Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Klein Salland in het Nederlands

Heerlijke rust

Dim
5-8-2016

Lekker huis ,ruime tuin/terras,rustig park,mooie omgeving,ideaal voor de rust zoeker!

Gereisd Met partner in juli 2016

Prima verblijf

Truus
5-8-2016

Het huisje ligt op een rustig vakantiepark. Voor kinderen is er geen animatie of speeltoestellen maar dat was geen enkel probleem want in de omgeving was genoeg te doen en te zien. Prachtige omgeving en een prettig huisje en van alle gemakken voorzien. Contact met de bewoner en de sleutelbeheerder verliep prima. Zeker aan te bevelen en we komen graag nog eens terug naar Salland en dit huisje.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Salland in Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Salland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.