! Kinderen kwamen huilend thuis zo leuk vonden ze het.

• Jolanda Peters, 01-05-2015 Rapporteren

Lekker niks doen en op de boerderij blijven! De kinderen willen dat ook alleen maar :-) Oftewel gewoon genieten van de 'rust'

• Saskia en Marcella, 17-07-2015 Rapporteren

Alle input (voor bijvoorbeeld activiteiten) wordt zeer gewaardeerd en de boer en boerin zullen alles in werking zetten om dit gezamenlijk uit te voeren. Als wij jullie waren zouden we niet verder zoeken, maar gewoon zo snel mogelijk boeken!

• Saskia en Marcella, 18-07-2015 Rapporteren

Verzin een leuke activiteit en boer Frans en boerin Truus doen er alles aan om deze activiteit te realiseren.

• tomson, 29-06-2015 Rapporteren

Het zuivel- en/of vleespakket van de Landwinkel in de buurt is zeker aan te raden voor lokale lekkernijen.

Jan Stam fietsenverhuur bezorgt de fiets voor een klein bedrag op locatie, zodat je je daar niet druk over hoeft te maken.

• Marije Peereboom Voller, 25-08-2015 Rapporteren

Alles was perfect geen tips. Ga in zo n huis je vakantie of weekend vieren m schatten v eigenaren en kom uitgerust terug. Met volle maan is dit landelijke gebied uniek.

• Familie Boot-Hoving, 23-10-2015 Rapporteren

Goede restaurants in de buurt waar je goed met (kleine) kinderen kunt eten: "bij pa en ma" (10 minuten rijden van de boerderij) en "Woody's" (de Holterberg).

• Arthur, 15-05-2016 Rapporteren

Neem je eigen knoflookpers mee en verder gewoon genieten!

• Ineke, 02-07-2015 Rapporteren

Zorg dat je zelf genoeg dingen meeneemt zoals handzeep voor zowel de keuken als badkamer want vies worden doe je zeker. Het is ook handig te weten dat er een supermarkt in het dorp is met vanalles, maar weining tot geen biologische produkten.

• Cindy de Lange-Wirds, 07-05-2017 Rapporteren

Een magnetron in het huisje zou handig zijn voor mensen met kleine kinderen met het oog op het opwarmen van flesjes melk, pap en babyvoeding. Leuk uitstapje in de buurt: het Speelbospad (wandeling speciaal voor kinderen met onderweg allerlei natuurlijke speeltoestellen) vanaf Buitencentrum Sallandse Heuvelrug. Onze jongens vonden het geweldig. En ze sliepen er goed van!

• Anne, 04-06-2017 Rapporteren

Op loopafstand (of met de skelter) Zaal Restaurant Reimink. Heerlijk eten en de kinderen kunnen prima spelen in de speeltuin of een balletje slaan op de midgetgolfbaan.

• Ilse van der Veer, 17-05-2016 Rapporteren

Australisch restaurant NuNu heeft leuke speeltuin en lekker eten met ook kinderkaart. Wel reserveren, zat om 17:00 helemaal vol!

• Ans Bosma, 30-06-2016 Rapporteren

Heel iets anders dan op een groot park, heerlijke beleving waarin de kinderen vanaf s morgens 7 uur tot dat ze naar bed moeten zich prima kunnen vermaken! Geen tv, computer etc, maar natuur, dieren, boeken en spelltejes!! Prima aanbod.

• John., 02-06-2017 Rapporteren

Wereldrestaurant A1 bij Deventer vinden wij een aanrader. (ook voor kinderen, leuke speelzaal)

• lauf, 28-06-2017 Rapporteren

deventer en zwembad de scheg in deventer maar vooral het melken sochtends en savonds van de koeien

• MD, 20-11-2017 Rapporteren

Spelen in de Flierefluiter in Raalte was goede uitkomst toen het weer te bar werd. Landwinkel de Knapenvelder in Raalte verkoopt heerlijke producten uit de omgeving.

• Sanne, 17-02-2018 Rapporteren

Neem geen speelgoed mee, er staan talloze spelletjes, boeken, tijdschriften en speelgoed op de boerderij. Enne een overal en laarzen zijn een goed idee.

• ilse, 09-05-2017 Rapporteren

Wij bezochten Dinoland in Zwolle, leuk voor jonge kinderen tot circa 8 jaar!

• Rianne Vos, 23-06-2017 Rapporteren

Als je je kinderen wilt laten genieten, ga hierheen. Na een afgedraaid dagje Dinoland kwamen wij terug en onze 2 mannetjes leefden weer geheel open wilden " onze" eigen koe melken, voeren en vergaten de tijd en hun vermoeidheid. Genoeg te beleven ook in de omgeving, om vervolgens weer terug te keren naar de boerderij, waar ze naar hartelust weer kunnen meehelpen.

• Fam. Berghuis, 30-05-2016 Rapporteren

Je hoeft het erf in principe niet af, maar op dag met minder weer is het prima toeven in het zwembad in Raalte. Een dagje of ochtend Deventer is ook erg leuk.

• Machteld, 13-09-2017 Rapporteren

Fietstochten maken. Zeker die waar je met het trekpontje over het water gaat!

• Antoinette Kuijlaars, 28-02-2016 Rapporteren

Op het dorpsplein in Heeten zit cafe/restaurant de Molenhoek. Heerlijk gegeten!

• monique, 01-03-2016 Rapporteren

De 8 persoons grondulow is ruim opgezet en heeft twee badkamers waardoor logeren met twee gezinnen of een gezin samen met opa en oma heel comfortabel is.

• Redering, 17-04-2016 Rapporteren

Ga meehelpen tijdens het melken, je gaat vanzelf heel anders naar een pak melk kijken. Ook wandelen of fietsen is erg fijn. Voor kinderen een eldorado.

• Q.T., 31-01-2017 Rapporteren

Mocht je een avond geen zin hebben om te koken in de (meer dan * ) keuken, dan is 'Eten bij Pa en Ma' erg leuk en lekker!

• Alice Vos , 18-07-2017 Rapporteren

We hebben gegeten bij de plaatselijke brasserie Dertien. Heel goed en betaalbaar. Ook Hong Kong City in Wesepe is prima! Ook hebben we genoten van een dag-arrangement bij Preston Palace, toen het erg regende, maar op de boerderij is genoeg vermaak. We verbleven in het oale huus, wat nieuw is. De grondulows zien er ook super uit. Een uniek concept!

• Elisabeth Visser-Minnee, 30-07-2017 Rapporteren

Neem geen speelgoed, boeken of spelletjes mee! Voor alle leeftijden en interesses is er meer dan genoeg!