Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
9,7

308 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Met jonge kinderen

de omweg waard

Sebastiaan
10-10-2018

een fijn verblijf in een mooie omgeving. We hebben de kinderen niet gezien. te druk met de koeien en kippen. Verblijf is netjes, schoon en vooral ruim.

Koe in de Kost, Eigenaar, 12-10-2018
Hoi Sebastiaan, wat een mooie review! Fijn te lezen dat de kinderen zich zo hebben vermaakt met de koeien en de kippen! En dat jullie onze accommodaties als schoon en ruim hebben ervaren. Dat proberen we ook na te streven, dus mooi dat jullie het ook zo hebben ervaren. Lieve groeten en wie weet tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Lekker rustige omgeving met genoeg te doen!

Maud en Hiske
13-9-2018

De bungalow/grondulow is goed en modern afgewerkt en is zeer schoon bij aankomst. Met name de palletkachel is weg leuk voor 's avonds. De omgeving is erg rustig dus verwacht heerlijk stille nachten. Het bijzondere is natuurlijk dat alles om en rond de boerderij van Truus en Frans gelegen is. Tweemaaldaags kan er geholpen worden met melken en verder lopen er de hele dag paarden, kippen, poezen en honden rond. En ja, de kippen leveren dagelijks kakelverse eitjes. Alles is lekker vrijblijvend op het erf en voor de kinderen is er een uitgebreid aanbod van buitenspeelgoed, bijvoorbeeld skelters, en binnenspeelgoed. Al met al was het voor ons de ideale vakantie omdat er ook in de wat wijdere ongeving veel te doen is.

Koe in de Kost, Eigenaar, 24-9-2018
Lieve Maud en Hiske, wat een fantastische reactie! Heerlijk om te lezen dat jullie zo hebben genoten van een voor jullie ideale vakantie.. van de pelletkachel, de dieren, de boerderijactiviteiten, maar ook de wijdere omgeving! Iets wat niet iedereen weet, maar we hebben het geluk dat we prachtig plekje hebben dat ook nog eens dicht aan de Hanzestad Deventer grenst en je vanaf de boerderij al leuk weg kan fietsen en wandelen. Des te leuker dat jullie het benoemen in jullie reactie! Hartelijk dank voor super mooie woorden en hopelijk tot ziens op de boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch relaxed weekend voor allemaal

Huub Willemse
12-9-2018

Met zoon schoondochter en 3 kleine kinderen. Slaapkamer voor grootouders met eigen badkamer met douche en toilet. Uitzicht grandioos op de grazende koeien

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-9-2018
Hoi Huub, grandioos mooie reactie! Dank je wel daarvoor! Wat fijn om te lezen dat jullie met de hele familie hebben genoten van een relaxed weekend! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch voor herhaling vatbaar

P.M. van den Bos
11-9-2018

Wij kwamen aan op de boerderij en kregen gelijk koffie en en rondleiding over het terrein, Al vrij snel voelde wij ons echt thuis. Boerin Truus had zelfs in de koelkast een lekkere zelfgemaakte Monchoutaart gemaakt. Wij zijn een ervaring rijker en misschien komen wij zelfs nog wel een keer terug. Wij zaten in de boerderij voor 8 personen en er was een gigantische aangepaste badkamer voor mindervalide. Het ontbreekt aan niets in het huisje.

Koe in de Kost, Eigenaar, 11-9-2018
Lieve familie, wat een fijne woorden! Mooi om te lezen dat jullie hebben genoten en een (boerderij)ervaring rijker zijn. Bedankt voor jullie komst en hopelijk tot ziens. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastisch! Wanneer gaan we weer?!

Debby Broeke
5-9-2018

Wat een heerlijke plek om een familieweekend door te brengen. De kinderen (2, 3 en 6) kwamen ogen en tijd tekort. Het huis was prachtig en van alle gemakken voorzien, excl. tv maar dat zorgde alleen maar voor meer quality family time. De uitgebreide persoonlijke ontvangst door boer Frans, homemade taart in de koelkast, heerlijke beestenboel... ik kan niks negatiefs bedenken.

Koe in de Kost, Eigenaar, 11-9-2018
Lieve Debby, goed zeg... dat ook jullie hebben genoten van quality time zonder televisie! Dat is waar we het voor doen :-). We glunderen van de woorden en genieten daardoor nog een beetje na van jullie verblijf. Als onze gasten zich zo goed vermaken, dan is ons werk een feestje! Graag tot ziens! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Een super plek!

Familie konijn
2-9-2018

Onze eerste keer bij "Koe in de kost" Wat een super leuke plek om vakantie te vieren! Onze kinderen van 6, 4 & 1 1/5 hebben een fantastische week beleefd. Wat wil je nog meer dan de hele dag doen en laten wat je wilt? De boerderij is een vermaak opzich! Paardrijden, knuffelen met konijntjes, koeien melken en we hadden zelfs een "eigen" koe, eieren zoeken, in de moestijn werken, mee met de trekker, skelter rijden, het kan en mag allemaal! Heerlijk! De huisjes zijn ruim, schoon en netjes en savonds is het het heerlijk rustig. De gastvrijheid van de familie is top! Kortom een heerlijke plek voor kinderen en ouders. We hebben gelijk voor volgend jaar geboekt, de kinderen missen het boerenleven nú al! 😀

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-9-2018
Lieve familie Konijn, volgend jaar zien we jullie weer en we kijken er nu al naar uit. Wat hebben we genoten van jullie gezin. Zo enthousiast en zo betrokken. Mooi!! Fijn ook te lezen dat jullie allemaal hebben genoten, van de boerderijklusjes, de stilte, het huisje en de vrijheid. Dat doet ons heel erg goed! Wij tellen alvast af naar volgend jaar. Tot dan! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Blijft geweldig!!

Fam. Breukelaar
2-9-2018

Voor de 4e keer bij Koe in de Kost verbleven met ons gezin. Wederom een fantastische tijd gehad. De kinderen willen gewoon niet van het erf af. Ze vermaken zich dag in dag uit.

Koe in de Kost, Eigenaar, 13-9-2018
Lieve familie Breukelaar, bijzonder hè dat je zelfs tijdens je 4e verblijf op de boerderij, nog steeds niet van het erf af wilt! Heel bijzonder vinden wij.. en we hebben dan ook reuze genoten van jullie verblijf! Lieve groeten en graag tot een 5e keer, boer Frans en boerin Truus

Het was een superleuke en gezellige midweek

Nel en Han
26-8-2018

Het is voor kinderen, ouders en grootouders geweldig om daar te zijn. Geen minpunten. Het was voor ons de tweede keer; dit op verzoek van onze kleindochter omdat ze het de eerste keer zo naar haar zin had. En nu was ze weer zo enthousiast dat ze er haar vaste vakantieverblijf van zou willen maken. Is dat geen compliment?

Koe in de Kost, Eigenaar, 11-9-2018
Lieve Nel en Han, jullie berichtje is een compliment, maar dat jullie kleindochter zelf voorstelde om terug te gaan is voor ons een mega-mega compliment! Wat hebben we weer genoten van haar en natuurlijk van jullie als familie. Fijn te lezen dat jullie ook de tweede keer hebben genoten van de boerderijvakantie en weet dat jullie ook voor een derde keer van harte welkom zijn! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Deze bestemming stond al een tijd op het verlanglijstje. Door een annulering konden wij deze zomer, die al vroegtijdig is volgeboekt, toch een week logeren.

Het was een geweldige week. Ik had plannen om er flink op uit te trekken, maar de kinderen hadden andere plannen elke dag...en die activiteiten vonden allemaal plaats op het boerenerf van Koe in de kost. Racen met skelters, jumpen op de trampoline, eitjes zoeken, konijntjes kijken en knuffelen, pony borstelen, een stukje wandelen met de pony in de omgeving van de boerderij, spelen met de katten die rondom de grondulow banjeren, zwemmen in ons opblaaszwembad, de hond nat spetteren die regelmatig langs komt, rijden op de shovel, poepschuiven, kijken en helpen bij het koeien melken, 's avonds met andere gasten bij het kampvuur zitten....de dagen waren te kort!

De ruime grondulow was van alle gemakken voorzien. De ligbedjes in de tuin waren heerlijk. We komen zeker terug op deze plek!

Koe in de Kost, Eigenaar, 9-8-2018
Lieve Annemiek en familie, bedankt voor jullie super mooie review! Fijn te lezen dat jullie zo hebben genoten... zeker nadat we al een tijdje op jullie 'lijstje' stonden. We verbazen ons keer op keer ook dat kinderen (en volwassenen) niet van de boerderij af hoeven om zich te vermaken, te ontspannen en om een optimaal vakantiegevoel te ervaren! Daar doen we het voor! We hopen jullie nog eens terug te zien, jullie zijn meer dan welkom! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Fantastische plek, mooie huisjes!

Laura Koster
21-7-2018

Wat een bijzondere plek voor zowel ouder als kinderen! Ruime, leuk ingerichte, schone huisjes met ook nog eens een fantastisch uitzicht. Een gastvrij onthaal en leuk contact met boer Frans en boerin Truus. Leuk om te zien hoe de kinderen zich van smorgens tot savonds met dieren en de natuur vermaken; het meerijden met de tractor, het rapen van verse eieren, het melken van de koeien en het thuis proeven. Mogelijkheden zijn er volop, en de kinderen gaan hun eigen gang. Voor ouders zeker een ontspannen vakantie; de kinderen zijn continue in de weer. Ook de keuze aan grote hoeveelheid spelletjes en boekjes die je kunt lenen tijdens je verblijf zijn een uitkomst. De auto was voor de verandering eens niet helemaal volgepakt. Al met al veel indrukken op gedaan, we komen hier zeker nog eens terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 24-7-2018
Lieve Laura en familie, wat een mega mooie en uitgebreide reactie! Dit zijn de verhalen die zoveel waard zijn om te lezen! Heel fijn en goed om te lezen dat de ouders een ontspannen vakantie hebben gehad en de auto niet volledig volgepakt hoefde te zijn. Dat maakte hopelijk de thuiskomst ook wat ontspannender ;-). Wij hebben genoten van jullie en we hopen jullie nog eens terug te zien! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)