Camping 't Veld

175 reviews over Camping 't Veld in het Nederlands

Fantastich

C.van.minkelen
13-8-2019

Ben met mijn vrouw en zoon van 7 bijna drie weken geweest. En we hebben het good na de zin gehad,gezellige veldjes,goed zwembad met een leuke glijbaan met snelheidsmeter ,en vriendelijk en behulpzaam personeel,sanitar goed en perfect schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Herman van der Veen, eigenaar, 27-8-2019

Bedankt voor deze fantastische review! Leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over onze camping. We zien jullie graag nog een keer terug!

voor herhaling vatbaar

Bert Mollema
12-8-2019

Super camping voor mensen met jonge kinderen. leuke animatie.

Herman van der Veen, eigenaar, Tue Aug 27 2019 11:05:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over onze camping! Bedankt voor de review en tot ziens.

Het was goed

Jan konings

Dat het goed was zeker het Privé sanitaire , En de camping zelf ook

Gereisd Met partner in augustus 2019
Herman van der Veen, eigenaar, 27-8-2019

Bedankt voor jullie review!

Direct boeken

Mer kleine kids ‘n fijne, niet te grote camping.

Fam van de Crommenacker
12-8-2019

Pluspunten: - Zwembad met leuke glijbaan en door het schuifdak altijd prettig, ook bij slecht weer. - ideale veldjes met speeltoestellen voor kinderen. Super! - Aardig personeel en fijne animatie - schoon en prima sanitair

Negatieve punten: - slechte dekking telefoonproviders en de prijs voor WiFi a €3 per dag is niet meer van deze tijd.

• in het hoogseizoen te weinig parkeerplekken bij de veldjes. Altijd vol, waardoor mijn auto een aantal keer buiten de camping moest staan.

• t.o.v. De camping is de horeca kwalitatief een stuk minder. Heel jong personeel wat duidelijk sturing nodig heeft. Het eten zelf is een zesje. Hier is nog wel een verbeterslag te maken.

Al met al: een prima camping en een heel fijne vakantie gehad. Paar puntjes nog verbeteren en dan is het een dikke 9!

Herman van der Veen, eigenaar, 27-8-2019

Super bedankt voor jullie review! We nemen de door jullie geschreven verbeterpunten mee en gaan hiermee aan de slag!

We hopen jullie nog eens te begroeten bij ons op de camping!

Super week gehad

Natascha Raven

Super leuke kindvriendelijke camping

Herman van der Veen, eigenaar, 27-8-2019

Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Bedankt voor de recensie en tot ziens!

Topcamping!

Harkema
11-8-2019

We hebben een fijne vakantie gehad. De camping is aan te raden voor gezinnen met kinderen, voor kinderen is er genoeg te doen. Ook de omgeving is erg mooi. Het sanitair is schoon en de rest van de camping ziet er ook netjes uit.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie familiecamping

Lydia
11-8-2019

Mooie overzichtelijke camping in een omgeving waar veel te doen is. Enthousiast animatieteam organiseert veel leuke activiteiten voor de kinderen.

Herman van der Veen, eigenaar, Tue Aug 27 2019 12:28:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om te lezen dat jullie enthousiast zijn over onze camping! Bedankt voor de review en tot zien!

Team camping 't Veld

Rustige vakantie met een raar einde

Bos
11-8-2019

Mooie rustige camping, redelijk schoon sanitair, erg kleine kampeerplaatsen. Eten in restaurant is niet lekker. De pizza’s zijn klef, poffertjes zijn melerig.

Na het inleveren van de pasjes nog eventjes in het winkeltje een paar donuts gekocht voor de kinderen. Na dat ik een kop koffie heb besteld ben ik met de kinderen op het terras gaan zitten, de kinderen begonnen smakelijk aan hun donut te eten waarna er een zeer onbeschaafde beheerder naar buiten stormde om eventjes te zeggen dat het niet de bedoeling was om de in het winkeltje notabene bij hem afgerekende donuts niet op het terras opgegeten mag worden.... Een ijsje mag wel gegeten worden op het terras!

Aanrader

Mw Broeks
11-8-2019

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf op deze Camping. Ons hele gezin heeft zich prima vermaakt. De camping beschikt over voldoende vermaak voor zowel jong als oud(er). Mbt tot de verandalodge waarin wij verbleven, deze voldeed aan al onze wensen. Zeker een aanrader voor mensen die graag wat meer ‘rust’ om zich heen wensen dan op de grootschalige(re) campings.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Herman van der Veen, eigenaar, Tue Aug 27 2019 11:58:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Leuk om te lezen dat zowel jong als oud zich vermaakt heeft. Bedankt voor deze mooie review en tot ziens!

Mooie, gezellige familiecampong.

Vergeer
11-8-2019

We hebben het erg naar onze zin gehad. Leuke animatie en vriendelijk personeel. We hadden een terraslodge geboekt. Deze zijn nieuw vanaf februari 2019. Mooie accommodatie maar is niet afgewerkt. Bijvoorbeeld: lampenkapje in badkamer ontbreekt, houten hekje op veranda hangt al los. Zo mankeerde er wel een en ander aan deze accomodatie . En vind ik de prijs ervan erg duur.

Herman van der Veen, eigenaar, Tue Aug 27 2019 12:07:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! De verbeterpunten wat betreft de afwerking van de accommodatie zullen wij doorgeven aan de juiste afdeling. Zij gaan hier dan mee aan de slag!

Bedankt voor de review en tot ziens!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Veld in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Veld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.