Sorteren

Reviews over Hasselt

Een geweldige B en B

martin en anneke honkoop
    7-8-2010

Deze B en B is fantastisch verzorgd ,mooie kamer ,heerlijk ontbijt en vriendelijke gastvrouw/heer een plaats om terug te komen

Aanrader

Fred Gerritsen
    14-6-2010

Uitermate goed B&B adres. Meer woorden zijn overbodig,

heel vriendelijk

joko beer
    21-5-2010

Dit pension is echt schiitterend mooi gelegen net buiten hasselt (ong. 3.5KM). hele aardige eigenaren er lekker eten. Mooie kamers. SUPER!!!!!!

het aangename vakantiegevoel 2 nachten per week

Els Boers
    7-5-2010

Het was aangenaam vertoeven in het P(l)akhuis, Schoon, sfeervol, voldoende ruimte om aangenaam een avond door te brengen en dan gewekt worden met een klopje op mijn deur en een mand met een lekker ontbijt. Een aanrader en mocht ik in de buurt weer een klus hebben of fietsen in het gebied dan kom ik zeker overnachten.

Prachtige kamer, geweldige service (en niet duur!)

Dea
    4-5-2010

Deze bed&breakfast is wat mij betreft een echte aanrader! De kamers bevinden zich boven een leuke winkel in een gezellig straatje. De inrichting van de kamers is heel stijlvol, romantisch en comfortabel (een heerlijk bed) en zeer netjes (een glimmend schone douche).

Op de kamers staat nog een gezellig zitje waar je 's ochtends een heerlijk ontbijtje krijgt geserveerd.

De mensen van de B&B zijn zeer vriendelijk en gastvrij.

In de omgeving is genoeg te zien. Wij hebben genoten van ons verblijf!

Hasselt scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews