Camping 't Veld

Contact

175 reviews over Camping 't Veld

• 9F marinus21-08-2019

Heerlijke vakantie!

Hele fijne camping. Ideaal voor kinderen. Schoon sanitair en een enthousiast animatie team. Mooie omgeving. Genoeg te doen.

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat jullie je vermaakt hebben bij ons op de camping! We hopen jullie in de toekomst weer te mogen begroeten op camping 't Veld

• 9P Warmolts21-08-2019

Heerlijk

Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad in een stacaravan. Er waren onwijs veel speeltuintjes, waardoor de kinderen elkaar goed wisten te vinden. Het zwembad is prima, maar de glijbaan is fantastisch! Het personeel is vriendelijk en de service is erg goed

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Wauw, bedankt voor deze mooie beoordeling! Jullie zullen vast een goede tijd hebben neergezet op de glijbaan. We zien jullie graag weer terug bij ons op de camping!

• 7De bakker21-08-2019

Leuke camping maar voor ons niet weer.

Kleine camping waar kinderen vrij kunnen zijn. Toiletgebouw mooi schoon en word vaak bijgehouden. Animatie team viel verschrikkelijk tegen.

• 6Staat v/h sanitair

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Bedankt voor jullie recensie. We vinden het jammer dat jullie verblijf niet volledig aan jullie wensen heeft voldaan. We zullen jullie opmerking betreft het animatieteam door geven aan deze afdeling.

• 7I H20-08-2019

Leuke camping voor kleine kinderen

Wij stonden op een kampeerplek met privé sanitair. De plekken zijn ruim en liggen op een mooi veld. Glijbaan, schommel en tafeltennis op het veld. Het privé sanitair is prima.

Leuke kleine camping. Ideaal met jonge kindere

Het restaurant was slecht. Veel te jonge en onervaren jeugd in de bediening. Na 20 minuten zelf maar naar de bar gelopen om te laten weten dat we graag een hapje wilde eten. Voor de kinderen het kinderbuffet gedaan.Er werden af en toe ongeveer 10 frikandellen bijgevuld maar die waren binnen 20 sec weg. Onze kinderen hebben uiteindelijk van ons mee gegeten en alleen frietjes van het buffet gehad dus dat waren dure frieten. De schnitzels en spiesen worden in de frituur gebakken en daar betaal je wel dik voor. Later in de week nog een keer pizza gehaald. Vieze, kleffe, lauwe kant en klaar pizza's. Patat en snacks wel prima.

Zwembad is leuk. Mist wel toezicht. Veel "wilde" jeugd.

Prima animatie voor kleine kinderen.

• 1Eetgelegenheden

• 7Kaldenhoven19-08-2019

prima, maar volgende keer liever in een huurtent

Een leuke camping, met een prima zwembad, vooral de glijbaan vonden de jongens fantastisch. Ook een kleine speelhal met klimtoestellen. Bij slecht weer konden de jongens zich hier prima vermaken. Het enige nadeel is dat onze mobile home wel 500 meter van het begin van de camping lag, dus dat je elke keer deze afstand af moest leggen als je naar de animatie, het zwembad of de speelhal of campingwinkel wilde. Ook vond ik het jammer dat de mobile home tussen allemaal vaste staanplekken stonden, en keurig op een rijtje (en niet aan een veldje). De huurtenten aan het begin van de camping zaten wel aan een gezellig veldje, hierdoor ontbrak het campinggevoel. De mobile home zelf was gedateerd, maar wel erg ruim. Bij aankomst was er gerookt in de mobile home. Ook de schoonmaak liet te wensen over. Helaas hadden ze geen andere meer vrij, maar ze deden wel hun best om het op te lossen, o.a spray die de rookgeur verbloemde en schoon beddengoed

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 6Rianne19-08-2019

Niet verwacht

We kampeerden op een basisplaats, deze stond tussen de seizoensplekken in, dit vonden wij heel jammer omdat niet iedereen altijd op de camping was. Voor ons betekende dat we een bijna leeg veldje hadden. Voor de kinderen weinig tot geen vriendjes op het kampeerveld zelf. De recreatie was leuk al staat er iets anders qua knutselen op het programma dan er daadwerkelijk gemaakt wordt.

Vinnie de veldmuis er niet elke dag. Leuk al die dansjes. En de kids kunnen bij elke activiteit een stempel krijgen, een ware motivatie om te gaan. Kinderbingo, voetbalclinic en spooktocht waren de uitblinkers.

De kano en visvijver is door de lage waterstand en geen vis niet te gebruiken. Ook is er in de avond geen bar waar gezelligheid te vinden is voor de ouders. Dat hebben we gemist.

Personeel voldoende aanwezig. Soms meer dan er gasten waren in het restaurant. Softijs echt een aanrader.

Weet niet of we weer gaan. Er zijn wel leukere campings.

• 8Staat v/h sanitair

• 8De kleer19-08-2019

Hallo de camping is super.mooi plekken schoon sanitair.vriendelijke mensen en mooi animatie team.leuk vermaak voor kids.zin om weer te komen ja echt wel.heb wel 1 puntje een lamp bij privé sanitair.erg donker in de nacht

• 9Lianne19-08-2019

Fantastische camping met een gemoedelijke sfeer!

We zijn hier 2 weken met onze kinderen (5&bijna 2) geweest! Super schone en verzorgde camping. Een hele gemoedelijke sfeer! Ik heb nog nooit op een camping gestaan waar de eigenaar zich zoveel liet zien! (Hij poetste het toilet/douche gebouw savonds zelf- regelmatig bij de animatie-smorgens broodjes bakken) wij hebben veel bewondering voor je Herman! Er moet ook een super gezin achter je staan! Zodat je dit allemaal voor elkaar krijgt!

Zwembad is niet super groot maar groot genoeg voor onze kinderen. De glijbaan met tijdwaarneming vond manlief dan weer helemaal geweldig!

Op alle kampeer veldjes is een zandbak met speeltoestel aanwezig! De kinderen hebben zich er uren vermaakt.

Wij hebben besloten om volgend jaar naar deze camping terug te gaan!

• 7Eetgelegenheden

• 10Schonewille18-08-2019

Leuke vakantie voor kinderen. Vermaken zich prima.

Leuke kleine gezellige camping. Met alle belangrijke voorzieningen voor kinderen.

• 10Eetgelegenheden

• 8Eddo Bakker14-08-2019

kleinschalige, maar zeer complete camping.

Wij hebben een erg leuke tijd gehad op camping 't Veld. De camping is niet heel groot, maar wel van alles voorzien. Mooie veldjes met speelgelegenheden, leuk zwembad, keurig sanitair, enthousiaste animatie.

• 8Eetgelegenheden

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat jullie een leuke tijd hebben gehad bij ons op de camping. We hopen jullie in de toekomst nog weer te kunnen begroeten bij camping 't Veld!

2 tips over Camping 't Veld

• Marie-Jet, 15-08-2012

Dierenpark Emmen, erg mooi

• Marcel, 12-07-2015

Bezoek net over de grens eens het dierenpark te Nordhorn (Duitsland)). Gratis parkeren en een lage entree-prijs.

1 vraag over Camping 't Veld

• anneke neef, 10-01-2012

zwembad

is er een overdekt zwembad bij

andre, 18-04-2012

Ja, er is dit jaar een overdekt zwembad. Ook de animatie is nieuw en zeer goed. Geleverd door de animatiecompagnie. Doen ook ponypark slagharen. Ook is er een airtramp bij gekomen.

peter smit, 26-04-2012

Het nieuwe overdekte zwembad en het nieuwe voetbalveld en de mega airtramp zijn echt geweldig!! Tevens elk weekend en alle schoolvakanties is er van alles te doen.

zie website http://www.campingtveld.nl/

debier, 31-01-2012

nee wel bij de sprookjes camping er naast zou hier niet na toe gaan

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig