Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

9.7Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Heeten

9.7Fenomenaal

• 9.4Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

• Kinderopvang
Meer vakantiehuis info

406 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10S.I.L. de Jong31-10-2020

Juist nu, er even veilig tussenuit.

we hebben een heerlijk relax weekend gehad. De kinderen sjouwen de hele dag met de pony's, kippen, honden, konijnen, enz. rond op de boerderij. De boeren familie betrekt de kinderen bij het dagelijkse leven op de het erf, ze nemen ze letterlijk mee de wei in. Geen zin om te koken dan is er genoeg keus in de beurt om eten te bestellen dat voor aan de boerderij bezorgd wordt, even er naar toe lopen en smullen maar. Een geweldige manier om even afstand nemen van het "Corona" en alleen te genieten met elkaar. Op de boerderij is alles aangepast en zijn er duidelijke regels. Het huisje is ruim, super ingericht en het ontbreekt je aan niets. Zeker in deze tijd een echte aanrader.

Koe in de Kost, Eigenaar, 04-11-2020

Lieve familie, wat fijn om te lezen dat jullie juist in deze tijd hebben genoten van jullie vakantie! Van ons boerenleven, maar dus ook van het eten uit de buurt. De lokale restaurants en cateraars doen hun best en dan is het super tof als onze gasten eten bestellen bij de lokale restaurants in ons dorp! Dank je wel daarvoor en natuurlijk bedankt ook voor jullie komst. Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 9Marlot13-10-2020

Een heerlijk verblijf op de boerderij

Een heerlijk schoon en ruim huisje. Met alle gemakken. Heel leuk dat je smorgens de gordijnen open doet en de koeien bijna voor het raam staan. Erg leuk voor kleine kinderen, gewoon een soort kinderboerderij. Corona proef als je het ons vraagt!

Koe in de Kost, Eigenaar, 04-11-2020

Hoi Marlot, wat leuk dat jullie zo'n plezier hebben gehad... en het is inderdaad een bijzonder plaatje als je 's morgens de koeien voor je huisje ziet staan! Fijn ook om te lezen dat jullie ons huisje als schoon hebben ervaren, dat vinden we super belangrijk (helemaal in deze tijd!). Wie weet tot een volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 10Franziska08-10-2020

Wij zijn helemaal weg van boerderijvakantie en omdat we liever in een apartement zitten dan een tent, gaan we meestal naar Duitsland. Alleen voelde dat met corona nu minder goed en we zijn ontzettend blij om Koe in de Kost in Nederland te hebben gevonden en willen zeker een keer terug! De omgeving van de Sallandse heuvelrug is echt fantastisch en er zijn verrassend veel wandelroutes met iets extra's voor kinderen. De boerderij zelf is enorm gastvrij, de huizen zijn prachtig (houdt er alleen rekening mee dat je elkaar door de muren kunt horen wanneer je met meer mensen dan je partner of gezin gaat) en onze dochter heeft ontzettend ervan genoten om met konijnen, honden en katten te spelen en de koeien mee te maken. De boer is heel voorzichtig en door de genomen maatregelen is het mijns inziens voledig coronaproef.

Koe in de Kost, Eigenaar, 04-11-2020

Lieve Franziska, heel leuk dat je in deze review de mooie omgeving benoemd. De omgeving is nog niet mega bekend, maar is wel mega mooi en inderdaad de wandel- en fietspaden zijn goed ingericht met leuke activiteiten voor kids! En natuurlijk vinden we het ook heel fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van onze boerderij en dat jullie het als 'coronaproof' hebben ervaren. We doen ons best om een veilig plekje te zijn in deze tijd. Dus dank je wel voor deze woorden! Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 9Yvette05-10-2020

Weer heerlijk ondanks C....

Dit was de 2e keer dat we bij Koe in de Kost verbleven, de eerste keer was alleen met ons eigen gezinnetje en nu waren we met familie in de geschakelde grundolows. Heerlijk! Ondanks de corona situatie was er zowel in de grondulow als buiten genoeg ruimte en vermaak. De kinderen genoten van alle dieren, we hebben eitjes gezocht, de koeien naar de stal gebracht, en het mais werd gekuild. Een heerlijke weekend hebben we gehad. Ontspannen en ook in deze tijd nog steeds een aanrader om bij Truus en Frans te verblijven!

Koe in de Kost, Eigenaar, 04-11-2020

Lieve Yvette, wat vonden we het fijn dat jullie er weer waren! Nu met de familie. Juist van mensen die terugkomen is het extra fijn om te horen als ze opnieuw hebben genoten van ons boerenleven. En jullie hadden wel een geluk met het maishakselen en inkuilen... één keer per jaar een bijzonder momentje! Hopelijk tot een derde keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10Combee03-10-2020

Genoten!

Een heerlijke vakantie gehad. Genoten van de rust, natuur en het boerderij leven met haar dieren. Voor de kids genoeg te doen en te beleven. Hele vriendelijke boer, boerin & boerenzoon die altijd klaar staan!

Koe in de Kost, Eigenaar, 04-11-2020

Lieve familie Combee, een heerlijke vakantie... daar doen we het voor! En als de kinderen zich vermaken, kunnen de volwassenen ontspannen :-). Mooi te lezen dat jullie hebben genoten. Wie weet tot een volgende keer. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Gereisd met partner in september 2020

• 10Babs02-10-2020

Geweldige dagen gehad op de boerderij

De ontvangst was hartelijk, het huisje was brandschoon en van alle gemakken voorzien en lag op een prachtige plek. Tevens kent het huisje voldoende privacy door de gekozen ligging. Als bezoeker mag je zo'n beetje overal komen op de boerderij. De vele dieren en hun toegankelijkheid waren een groot feest voor onze dochter van anderhalf. Ook voor wat oudere kinderen is hier van alles te beleven. Spelen in de stal, skelteren, springen op de trampoline en natuurlijk meehelpen met het verzorgen van de dieren. Echt een heel leuk concept. Wat betreft de Coronamaatregelen: het is niet druk op de boerderij, dus direct contact met mensen is goed te vermijden. Ook de omgeving is rustig. Wij gaan zeker nog een keer!

Koe in de Kost, Eigenaar, 02-10-2020

Lieve Babs, wat een leuke en enthousiaste review! Daar worden wij helemaal blij van! Fijn dat jullie hebben genoten van het boerenleven, de ruimte en het vrij spelen op het erf. Mooi dat dat een groot feest betekende voor jullie dochter. Maar ook heel fijn te lezen dat jullie huisje schoon en prettig voor jullie was. We vinden de privacy in en om je eigen huisje erg belangrijk, net als dat een vakantiehuis gewoon goed schoon moet zijn (helemaal in deze tijd). We zijn blij dat jullie dat ook zo hebben ervaren! Graag tot ziens op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 9Manon30-09-2020

Heerlijke plek tussen de diertjes in rustig gebied

Heerlijk om hier een midweek te verblijven. Veel in de buitenlucht geweest, veel ruimte, rustige plek, tamme diertjes in en rond de stal. De kids en wij hebben ontzettend genoten. Ook in corona tijd een veilige plek.

Koe in de Kost, Eigenaar, 02-10-2020

Hoi Manon, heerlijk om zoveel buiten te zijn geweest hè. Frisse neuzen en lekker spelen en knuffelen met de tamme dieren! Heel fijn te lezen dat jullie hebben genoten. Dat doet ons super goed! We hopen jullie nog eens terug te zien op onze boerderij. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Roel28-09-2020

Kunnen we langer blijven?

Het was echt super bij boer Frans, boer Lenn en boerin Truus op de boerderij! Het is kleinschalig wat wij als prettig ervaren. Je mag overal op de boerderij rondkijken, spelen en mee helpen met verschillende werkzaamheden op gepaste afstand. Dit was allemaal goed geregeld en iedereen hield zich aan de 1.5 meter regel. De huisjes zijn erg leuk en ruim. Ook qua hygiëne super! Bij aankomst stond er een lekker taartje voor ons klaar in de koelkast. Erg attent. Het is allemaal heel laagdrempelig en persoonlijk. Echt top! We hebben een heel fijn verblijf gehad, we wilden wel langer blijven. We hebben genoten! We komen zeker een keertje terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 02-10-2020

Lieve Roel en familie, jullie mogen de volgende keer gewoon wat langer blijven ;-). Fijn dat het jullie zo goed is bevallen en jullie hebben genoten van ons boerenleven. En ook heel goed om te horen dat jullie ons erf als veilig hebben ervaren. We vinden het belangrijk dat we met z'n allen ons best doen om aan de maatregelen te doen, zodat iedereen met een veilig en ontspannen gevoel vakantie kan vieren. Wij hopen jullie nog eens terug te zien! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

• 10Eva16-09-2020

Fijne plek, ook in bijzondere tijden!

We hebben ons erg welkom gevoeld en genoten van de ongedwongenheid. Een unieke plek die wij zeker aanraden! Ook in bijzondere tijden zoals Corona, heb je alle ruimte en kunnen kinderen zich top vermaken. Fietsen in de omgeving is ook prachtig, vooral met de heide in bloei. Veel geluk en wij komen zeker nog een keer terug!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Eva, wat een warme reactie! Fijn te lezen dat jullie je welkom hebben gevoeld en niet alleen hebben genoten van onze boerderij, maar ook van de omgeving. De heide op de Sallandse Heuvelrug is inderdaad prachtig! Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

• 10Anne15-09-2020

Echt een aanrader!

Het was een geweldig verblijf. Zo was de boerderij (waar we verbleven) van alle gemakken voorzien en was er een gastvrije sfeer. Boer Frans en Truus waren heel vriendelijk en we voelden ons welkom door de ontvangst/mooie bloemen bij ontvangst/lekker taartje wat klaarstond. Ook door de uitgebreide en volledige communicatie voorafgaand aan het verblijf voelde we ons welkom.

Op het erf zelf was er genoeg te zien/beleven voor zowel kinderen als volwassenen door de dieren/trampolines/skelters. Er was een ontspannen en ongedwongen sfeer. Bijzonder om een inkijkje te krijgen in het boederijleven. Er is veel ruimte, dus geen probleem om afstand te houden ivm Corona. Al met al echt een aanrader!

Koe in de Kost, Eigenaar, 22-09-2020

Lieve Anne, mooi dat jullie zo hebben genoten en dat jullie de communicatie vanaf reservering tot thuiskomst als prettig hebben ervaren! Juist dat draagt bij aan ontspannen op vakantie gaan en nog lang kunnen nagenieten ;-). En heel fijn om te lezen dat ondanks de Corona jullie het vakantieleven bij ons op de boerderij als positief hebben ervaren.... met dank aan de natuur en ruimte op ons plekje :-)! Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• Aantal personen7 tot 8