Camping 't Veld

8,2

Contact

4 reviews over Camping 't Veld in het Nederlands

2007

Helemaal top je zit nog dichterbij de animatie en het en u

smit
20-8-2007

Helemaal top je zit nog dichterbij de animatie en het zwembad en de winkel dan de mensen van de sprookjescamping waar je gratis gebruik van mag maken en dat voor een veel lagere prijs wie is er nu gek dan? ik zou zeggen profiteer er van u bent een dief van u eigen portomonee! dit is echt goed!!

Gereisd Familie in augustus 2007

Zeer ruime plaatsen op groot veld met voldoende voor Leuke

K. ter Wielen
29-7-2007

Zeer ruime plaatsen op groot veld met voldoende speelgelegenheid voor kinderen. Leuke binnenspeelplaats. Zwembad is een aanwinst. Voor eetgelegenheden en animatie mag je gebruik maken van de Vechtstreek en dat is natuurlijk ideaal. Wel de gemakken, niet de kosten. Het sanitair is netjes en wordt geregeld schoongemaakt. Omgeving biedt veel mogelijkheden. Zeer zeker de moeite waard, voor kinderen tot ong. 10 jaar denk ik, ivm. de animatie.

Gereisd Familie in Sun Jul 29 2007 23:50:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Echte aanrader voor familie's met kleine kinderen

M. reker
10-10-2006

Echte aanrader voor familie's met kleine kinderen. Op alle veldjes speelattributen aanwezig, voor de grote "kinderen" op ieder veld een tafeltennistafel aanwezig. Zeer gemoedelijke sfeer. De overdekte speelplaats is een grote aanwinst. Prima sanitair en mooi schoon. De nachtrust wordt nauwlettend bewaakt! Het feit dat de auto niet bij de tent of caravan mag staan is soms wat lastig.

Gereisd Familie in augustus 2006

Direct boeken

Leuke kindercamping! We hebben het erg naar ons zin gehad

J. Rodermond
14-8-2006

Leuke kindercamping! We hebben het erg naar ons zin gehad ondanks het slechte weer. Bij de buurcamping (sprookjescamping) kan je gratis deelnemen aan allerlei ativiteteiten maar de staplek is veel goedkoper op t veld. Dus wel de service maar niet de kosten. Daarnaast stonden wij dichter bij de faciliteiten dan menig sproojescamping gast. Super Een echte aanrader voor gezinnen met kleinere kids.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Veld in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Veld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.