Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHeetenVakantiehuizen HeetenVakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

NederlandOverijsselHeeten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 527 reviews

• 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

527 Reviews over Koe in de kost (Bijzondere overnachting)

• 9Willemijn20-06-2022

Het verblijf was super voor ons allen.

Zoals ieder jaar gaan we met onze familie een lang weekend op stap. Vooroverleg met de verhuurder van de huisjes vergroot het plezier en een aangenaam verblijf enorm; ze denken met je mee en gaan op zoek naar wat mogelijk is.

• 9Kees en Marlene met (klein)kinderen14-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Wij waren een lang weekend te gast en het is echt een aanrader zeker als je met kinderen komt. (De volwassenenen zijn ook zoet met de skelters ;-) Mooie schone huisjes zo geplaatst dat je voldoende privacy hebt. Zeer vriendelijke boer en boerin met hun zoon die altijd in zijn voor uitleg of zomaar een praatje. Wil je een ponny bij je grondulo ? geen probleem. Konijn in een poppenwagen? Mag ook! Wij hebben het erg leuk gehad!

• 8Natuur
  • 9Kirsten Huijboom06-06-2022

Niet naar huis willen gaan; boer Frans;alles mag

Pinksterweekend 2022. Jonge dieren, belevenis

• 8Natuur
  • 9Maas06-06-2022

gelukigge kinderen=ontspannen ouders

Vriendeliijk and hartelijk boer frans and de hele gezin. We komen graag terug.

• 9Natuur
  • 10Maartje Hermans06-06-2022

Fantastisch plek

Wederom weer een heerlijk weekend gehad! Er is een fantastische plek, super schone en ruime huisje, en Truus en Frans zijn lieve en zorgzame mensen. Onze kinderen komen hier zo graag! Dus wij blijven komen!

• 10Monique25-05-2022

Unieke ervaring!

Wat hebben wij genoten van ons familieweekend met 15 personen bij Koe in de Kost! Deze unieke locatie biedt alles voor een ontspannen en gezellig verblijf. De grondulow's bieden alle comfort en luxe die een verblijf aangenaam maken. Schoon, heerlijke bedden, ruime woonkamer en luxe badkamer en keuken. En een fantastisch uitzicht op de weilanden met haar koeien.

De kinderen hebben zich hele dagen vermaakt op de boerderij met alle dieren, de trampolines en de skelters. De gastvrijheid van Boer Frans en Boerin Truus en hun gezin maakt het verblijf zeer prettig.

Beste familie Alferink, super bedankt wij hebben allemaal genoten van ons familieweekend en kijken er met een grote glimlach op terug.

• 10Lianne25-05-2022

Fantastisch weekend gehad

Samen met vrienden en 3 jonge kinderen ( 2 en 4 jaar) hebben we een heerlijk weekend bij Koe in de Kost gehad. De kinderen hebben zich optimaal vermaakt in de zandbak, de trampolines, met de skelters en alle dieren in en rondom de stallen. Zondag ochtend hebben we ontbeten met verse eieren die we zelf mochten zoeken. Ons hoogtepunt was toch wel de geboorte van een stiertje, een unieke ervaring die we niet snel zullen vergeten. De accomodatie was super! Ruim, schoon en lekkere bedden om te slapen. De pelletkachel maakte onze avonden extra gezellig. Boer Frans en zijn vrouw Truus zijn erg gastvrij waardoor wij ons erg welkom voelde.

Kortom, een fantastisch weekend en absoluut voor herhaling vatbaar

• 8Sharon03-05-2022

Voor herhaling vatbaar!

Wij bezochten de boerderij met de familie (6 volwassenen en twee kinderen). We hebben een enorm leuke tijd gehad met als bonus de geboorte van een kalfje.

• 9Natuur
  • 10Esther Laane29-04-2022

Fantastisch!

Naar aanleiding van een bezoek van een vriendin heb ik ook geboekt. En daar hebben wij absoluut geen spijt van gehad. Mijn dochter van 5 vond het geweldig. Ipv goedemorgen mam was het eerste wat ze zei, mag ik weer naar de konijntjes. Daarna een aai aan de honden en de katten. Niets moet alles mag!

Het huisje was heerlijk ruim opgezet en fijn ingericht en uitmuntend schoon! Wij hebben voor volgend jaar onze tweede bezoek al geboekt!

• 10Familie Trip06-04-2022

Fantastisch!

Heerlijk verblijf, midden tussen de landerijen, de koeien voor de deur, boerderijdieren/ honden en katten de gehele dag om je heen en dat alles in een relaxte sfeer! Top accommodatie.

Vakantiehuis Koe in de kost (Bijzondere overnachting) info

• CafeNiet beschikbaar