Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Camping Sprookjescamping De Vechtstreek
8,8

Omschrijving
Sprookjescamping De Vechtstreek is populair vanwege de goede voorzieningen en de uitgebreide animatie. De sprookjesfiguren zijn favoriet bij de kinderen en het dagelijkse theater zorgt elke keer weer voor een gezellige avond. Op warme dagen is de zwemvijver met strandje in de buurt een fijne plek. Ga ook zeker eens op huifkartocht door de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Sprookjescamping De Vechtstreek voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een sprookje

Barry lenders,
9-12-2018

In een challet op en top verzorgt.

Kenmerken

569 reviews over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in het Nederlands

Een sprookje

Barry lenders,
9-12-2018

In een challet op en top verzorgt.

We hadden een 4 persoons charlet. Een erg leuk en knus huisje met een fijne veranda.

Prima plek voor2 personen en eventueel 3 tot 4 personen.

Fijne douche en keurige keuken.

En een erg leuke speelplek voor de deur

Liever géén dag (als het mag!) : )

Paulien vBL,
7-10-2018

Na een fantastische week op de Sprookjescamping wilden wij nog helemaal niet naar huis! Ons zoontje van 2 vond alles mooi en heeft een week lang buiten gespeeld, gezwommen, spelletjes gedaan, geknutseld en shows gekeken en zelfs zijn zusje van 6 maanden danste mee met de minidisco :) daarnaast een prachtige omgeving, supervriendelijk personeel zonder uitzondering, goede faciliteiten en goed eten. Voor ons wordt dit een jaarlijkse traditie!

Direct boeken

Fantastische gezellige camping met voor elk wat

Dennis Kniest,
6-10-2018

Wij hebben wederom opnieuw genoten van de mooie caravan. In 2017 waren we er ook in een gehuurde caravan en in 2019 komen we met onze eigen caravan. Wij zijn heel erg tevreden over de Sprookjescamping met alle faciliteiten die aanwezig zijn. Wij kijken nu al weer uit naar ons verblijf bij jullie.

Super snel service. 😉

Jose,
4-10-2018

Super mooi erg schoon van alles te doen voor de kinderen gezellig vriendelijk. Voor mijn 3de jaar

Erg leuke camping

Nina Buterowe,
4-10-2018

Camping erg netjes onderhouden. Eten restaurant was lekker. Zwembad is leuk met kleine kinderen mis wel een diep binnenbad. Sprookjes figuren is echt top voor de kids en ook super dat er animatie is buiten de schoolvakanties. Glijbaan binnen bij het kasteel liep niet mooi uit in het water. Je viel echt met de kont op de bodem.

Fantastisch sprookje

Marloes Bruisten,
4-10-2018

Dit is een fantastische camping voor gezinnen. Veel zeer proffesionele animatie en activiteiten. Sprookjesachtig en magisch voor de kinderen. Eindeloos spelen in de vele speeltuintjes en afkoelen in het zwembad waar kindjes zich veelal zelf en vrij kunnen vermaken ivm het lage waterpeil. Theater is een hele leuke afsluiting van de dag. Ook nog een enorme pluim voor de hygiëne op de camping. Kindvriendelijke toiletgebouwen die er altijd keurig uitzien.

Kinder utopia waar ouders volop meegenieten!

Ramona ,
22-9-2018

Voor kleine kinderen is het binnen zwembad geweldig! De prijskwaliteit verhouding van het restaurant zal per mening verschillen. De aankleding van het restaurant met aanwezigheid van de sprookjesfiguren maakte het echter tot een groot succes!Mijn dochtertje heeft het nog steeds over de sprookjesfiguren en begint spontaan de liedjes te zingen. Ze viel op de camping continu in slaap met de volgende woorden: "simsalabim, pling! Hannah heeft de knuffel bumpie geruild tegen over haar spenen. Mijn dochter heeft nooit meer naar haar spenen gevraagd. Ze vraagt nog wel regelmatig naar Hannah! De sprookjesfiguren zijn geweldig met kinderen en zij krijgen volop de aandacht. Service is fantastisch. Als er wat is, wordt het probleem direct verholpen. Aan alles is gedacht in het huisje incl. bedrand voor een peuter. Ook voor de ouders was het genieten. Heerlijk genoten van eekhoorntjes en de vogeltjes op de veranda. Wij komen weer volgend jaar!

op en top genieten!

JFM Scholte,
11-9-2018

Mijn dochter en ik stonden er een paar dagen met de tent.

Super leuke camping met onwijs veel te doen voor de kinderen! Verschillende speeltuinen, klein binnenspeeltuin, prachtig zwembad (wel jammer van al die handdoeken op de stoelen...), heerlijk eten in het restaurant mét kinderbuffet, gigantisch veel animatie, als de kinderen zouden willen, dan kunnen ze er van vroeg in de ochtend, tot "laat" in de avond terecht met clubjes, theater en veel meer. Ook over de camping liepen de sprookjesfiguren.

De eigenaren hebben echt iets prachtigs neergezet. Ook het personeel was erg aardig.

Het plaatjessparen had van mij niet zo gehoeven, zoiets heeft de camping helemaal niet nodig.

En patrouille in de nacht miste ik, ivm ietwat overlast van anderen. Maar als die punten alles zijn...

We gaan volgend jaar weer, maar dan met het hele gezin!

Wat hebben wij een onwijs leuke vakantie gehad! 2 weken hebben wij volop mogen genieten van het mooiste plekje op aarde! Elke dag zingt ze nog 🎵🎶 ik ben Hannah, ook wel de heldhaftige!🎶🎵 bumpie en Hannah knuffels gaan overal mee naar toe. Kortom, wij komen zeker nog een keertje naar het mooiste plekje op aarde.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sprookjescamping De Vechtstreek in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.