Vakantiehuis
Weer vandaag22°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

334 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Koe in de kost =‘thuiskomen op vakantie ‘

Wendy
10-4-2019

Genieten genieten genieten !!!!! Alles mag niks moet !

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 1-5-2019

Lieve Wendy en familie, wat is dit een review om van te genieten! Dat jullie ons vakantieplekje als 'thuiskomen' bestempelen vinden we meer dan top! Dank jullie wel en heel graag tot ziens. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Een weekje Koe in de Kost maakt het leven mooier!

marja broekhuizen
10-4-2019

Het verblijf op het erf van deze hartelijke gastvrije enthousiaste familie is een enorme aanrader! Prachtige 'stille' huisjes, mooie omgeving en een beetje snuffelen aan het boerenbedrijf (veel mogelijkheden en ook prima als je dat niet wilt) is met kinderen echt leuk!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 1-5-2019

Lieve Marja, mooi om te lezen dat jullie hebben genoten! Geweldig dat we 'stille' huisjes hebben.... we hebben het vaak niet eens door hoeveel omgevingsgeluiden we dagelijks hebben, dus 'stil' vinden we een top compliment! En natuurlijk dat de kids hebben genoten van het mee mogen helpen op de boerderij is voor ons telkens weer iets om blij van te worden. Dus dank je wel voor deze leuke reactie. Hopelijk tot ziens op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Nathalie Jonkman
28-3-2019

Wat een ontzettend leuk weekend hebben we gehad bij Koe in de Kost! Mooie grondulows en wat een gastvrijheid! De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt met de dieren en van alles wat er te doen was. We gaan zeker snel nog een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 4-4-2019

Lieve Nathalie, wat een leuke reactie en wat hebben wij ook genoten van jullie! Mooi te lezen dat jullie hebben genoten van de boerderij en onze gastvrijheid. Dat doet ons goed... en we hopen jullie zeker nog eens terug te zien bij Koe in de Kost! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Geweldig!

Gerjon
27-3-2019

Gewoon geweldig! Een aanrader. Koe in de Kost is perfect. Ik reken het goed. Niets aan toe te voegen. Tot volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Koe in de Kost, Eigenaar, 4-4-2019

Tjonge wat mooi dat jullie gewoon zo hebben genoten en niets op te merken hebben Gerjon. Dat is waar we het voor doen. Blije gasten die ultiem genieten. Dus heel graag tot volgend jaar. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Het was super, geweldig.

Jannie Bosma
20-3-2019

we zaten voor de derde keer in de aangepaste boerderij. Het is daar super.Heel mooi huis, goed aangepast, heerlijke taart in de koelkast bij aankomst.Ook heel belangrijk, het was heerlijk schoon. We hebben genoten, onze kleinzoon van bijna 4 jaar, genoot volop van dieren( wij ook) en skelter. Een hele fijne plek.Hoop dat we nog een keer gaan.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Koe in de Kost, Eigenaar, 21-3-2019

Lieve Jannie, wat een fijne woorden zeg! We zijn blij dat jullie ook de derde keer weer hebben genoten van jullie verblijf en het boerenleven. Wij hopen ook van harte jullie nog eens terug te zien op de boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch, zeker dat we een keer terugkomen.

Jan Driehuijs
19-3-2019

Neem oude kleding mee aangezien je bij een boerderij logeert en het mogelijk is dat je wat vies kunt worden.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 21-3-2019

Hoi Jan, wat een goede tip :-)!! Helemaal mee eens.... trek je oude kleren aan, zodat vies worden niet erg is! Lieve groeten en bedankt voor jullie komst, boer Frans en boerin Truus

Strokriebels & strontsproeten om nooit te vergeten

Sanne
10-3-2019

Wat hebben we (weer) genoten van ons verblijf bij Koe in de Kost. Boer Frans, Boerin Truus en Boer Lenn zijn vriendelijk, gezellig, gastvrij, behulpzaam en leggen geweldig uit over het leven op de boerderij. Koeien melken, kalfjes de fles geven, met de honden, katten en konijnen knuffelen. Elke dag verse eitjes (zelf geraapt) en verse melk (van je “eigen” koe), eindeloos skelteren en in de stroberg spelen. Wees niet bang om vies te worden: strokriebels en strontsproeten gegarandeerd! Tot de volgende keer Frans, Truus, Lenn en Loes!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 13-3-2019

Lieve Sanne, wat een prachtige reactie! Zo fijn om te lezen dat jullie (leuke terugkomers) opnieuw hebben genoten van strontsproeten en strokriebels :-)! Wij hebben ook wederom heel erg genoten van jullie verblijf op onze boerderij en heel graag tot de volgende keer. Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch en uniek in zijn soort

Jeroen
3-3-2019

We hadden nog nooit van Koe in de kost gehoord. Tijdens onze zoektocht voor een korte vakantie hadden we een aantal wensen. Overnachten op een boerderij, een comfortabel onderkomen en voor de kinderen zoveel mogelijk dieren en vrijheid om te spelen/helpen op de boerderij. Die combinatie vind je nauwelijks. En zo kwamen we terecht bij Koe in de kost. Tel daar de lovende reviews bij op en we waren al snel om.

De kinderen kunnen hier lekker skelteren, meehelpen melken, paardrijden, dieren verzorgen en knuffelen. Onze dochter vond het de leukste vakantie ooit. De grondulows hebben geen TV (wel Wifi) maar die mis je niet. Ruim, prachtig gelegen midden in het weiland, van alle gemakken voorzien en vloerverwarming. En tot slot zeer schoon. We zagen bij vertrek ook hoe lang en nauwkeurig er werd schoongemaakt.

Tot slot nog een bijzonder bedankje aan Truus, Frans en Lenn. Ontzettend lieve en behulpzame mensen die echt de tijd voor je nemen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Koe in de Kost, Eigenaar, 13-3-2019

Hoi Jeroen, tjonge... bedankt voor zo'n mooie reactie! Als je nog nooit van ons hebt gehoord, maar dan zo'n positieve reactie schrijft... dan gaan onze ogen wel even glimmen! We zijn blij dat we jullie zo hebben verrassen met ons boerenleven. En wat fijn om te lezen dat jullie onze Grondulows als zeer schoon ervaren, dat vinden we zelf heel belangrijk. Dus super dank je wel voor jullie review! Lieve groetjes en hopelijk tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Onze ultieme vakantiebestemming.

Yvonne
28-2-2019

Een klein stukje paradijs waar je als gast van mag meegenieten!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019
Koe in de Kost, Eigenaar, 13-3-2019

Lieve Yvonne, dat jullie dit schrijven... na jullie zoveelste verblijf is voor ons heel veel waard! Dank jullie wel en tot ziens! Lieve groetjes, boer Frans en boerin Truus

Top weekend voor de hele familie! Jong en Oud

Familie Calis
25-2-2019

We hebben een weekend lang de stal en de grondulows tot onze beschikkking gehad voor onze hele familie, jong en oud alles door elkaar. Wat een geweldig weekend hebben we gekregen dankzij de boerin Truus, boer Frans en de rest van de familie. De kinderen (en volwassenen) mochten overal mee helpen bij de verzorging van de dieren, paardrijden en konijntjes knuffelen. Kortom een topweekend waarin niks te gek was!! Nogmaals bedankt voor het mooie weekend en natuurlijk de heerlijke taarten gemaakt door boerin Truus.

Gereisd Met vrienden in september 2018
Koe in de Kost, Eigenaar, 13-3-2019

Lieve en leuke familie Calis, wat leuk om dit te lezen! En wat hebben wij genoten van jullie tijdens dat weekend.... zo mooi om een familie bij elkaar te zien! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)