Camping 't Veld

Meer campinginfo

Contact

175 reviews over Camping 't Veld

• 8Holewijn30-09-2019

Super camping voor jong en oud

Wij staan al jaren ieder seizoen op camping 't Veld. De camping is niet zo heel groot, maar super gezellig. Elk weekend en in elke vakantie is er animatie voor de kinderen. De camping ligt een een bosrijke omgeving wat het erg geschikt maakt om te wandelen of te fietsen. Vlakbij Hardenberg, leuk stadje om even lekker te winkelen.

• 6Eetgelegenheden

Sharon, marketing en communicatie, 01-10-2019

Wat leuk om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben bij ons op de camping! Bedankt voor deze mooie beoordeling en tot volgend seizoen!

• 9Sytse Bloem30-09-2019

Meer als tien jaar een seizoenplaats gehad op de camping. Altijd met veel plezier hier gestaan. In deze jaren is er ieder jaar goed geïnvesteerd in de camping. Al met al is het een top camping geworden.

Sharon, marketing en communicatie, 01-10-2019

Super om te horen dat jullie altijd zo genoten hebben bij ons op de camping! We zien jullie graag nog een keer terug. Bedankt voor deze mooie beoordeling!

• 9Maria21-08-2019

Heerlijk tijd!

We erg genoten van de ontspannen sfeer op de camping. We hadden een Safaritent geboekt en dat was een succes! Gezellig ingedeeld, goede bedden, mooie ligging: comfortabel en betaalbaar kamperen met het hele gezin! De kinderen hebben zich goed vermaakt en wij daardoor ook nog meer. Het sanitair was ook doorlopend goed verzorgd, heel fijn. Voor ons echt een succes ervaring!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Herman van der Veen, eigenaar, 27-08-2019

Fijn dat jullie genoten hebben op onze camping. Super bedankt voor deze mooie beoordeling en tot zien op camping 't Veld.

• 8Ingrid07-07-2019

Gemoedelijke kindvriendelijke camping

• 7Eetgelegenheden

• 8Sandra17-06-2019

Leuke en nette camping!

Wij verbleven een lang weekend in een Veldlodge deluxe voor 7 personen. De tent doet heel knus aan en is voorzien van alle gemakken: vaatwasser, badkamer met douche en toilet, kacheltje etc (inventarislijst op site)

Hoewel het eruit ziet als een ‘huisje’ is het wel écht een tent. Als het regent of koud is ervaar je dit hetzelfde als in een tent. Neem bij koude nachten extra dekens mee.

Pluspunten: - zwembad! - meertje (zwemmen verboden) - animatie, gewoon leuk, niet TE aanwezig - ieder veld heeft een speeltoestel / zandbak

Verbeter punten: - doordat de wasbak niet gekit is maar los op de wastafel staat gaat er water langs. Toilettassen en toiletpapier in het kastje worden nat. - van sommige matrassen waren de veren goed voelbaar - door het gebruik van planken kijk je door de kieren heen. Vanuit de bedstee kijk je over de rand de ouderslaapkamer in. Voor ons geen probleem maar als je met vrienden gaat wellicht wel ;-)

• 8Mira12-06-2019

Leuke complete en vriendelijke camping.

Mooie, niet te grote, camping met vriendelijke medewerkers. Privé-sanitair is netjes en compleet. Leuk zwembad voor de kinderen. Voldoende faciliteiten. Alleen het geluid van de animatie was wel erg hard.

• 9Jan Zwijnenberg08-05-2019

Geweldig alleen met mooi weer

Als je een safari tent huurt moet je echt wel mooi weer hebben en geen nachtvorst

• 10Staat v/h sanitair

• 8Rigter06-05-2019

Mooi en verzorgde camping

Nette en schone camping. Alleen geen animatie voor wat ouder kinderen. Stond wel in de brochure alles voor jong en oud. Maar verder hebben we een super week gehad. Gelijk aan het bos ideaal met een hond

• 8Ilse Blom05-05-2019

We hebben chalet 162 van een particulier gehuurd, en het was een supermooie chalet, heerlijke bedden en van alle gemakken voorzien, modern ingericht. Echt een aanrader.

• 9jeroen en monique11-08-2013

heerlijke vakantie gehad

Wij zijn vorige week terug gekomen van twee weken vakantie op camping ' T Veld en we hebben het heerlijk gehad! Hele mooie veldjes met speeltuintjes voor de kinderen, erg schoon sanitair. het zwembad is klein en zeer basic, maar het leek de kinderen niet te deren. Als je van een rustige vakantie houdt op een camping die schoon is en niet te druk en massaal dan ben je hier aan het goede adres! alleen de horeca kan wat beter, een ijsbar zou handig zijn. dan wordt het binnen niet zo nat en druk. kunnen de mensen buiten ook bedient worden en hoeven ze wellicht niet zolang te wachten ;-)

• 7Eetgelegenheden

2 tips over Camping 't Veld

• Marie-Jet, 15-08-2012

Dierenpark Emmen, erg mooi

• Marcel, 12-07-2015

Bezoek net over de grens eens het dierenpark te Nordhorn (Duitsland)). Gratis parkeren en een lage entree-prijs.

1 vraag over Camping 't Veld

• anneke neef, 10-01-2012

zwembad

is er een overdekt zwembad bij

andre, 18-04-2012

Ja, er is dit jaar een overdekt zwembad. Ook de animatie is nieuw en zeer goed. Geleverd door de animatiecompagnie. Doen ook ponypark slagharen. Ook is er een airtramp bij gekomen.

peter smit, 26-04-2012

Het nieuwe overdekte zwembad en het nieuwe voetbalveld en de mega airtramp zijn echt geweldig!! Tevens elk weekend en alle schoolvakanties is er van alles te doen.

zie website http://www.campingtveld.nl/

debier, 31-01-2012

nee wel bij de sprookjes camping er naast zou hier niet na toe gaan

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig