Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHeetenVakantiehuizen HeetenVakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis
NederlandOverijsselHeeten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 540 reviews

• 9.4Natuur

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

540 Reviews over Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 10Rosita Offinga07-11-2022

Top verblijf

Het was een top weekend in de Grondulow. Wat een fantastische lokatie voor jong en oud

• 10Ruimte
  • 10Inge Slings-de Vries28-10-2022

Topvakantie voor groot en klein

We hebben een geweldige familieweek achter de rug bij Koe in de kost! De huisjes zijn heel prettig en gerieflijk, de vergrote woonkamer van huisje 8 is reuze handig bij een groot gezelschap en de kinderen waren niet weg te slaan uit de stal, bij de poezen en van de skelters. We hebben allemaal – van groot tot klein – genoten! Prachtig concept, deze werkende boerderij met huisjes erbij. Voor herhaling vatbaar.

• 10Ruimte
  • 9Maaike Foks04-10-2022

Unieke boerderij ervaring!

Heerlijke plek waar de kids zich uren kunnen vermaken.

• 9Marja03-10-2022

Top verblijf !

Heerlijk relaxen weekend gehad samen met groep vriendinnen. 12persoons Huisje was van alle gemakken voorzien en de bedden waren al opgemaakt. Op de boerderij mogen rondkijken, Deventer bezocht en mooie wandelingen gemaakt.

• 10Familie van de Water25-09-2022

Na drie keer nog steeds genieten!

Wat een heerlijke en prachtige plek blijft dit toch. Voor de derde keer hebben we genoten van het kalme leven op de boerderij. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de skelters, de dieren en al het moois dat de boerderij te bieden heeft. Een rondje rijden op de trekker met boer Frans, eieren rapen, wandelen met de pony’s, spelen in de tijdelijke stro-tent, en springen op de trampoline. Zelfs met regen waren ze de hele dag buiten. Wij genoten weer van het fijne -en van alle gemakken voorzien- huisje en het prachtige weidelandschap. De huppelende(!) koeien in de wei waren wederom een geweldig gezicht. Tot over een tijdje, wij komen zeker terug.

• 9Marjolein09-09-2022

Heerlijk!!

Ontzettend genoten! Van het leven op de boerderij tot aan de wandelingen langs het kabouterpad bij de Sallandse Heuvelrug. Echt een bestemming voor het hele gezin. Een hartelijk onthaal, de mooie grondulow, de dieren etc. Genoeg te doen, maar ook heerlijk tot rust komen. Voorzieningen liggen op een paar minuten van de boerderij. Ook heerlijk uit eten geweest in het dorp. Zeker een aanrader!

• 9Maaike26-08-2022

Een hele bijzondere plek, heerlijk genoten!

Zoveel zorg voor mensen, het leven buiten, ecologische huizen tussen de koeien en onder de prachtige sterrenhemel. We hebben heerlijk genoten van de melk rechtstreeks van de koe en de zelf gevonden eieren. Wat bijzonder om bij de 65e verjaardag van boer Frans te zijn! Dank boer Frans, boerin Truus en zoon Lenn. We komen terug!

• 10Maaike van Lierop26-08-2022

Geweldige vakantie

Wij en onze kinderen hebben een hele fijne vakantie gehad. Leuk dat er zoveel verschillende soorten skelters, steppen, fietsjes etc stonden om gebruik van te maken. Bijzonder om zo vrij in de stal rond te lopen en het boerenleven zo te beleven. Het verblijf is een aanrader. De grondulow was schoon. Er is geen t.v. maar die werd ook niet gemist. Van te voren hadden we nog uitstapjes bedacht maar we zijn niet meer van het erf afgeweest. De pannekoeken van de verse melk en eitjes smaakten beter dan thuis. Onze kids (8 en 11) zeggen nu al dat ze zeker weer een keer terug willen komen.

• 10wendy23-08-2022

THUISKOMEN OP VAKANTIE!

Na zoveel jaren op vakantie bij Koe in de kost voelt dit echt als thuiskomen op vakantie 👌😎 super vriendelijke mensen , zeer mooie logies en genieten van de natuur.

• 10D Peters Gendt20-08-2022

Geweldig!

Heerlijk rustig, ongedwongen sfeer. Zeer vriendelijke en betrokken boer en boerin. Erg mooie en ruime huisjes met alle gemakken. Het ontbreken van de TV en klok zijn een heerlijke vlucht uit de dagelijkse sleur. Ruime voor de kinderen om te doen wat ze willen tussen de dieren. We hebben genoten!

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• CafeNiet beschikbaar