Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)
9,7

293 reviews over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Unieke ervaring!

Heiko & Corina
10-6-2018

Top week gehad. Veel persoonlijke aandacht van de boer & boerin en een unieke beleving tusen de koeien, kippen, paarden etc. Aanrader!
Koe in de Kost, Eigenaar, 12-6-2018
Lieve Heiko en Corina, wat fijn te lezen dat jullie een top week hebben gehad! Daar doen we het voor... en worden we tevens heel blij van :-)! We hopen dat jullie nog even nagenieten en wellicht tot ziens op de boerderij! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Superleuk weekend

Amanda van Zeijl
10-6-2018

Gastvrije ontvangst, vrijheid op de boerderij, fantastische spelletjeskast, leerzaam voor de kinderen, vrij uitzicht op het weiland, luxe huisjes, heerlijk zonder televisie.
Koe in de Kost, Eigenaar, 12-6-2018
Lieve Amanda en mannen! Wat leuk te lezen dat jullie met enthousiasme schrijven over ons plekje. Blij dat de gastvrijheid naar wens was, de spelletjes (en geen televisie) in de smaak vielen en jullie ook van het uitzicht hebben genoten. Dat doet ons goed! Wie weet tot een volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Genieten!

C & T
5-6-2018

Erg mooi huisje (grondulow) met heerlijke bedden. Goed ingericht en lekker ruim. We hebben genoten op de boerderij, je mocht met alles helpen en de eigenaren zijn heel vriendelijk. Je voelt je hier meteen thuis. We hebben ook een vleespakket gekocht op de boerderij, het gehakt mag iets fijner gemalen worden maar voor zover we ervan hebben gegeten, zijn we al erg tevreden!
Koe in de Kost, Eigenaar, 6-6-2018

Heerlijke bedden, dat vinden we een heel groot compliment! En tegelijkertijd ook heel belangrijk.... niets liever dan uitgerust terug komen van vakantie omdat je 's nachts ook lekker hebt kunnen slapen. Fijn dat jullie dit zo hebben ervaren!

En ook dank je wel voor de tip over het gehakt. We zullen het eens bespreken met onze slager.

Lieve groeten en graag tot ziens, boer Frans en boerin Truus

Even helemaal anders, zou je kunnen zeggen. Bij Koe in de Kost ben je te gast op de boerderij van Frans, Truus en Lenn en kan je helemaal doen waar je zelf zin in hebt. Heerlijke genieten van de rust, een boek en uitzicht over de weilanden met de koeien of gewoon lekker meehelpen op de boerderij. Het kan allemaal.

Op deze super kindvriendelijk locatie kunnen ook de kinderen de dag heerlijk doorbrengen. Paardrijden, koeien melken, of met de katten/konijnen/honden spelen. Wil je wat stoerder werk, dan kan je natuurlijk een stukje meerijden op de tractor, shovel of op de grasmaaier.

Koe in de Kost, Eigenaar, 6-6-2018
Lieve Bas en familie, wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten... van alles! Stoer werk of juist genieten van rust... dat jullie deze combinatie hebben ervaren vinden we prachtig! Want dat is het boerenleven... de natuur bepaalt het ritme en soms betekent dat stoer werk en soms is dat dus rust en genieten van een uitzicht met koeien! We hopen jullie nog eens terug te zien! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Volgend jaar weer!

V/D Sman
6-5-2018

Echt een aanrader. Mooi en verzorgd huisje. Heerlijke bedden. Kinderen konden de boer helpen en speelden de hele dag buiten met de vele skelters. Verse eitjes rapen en helpen in de melkstal. We hebben genoten. Volgend jaar weer!
Koe in de Kost, Eigenaar, 8-5-2018
Lieve familie v/d Sman, wat hebben we genoten van jullie! En wat fijn te lezen dat jullie ook hebben genoten op onze boerderij. Daar worden wij heel blij van! Dat de kids de hele dag buitenspelen, daar doen we het voor :-). We vinden het super leuk dat jullie volgend jaar terug komen, we tellen alvast af! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Hier mag alles!

Kim van der Poel
2-5-2018

Wow! Hier mag alles! Van paashaas spelen tot koeien melken of uren op de trampoline springen! Wat hebben we hier een fijne tijd gehad met de familie. Iedereen op de boerderij was erg gastvrij. De kinderen hebben genoten en wij ook. :)
Koe in de Kost, Eigenaar, 8-5-2018
Lieve Kim, wat een leuke review... we vinden het heel leuk om te lezen dat jullie het gevoel hebben gehad dat niets moet, maar er wel van alles mag. Dat gevoel vinden we heel kostbaar, want volgens ons zorgt dat er voor je ontspannen naar huis gaat. Tot de volgende keer! Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Supergenieten van de omgeving in een toplocatie

Rianne Vos
30-4-2018

Dit is de 2e keer dat we hier hebben genoten van al het boerse wat je beleven mag op de boerderij. Superschoon huisje, ruim opgezet en geweldig uitzicht op de koeien! Wel 25 skelters e.d. om uit te kiezen, kippen, konijntjes, honden, poesjes en uiteraard koeien om te verzorgen en aaien. Voor een ieder die even wilt bijkomen van het drukke leven in de stad, is dit een walhalla.
Koe in de Kost, Eigenaar, 2-5-2018
Lieve Rianne en mannen, wat een mooie review! Voor ons extra bijzonder dat jullie voor een tweede keer bij ons op de boerderij verbleven. Nadat de eerste keer eigenlijk een verrassing voor jullie was, vinden we het des te mooier dat jullie nu nog een keer (doelbewust ;-)) bij ons vakantie kwamen vieren. We hebben genoten van jullie en hopen jullie nog eens terug te zien. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Uitstekend

Pouwels
17-4-2018

Heerlijke gastvrije omgeving! Aanrader met kinderen, want er is altijd wat voor ze te beleven.
Koe in de Kost, Eigenaar, 19-4-2018
Lieve familie Pouwels, wat worden we toch blij van zulke kort, maar krachtige reacties! Fijn dat jullie hebben genoten van omgeving en van ons. Wij ook van jullie! Graag tot ziens.. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

Een echte aanrader voor wie houdt van het buitenleven (stallen, trampoline, skelters, tractor, ....) en de dieren op de boerderij.

Onze kinderen hebben hun speelgoed niet uitgehaald. (dat zegt genoeg)

Koe in de Kost, Eigenaar, 19-4-2018
Lieve Sarah, dat de kids hun speelgoed niet hebben uitgepakt vinden wij heel waardevol om te lezen. We hopen dat dat het effect is van een boerderijvakantie... dat kinderen liever buiten zijn, dan binnen! Mooi dus dat dit zo het geval was! We hopen jullie nog eens terug te zien. Lieve groeten, boer Frans en boerin Truus

De Hemel op Aarde

wendy
15-4-2018

Alles mag niks moet ..geweldige plek

Mag ik geen 11/10 geven ?

Koe in de Kost, Eigenaar, 19-4-2018
Lieve Wendy, die 11/10 steken we in onze zak! Dank je wel.... super fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben! Lieve groeten en graag tot ziens op de boerderij, boer Frans en boerin Truus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) scoort een 9.67 uit 10 op basis van 293 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)