Tijdelijk €25 aanbetaling

Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 554 reviews

• 9.3Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

554 Reviews over Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10Elke23-01-2023

Aanrader! Hele leuke plek voor jong & oud.

Wat een leuke plek! Hele vriendelijke eigenaren en gezellig met alle dieren die rondlopen. Mooi om zo de koeienstal in te wandelen, een eitje te halen bij de kippen en te knuffelen met de honden en katten. De huisjes zijn heel netjes en gezellig met palletkachel. Mooi uitzicht en privacy. De omgeving is mooi en je wandelt zo de deur uit langs de weilanden. Lekker gegeten bij Brasserie Dertien in Heeten en de Plus zit op een paar minuten rijden voor wat boodschappen.

• 9Ryan van Veen23-01-2023

Heerlijk!

Het was zalig, de boer en boerin waren super vriendelijk. De stal staat altijd open en je mag doen en laten wat je wilt. Ze hebben er heel veel te doen. Je kan er koeien voeren en aaien, de katten komen naar je toe voor knuffels, je kan met kalfjes lopen, trampoline springen, skelteren zoveel je wilt en de honden die rondlopen zijn ook erg vriendelijk.

Aanrader voor iedereen!!!

• 9Familie de Kleine18-01-2023

Rustig beestenboel vol weekendje weg

Vrijdag eind van de middag kwamen we aan. Warm welkom in de stal. Direct kennis maken met elkaar en alle dieren. Kinderen door dolle heen. Zaterdagochtend waren de kinderen weer te vinden in de stal of op de skelters. Genoten, jammer van de regen. Zondags genoten van de verse eitjes. Wederom weer te vinden bij de dieren. Huisje prima in orde en van alles voorzien. Heerlijk even weg van je ‘normale’ weekend. We hebben genoten en komen graag nog eens terug

• 9Ruimte
  • 9Saskia07-01-2023

puurheid, lieve mensen!

rust! een heerlijke plek voor kinderen, lekker tussen de koeien, de stal, de hooiberg. Simpel maar zo fijn!

• 10Familie Stam06-01-2023

Thuiskomen!

Thuiskomen, dat is wat wij voelen als we het erf bij Koe in de Kost oprijden. Mede door de gastvrijheid, de prachtige grundolows die altijd superschoon zijn en van alle gemakken voorzien zijn en de prachtige omgeving. Maar ook door het leven op de boerderij waar je tijdens je verblijf gewoon een beetje bij hoort!

Eigenlijk hoef je het erf niet af maar mocht je dat wel willen is er van alles te doen. Wandelen, fietsen, leuke steden etc.

Wij hopen hier nog heel vaak vakantie te mogen vieren, want hier kunnen wij even ontspannen en weer opladen. En niets moet, maar er kan van alles!

• 10Nicole14-12-2022

Heerlijk weekendje weg uit de drukte!

We hebben afgelopen weekend 3 dagen doorgebracht in de 5-persoons grondulow! Met drie jonge kinderen hebben we ons echt vermaakt, ze kregen niet genoeg van de skeltes en het wandelen met de pony's. Maar ook de hooiberg was favoriet. Truus en Frans zijn hele lieve mensen en je voelt je meteen thuis, alsof je er al jaren komt. Het huisje is ook werkelijk prachtig, superschoon en ruim met een prachtig uitzicht. Voor ons was het 'om de hoek' maar toch hadden we het idee dat we echt even weg waren. Heel fijn om even te ontsnappen uit het drukke alledaagse leven. We komen zeker een keer terug!

• 9Inge05-12-2022

Fijn verblijf met goed (dieren) gezelschap

Goede ontvangst door boer Frans met een kopje thee en ontbijtkoek. Heerlijke plek buiten in een modern appartement. Het appartement heeft een ruime woonkamer waar we goed met z'n alle konden eten en spelletjes spelen. We moesten even rijden, maar het was de moeite waard.

• 10Rosita Offinga07-11-2022

Top verblijf

Het was een top weekend in de Grondulow. Wat een fantastische lokatie voor jong en oud

• 10Inge Slings-de Vries28-10-2022

Topvakantie voor groot en klein

We hebben een geweldige familieweek achter de rug bij Koe in de kost! De huisjes zijn heel prettig en gerieflijk, de vergrote woonkamer van huisje 8 is reuze handig bij een groot gezelschap en de kinderen waren niet weg te slaan uit de stal, bij de poezen en van de skelters. We hebben allemaal – van groot tot klein – genoten! Prachtig concept, deze werkende boerderij met huisjes erbij. Voor herhaling vatbaar.

• 9Maaike Foks04-10-2022

Unieke boerderij ervaring!

Heerlijke plek waar de kids zich uren kunnen vermaken.

• 10Natuur

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info