Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

Nederland, Overijssel, Hardenberg

7.4Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sprookjescamping De Vechtstreek voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Sprookjescamping De Vechtstreek is populair vanwege de goede voorzieningen en de uitgebreide animatie. De sprookjesfiguren zijn favoriet bij de kinderen en het dagelijkse theater zorgt elke keer weer voor een gezellige avond. Op warme dagen is de zwemvijver met strandje in de buurt een fijne plek. Ga ook zeker eens op huifkartocht door de omgeving.

617 reviews over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

• 7Cain15-09-2020

Het was prima maar niet fantastisch.

• animatie voor de kinderen
    • schone camping en goed sanitair
    • toiletpapier saniter is net schuurpapier
    • het binnenzwembad is erg klein en ondiep en er waren veel watertoestelen kapot.
    • reserveren met de app stipt om half 9 savond anders was er geen plek
    • supermarkt had niet alles op voorraard en deden geen bestellingen meer vanwege het naseizoen.

Al met al een heerlijke week gehad maar vind het geen 5 sterren camping. Er was geen omschrijving aanwezig in de carevan en er was van alles stuk. Daarbij veel toestellen die kapot waren in het zwembad en de chloorlucht was ongekend hoog.

Het animtie team was super en het sanitair was erg schoon.

Ik vind alleen voor een 5 sterren camping moet alles perfect zijn en dat was het verre van.

Al met al een heerijk weekje gehad maar niet voor herhaling vatbaar.

Gr de famlilie ( kind van 4 en 1 op komst ) vuko

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 10Mirjam Kuijer13-09-2020

Super camping!! Echte aanrader!

Wat een super camping! We hadden een toercaravan gehuurd en dit beviel ons heel erg goed! We wonen zelf in Hardenberg maar we zouden zo weer heen gaan! Op elk veldje een speeltuin en de hele dag door animatie. Onze dametjes van 4 en 2 jaar oud hebben zich geweldig vermaakt. Alles werd hee grondig schoon gemaakt en zag er allemaal netjes uit. Als er iets kapot was werd het direct opgelost. Personeel was heel vriendelijk en animatie was geweldig! We gaan hier zeker nog een keer heen. Echt een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 1Janny De Lange29-08-2020

helaas nooit meer

ver onder de maat helaas. Door de goede review's hebben wij hier geboekt maar het was helaas geen sprookje. We hadden chalet Kim 4 persoons voor een weekend, een deur waar een kier in bleef, riool lucht, gasfornuis maar rare vettige substantie overal, vies laken pakket enzovoort. Park zelf beviel ook totaal niet maar dat kan ook komen doordat wij geen camping gewend zijn. Ik kan het helaas met mijn eigen ervaring ook niet aanraden en wij zijn zelfs eerder vertrokken want er werd niets gedaan aan de klachten helaas. Soory kan het niet beter omschrijven

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Capfun de Sprookjescamping, Eigenaar, 08-09-2020

• 6Janssen25-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Het is een mooie camping. Echter moet je voor alle activiteiten en zwembad reserveren, terwijl het reserveringssysteem totaal niet werkt. Meerdere malen niet kunnen zwemmen hierdoor. Ook de binnenspeeltuin is dicht. Buiten zwembad niet goed schoon en ook binnen valt dit tegen. Ook in de hele vakantie geen sprookjesfiguur gezien over de camping. Je betaalt een behoorlijk bedrag maar krijgt er te weinig voor terug! Voor ons nooit meer.

• 7Staat v/h sanitair

• 6Sabine25-08-2020

Nog wel wat winst te behalen

Net terug van een leuke vakantie op de sprookjes camping. Twee kids van 3 en 7 jaar hebben genoten! Gehuurde caravan wat prettig was, wel snel mankementen aan stoelen,tafel, koelkast maar werd netjes en vlot opgelost door vriendelijk personeel.

Echter betreft hygiëne onder de maat. Toiletten bij het zwembad zowel binnen als buiten te vies voor woorden, stonk naar urine etc. Geen werkende douche om je af te spoelen.. buiten ontbreekt elk spoor van douche of voetenbad als de kids net uit de zandbak komen. Geen handzeep bij kindetoilet. In onze gehuurde caravan de wc niet geleegd na vorige huurders, erg vies!

Verder leuke animatie, leuk meertje in de buurt met alleen niet heel fris water.

Zwembaden veel te klein voor de grootte van de camping, heeft een update nodig!

Veldjes goed opgezet met leuke speeltoestellen.

We hebben een leuke vakantie gehad maar niet voor herhaling vatbaar

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9E. Migchels17-08-2020

Topcamping!

In augustus 2 weken verbleven in een 5-persoons tent. Tent is ruim en ligt op een gezellig veldje. Voor ons de eerste keer op deze camping. Het is ons zeer goed bevallen. Alles ingericht om het de kinderen naar de zin te maken en daardoor voor ouders ook een ontspannen vakantie. Sanitair was schoon. Zwembaden en animatie moest op ingeschreven worden, wat ons iedere dag prima lukte zonder al te veel moeite en naast het zwembad was ook strandbad de Oldemeijer een geweldige plek. De animatie deed t fantastisch. Hadden oog voor de kinderen en waren erg zorgzaam. De sprookjesfiguren lieten zich regelmatig over de hele camping zien, zelfs met 35 graden in die warme pakken. Zwembaden zijn leuk en overzichtelijk. Jammer dat binnen alles ondiep is. De vele speeltuintjes zijn top. Winkeltje en binnenzwembad zijn aan vernieuwing toe, verder alles dik in orde. We hebben genoten!

• 10Staat v/h sanitair

Capfun de Sprookjescamping, Eigenaar, 10-09-2020

Dag als het mag, Hartelijk dank voor deze mooie review We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen op de Sprookjescamping.

• 6Fam V.11-08-2020

Leuke camping maar toch wel wat minpunten

Heerlijke vakantie gehad. Camping op zich is mooi, goede kampeerveldjes met speeltuintje. Minpunten: geen waterkraan bij de caravan (alleen midden op het veldje), sanitair wordt echt niet goed schoon gemaakt. Schoonmakers zijn scholieren die de wc en vloer slechts “aaien’. Als ik om 23u een gore wc aantref, ligt het er om 9.30u sochtends nog exact zo bij. Een verstopte toilet ligt er gerust een week zo bij. Kan echt niet, gezien er door Corona al minder beschikbaar is. Kinder wc voor ons 4- jarige kind is handig maar zijn ook altijd vies. Reserveringssysteem werkt inderdaad niet, nog nooit op gewenste tijdstip kunnen zwemmen na een week. Niet in binnenzwembad geweest, maar buiten zwembad was wel leuk. Alleen slechte waterkwaliteit! Zoontje van 8 hele avond gehuild vanwege traan/pijnlijke ogen (komt niet door chloor!). Leuke vakantie gehad maar voor ons geen sprookjescamping meer.

• 4Staat v/h sanitair

Capfun de Sprookjescamping, Eigenaar, 10-09-2020

Dag als het mag! We willen u bedanken voor de review. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We vinden het erg jammer en vervelend om te moeten lezen dat jullie de vakantie niet hebben ervaren zoals jullie het hadden verwacht. Wij willen niets liever dan u een sprookjesachtige beleving bieden. Ons inziens doen wij dit, maar nemen uw feedback uiteraard mee. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen op de Sprookjescamping!

• 9Leon10-08-2020

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen (<8jr)

In 2017 eerder deze camping naar tevredenheid bezocht maar las nu wat negatieve reacties. Was dus erg benieuwd hoe het zo zijn. We hadden kampeerplek 154. Alles was prima in orde: sanitairgebouwen werden continue schoon gemaakt en animatieteam was top (enthousiaste mensen met aandacht voor de kids). De sprookjesfiguren waren volop aanwezig. Natuurlijk zorgde Corona ervoor dat je voor zwembad en activiteiten moest reserveren. Ging prima, maar je moet zelf ook een beetje flexibel zijn. Binnenzwembad was perfect voor onze kids zonder zwemdiploma. Enig minpunt dat winkel en restaurant wel prijzig zijn. Voor de rest een uitstekende camping voor kids tot max 8jr. Laten we hopen dat Capfun het concept met dr Sprookjesfiguren in stand houdt.

• 10Staat v/h sanitair

Capfun de Sprookjescamping, Eigenaar, 10-09-2020

Dag als het mag, Hartelijk dank voor deze mooie review. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Hopelijk mogen wij u snel weer verwelkomen op de Sprookjescamping.

• 9Rene09-08-2020

Super fijne tijd!

We hebben een super mooie tijd gehad op deze camping. Zwembad prima onderhouden, leuke activiteiten voor de kids en vriendelijke personeel.

Nu zie ik heel veel mensen negatieve reacties plaatsen, maar als ik een aantal gasten dan hier op de camping zie lopen en alle regels aan hun laars lappen en dan toch lopen te klagen, echt zonde (vermoedelijk de mensen die hier dan zo reageren)!!! Personeel werkt keihard en hebben veel interacties met de kids.

Bedankt en tot weerziens

• 8Oortman09-08-2020

Zeker de moeite waard

Wij waren al eerder geweest en door de slechte recensies waren we benieuwd of het echt zo slecht was geworden maar dit is niet waar! Het was erg leuk, veel kunnen zwemmen en knutselen. Wel even reserveren via een app die niet altijd meteen werkt. Sanitair prima schoon. Personeel en animatie vriendelijk. Chalets achter op de camping zijn wel echt een minpunt. Zwembadwater is koud maar bij deze temperaturen erg lekker.

Camping Sprookjescamping De Vechtstreek info

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200