Camping 't Rheezerwold

Camping 't Rheezerwold
8,3

7 tips over Camping 't Rheezerwold

Klaas Peter, 11-8-2015
Door de vele kleine veldjes is er altijd een plek waar je het beste kunt staan. Houd je van zon, kies dan een plek met de voor kant naar het zuiden. Op de site van de camping staat een plattegrond met de tijden van de zon.
A. Raghoebarsing, 17-8-2014
Een aanrader voor gezinnen en ouderen!!!!
Ans, 11-8-2014
Zorg dat je op veld Merel of Nachtegaal een plekje bemachtigt. Naarmate je verder de camping op komt, vonden wij de plaatsen minder aantrekkelijk!

We hebben een aantal aanbieders voor 't Rheezerwold voor je op een rij gezet:

dijo, 10-10-2013

Centrale ligging,hardenberg/ommen/coevorden.

Men wordt zeer persoonlijk behandeld.

Anja, 5-9-2013
    De dierenweide, wat een lief hangbuikzweintje
    Jos H, 22-8-2012
    Ook de omgeving is zeer de moeite waar en de mogelijkheid tot het maken van interessante fietstochten is gegeven.

rene, joke, rick en bas langendoen, 28-7-2012

camping is gelegen in de buurt van slagharen en is met name in de zomer maanden uitgangspunt voor vele activiteiten in omliggende plaatsen.

Verder een prima uitvalsbasis voor mooie fietstochten.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Rheezerwold voor je op een rij gezet: