Camping 't Veld

Meer campinginfo

Contact

175 reviews over Camping 't Veld

• 10Gerie17-09-2019

Prachtige camping .vriendelijk en super schoon alleen plekken asn de kleine kant

• 10Eetgelegenheden

Sharon, marketing en communicatie, 01-10-2019

Wauw, een 10! Daar worden we blij van. Super bedankt voor deze mooie review!

Team camping 't Veld

• 8Mw Broeks11-08-2019

Aanrader

Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf op deze Camping. Ons hele gezin heeft zich prima vermaakt. De camping beschikt over voldoende vermaak voor zowel jong als oud(er). Mbt tot de verandalodge waarin wij verbleven, deze voldeed aan al onze wensen. Zeker een aanrader voor mensen die graag wat meer ‘rust’ om zich heen wensen dan op de grootschalige(re) campings.

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Super om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad! Leuk om te lezen dat zowel jong als oud zich vermaakt heeft. Bedankt voor deze mooie review en tot ziens!

Team camping 't Veld

• 10Mieke Roerdink07-07-2019

Een echte aanrader!!

Supergastvrije camping. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Echt een heerlijke tijd gehad. Mooie ruime staplekken met alle vrijheid. Heel net sanitair.

• 8geertje14-06-2019

was gezellig met elkaar

Wij hadden onze caravan bij ons,anderen de tenten afgehuurd

• 9Fam. Damveld12-06-2019

Super HePi gehad!

Zeer schoon sanitair. Wordt echt dagelijks een aantal keer schoongemaakt. Dit vonden wij erg prettig. De camping zelf is ook erg leuk. Kinderen hebben weinig gebruik gemaakt van de animatie maar heeeeel veel van het zwembad. Geweldige glijbaan. Het enige wat wij misten, maar dat is alleen als je een hond mee hebt, een veldje waar je de hond los kunt laten om te laten spelen met andere honden. Er is nergens in de omgeving een loslooogebied.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Marieke12-06-2019

Fijn! Ook met slecht weer! Aanrader!

Mooie complete camping met een fijn binnenzwembad!

• 10Eetgelegenheden

• 7Pijlman04-06-2019

Gezellig maar vol

Veel faciliteiten jammergenoeg wel erg volle velden. Dit komt mede door de enorme caravans die mensen tegenwoordig hebben.

• 8Auke Hepkema06-05-2019

Fijne week gehad

Wij vonden de plaatsen te klein en omdat de wifi apart gekocht moest worden viel ons dat wat tegen maar verder was alles oké we geven ze 4 sterren.

• 6Eetgelegenheden

• 2018
    6Fam. Dubbink03-06-2018

Was niet wat we hadden verwacht

-Ligging: Matig, ligging tegen een akkerland. Doordat er een lage afscheiding tussen de camping en het weiland (een wal van ca. 1,5mtr. hoog vol met brandnetels en onkruid, kinderen zijn geregeld geprikt), veel stof/zand over waaien. Dat is tijdens het eten niet prettig. Geluid van de tractoren hoort erbij. -Prijs: wel prijzig, terwijl tijdens de schooldagen er geen annimatie is en ook geen mogelijkheid tot wat snacks te eten. -Eetgelegenheden: niet goed, terras was tussen de muren, doorgefrituurde bitterballen. Ook in het winkeltje is heel weinig aanbod, alleen basis behoefte. -Kindvriendelijk: goed, annimatie probeerde wel maar waren wel erg jong. -Sanitair: heel schoon. -Zwembad: klein, met leuke glijbaan. Wanneer het dak niet open staat, heel erg benauwd. -Hygiëne: Goed.

• 4Eetgelegenheden

H.j. van der Veen, eigenaar, 31-07-2018

Dank voor uw review, enigszinds gekleurd wat ons betreft.

De groep waar u onderdeel van uitmaakte is door ons aangesproken i.v.m. de vele klachten die wij ontvingen m.b.t. geluidsoverlast, mede veroorzaakt door de vele bezoekers.

• Oude reviews

9Echtpaar Ermelo18-05-2016

Een prima camping voor ouderen en gezinnen

Met de Hemelvaart 2016 waren wij met 4 gezinnen op de camping waarvan 1 gezin in een gehuurde chalet. De velden zijn niet al te groot met in het midden speeltoestellen voor de kinderen. Wij stonden op een honden- en autovrij veld wat heel plezierig was.Tussen de velden zijn parkeerplaatsen voor de auto's. Omdat de Hemelvaart vroeg viel geboekt in verband met de aanwezigheid van een overdekt zwembad. Het was echter prachtig weer. Het sanitairgebouw werd perfect schoongehouden. Ondanks dat de camping helemaal volstond was het sanitair zeer schoon. In het restaurant kun je eenvoudig gerechten krijgen tegen een goede prijs. De bediening is wel wat traag. De hele camping ziet er perfect onderhouden uit en wordt goed schoongehouden. Er was animatie voor de kinderen. Tussen Hemelvaart en Pinksteren hebben wij als ouder echtpaar met veel plezier gebruik gemaakt van het zwembad.

• 6Eetgelegenheden

2 tips over Camping 't Veld

• Marie-Jet, 15-08-2012

Dierenpark Emmen, erg mooi

• Marcel, 12-07-2015

Bezoek net over de grens eens het dierenpark te Nordhorn (Duitsland)). Gratis parkeren en een lage entree-prijs.

1 vraag over Camping 't Veld

• anneke neef, 10-01-2012

zwembad

is er een overdekt zwembad bij

andre, 18-04-2012

Ja, er is dit jaar een overdekt zwembad. Ook de animatie is nieuw en zeer goed. Geleverd door de animatiecompagnie. Doen ook ponypark slagharen. Ook is er een airtramp bij gekomen.

peter smit, 26-04-2012

Het nieuwe overdekte zwembad en het nieuwe voetbalveld en de mega airtramp zijn echt geweldig!! Tevens elk weekend en alle schoolvakanties is er van alles te doen.

zie website http://www.campingtveld.nl/

debier, 31-01-2012

nee wel bij de sprookjes camping er naast zou hier niet na toe gaan

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig