Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

Nederland, Overijssel, Hardenberg

8.7Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sprookjescamping De Vechtstreek voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Sprookjescamping De Vechtstreek is populair vanwege de goede voorzieningen en de uitgebreide animatie. De sprookjesfiguren zijn favoriet bij de kinderen en het dagelijkse theater zorgt elke keer weer voor een gezellige avond. Op warme dagen is de zwemvijver met strandje in de buurt een fijne plek. Ga ook zeker eens op huifkartocht door de omgeving.

596 reviews over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

• 2019
    9Ilona23-09-2019

Superleuke vakantie gehad

Super camping voor kleine kinderen. Leuke speeltuinen, leuke shows, verdere animatie matig op de pleinfeesten na. Zwembaden leuk maar koud. Binnenzwembad kleiner dan verwacht en vond zelfs dat water te koud voor onze baby. Buiten was het water schrikbarend koud ondanks de hittegolf. Mooie sanitair gebouwen, geen gedoe met pasjes of klokjes, zelfs een bubbelbad, familie douches, kinderdouches, babybadjes, leuke muziek op de achtergrond. Geen comfortplaatsen vooraan de camping. Hele leuke camping maar voor het geld had ik meer verwacht. Op z'n minst een zwembad waar je als ouder of groot kind ook in kan (binnen) en warm water zowel binnen als buiten, een goed gevulde winkel. Wat ook jammer was dat de stickerboeken ruim een een week op waren. Het is dat wij 2 weken bleven en de dag voor vertrek was er eindelijk een stickerboek te koop. Wij vonden het een hele leuke camping, de kids willen volgend jaar weer terug maar wij twijfelen nog.

• 9Yvette van Vugt24-08-2019

Wat een genot voor kinderen en ouders!

Afgelopen augustus zijn wij voor het eerst op de Sprookjescamping geweest. Wij verbleven in een 5-pers. toercaravan. In 1 woord; fantastisch! Alles er op en aan, super schoon (voor ons heel belangrijk) en veel ruimte. De opzet van de velden vonden wij ook heel prettig, onze jonge meiden hebben veel plezier gehad van het zand en het speeltoestel welke in het midden van het veld aanwezig waren. Het sprookjesachtige sanitair gebouw was gedurende ons verblijf constant schoon, met gezellige achtergrond muziek en fijne kindervoorzieningen (kleine toilet, douche etc.) Het eten in de snackbar en in het restaurant was prima, vooral het kinderbuffet is erg leuk opgezet. Alle medewerkers van het park waren vriendelijk en enthousiast! Animatieteam en animatieprogramma in 1 woord; geweldig! Leuk binnen en buiten zwembad en speelplekken. Volgend jaar komen wij terug!

• 5Bianca24-08-2019

1x gezien te hebben is genoeg met zon koud zwembad

Het is erg leuk voor kinderen speeltuintjes en speelgelegen heden genoeg het tegenvaller en dik min punt is dat het buiten zwembad ijs koud is!!! Zelfs ons zoontje van 2 wilt er niet in zo koud is het 😢erge tegenvaller!! Terwijl de buitentemperatuur oploopt Naar 31 graden. er staat verwarmd door Zonnecollectoren misschien top voor t milieu maar waardeloos voor de mensen!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8BuR19-08-2019

Top kindercamping

Geweldige kindercamping komen hier al 4 jaar, de kinderen gaan hun gang al zodra we de auto parkeren. Negatief puntje vind ik dat bij een week slecht weer is het binnenvermaak écht te klein. Tip voor de receptie: geen zin om aardig te doen.....doe dan niet alsof :( bleh enge meid

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Linda18-08-2019

Een “super” kindvriendelijke camping!

Super mooie en schone camping. Niet al te groot. Kinderen staan hier voorop. Alle medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, allemaal echt kindervrienden. Animatie is leuk vooral met alle sprookjesfiguren die er dagelijks zijn. Elke dag naar het theater is zelfs leuk voor de ouders.

• 9Petra17-08-2019

Geweldig

We zijn net terug van de vakantie en het was top😊 Dit was de 2e keer en het was weer een geslaagde week. Onze zoon heeft de tijd van ze leven gehad. Alles is altijd super schoon en voor de kinderen is er genoeg te doen. Vooral het thema is over de hele camping zichtbaar. Super animatie!!!! Wij hebben al weer geboekt voor volgend jaar😄☀️

• 8Tamara Jaspers14-08-2019

Volgend jaar weer!

Deze camping is top voor jonge kinderen! Fijne sfeer, sprookjesthema loopt als een rode draad door de hele camping en na je vakantie zing je nog weken het slaapliedje van de theatervoorstellingen. Het buitenzwembad is heel fijn, er zijn leuke speelplekjes op de veldjes. Wij hadden een toercaravan en dit was prima. Kinderen kunnen mee doen aan veel verschillende activiteiten, maar als ze dat niet willen zijn er nog genoeg mogelijkheden om contact te leggen met andere kinderen. Ze kunnen stickers verzamelen en deze onderling ruilen (heel leuk bedacht). Iedere avond is er een show en her verhaal volgt zich iedere dag op. Wij hebben echt genoten en komen volgend jaar zeker weten terug!

• 10Jan Middelkamp04-08-2019

Een fantastische camping!

We hebben 2 weken op de sprookjescamping gestaan op plaats 323 met een toercaravan! Tijdens deze periode hebben we 3 dagen onze kleinkinderen van 7 en 5 jaar op bezoek gehad! En het was één groot feest! zij hebben, net als wij genoten op deze prachtige camping! Het was allemaal prima voor elkaar! Zowel de zwembaden en speeltuinen zagen er keurig uit! Ook het toiletgebouw was ondanks de drukte netjes en schoon! En tijdens het schoonmaken was de overlast tot een minimum beperkt! Dat wij hebben tijdens ons verblijf, geen enkele wanklank over deze fantastische camping te vermelden! Of het moet al zijn dat we de Elfenvijver niet zo bijzonder vonden! (geen zwemwater! geen speeltoestellen op het strand! Maar daar staat tegenover dat de Oldemeier op 5 minuten loopafstand bereikbaar is! en je daar wel heerlijk kunt zwemmen! Dat wij geven een dikke 10 voor deze camping! en komen er vast nog wel eens terug! Met de vriendelijke groetjes van Jan

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wilco01-08-2019

Sprookjesanimatie maakt het verschil

Op deze camping maakt de animatie het verschil. Ze maken de naam Sprookjescamping echt waar. Leuke shows met goede, eigen liedjes, uitgevoerd door mensen met musicaltalent. Leuke herhalingselementjes die veel kinderen fantastisch vinden. Wat me vooral opviel was dat er (ook buiten de sprookjesfiguren) veel en ook veel goede animatiemedewerkers waren. Goed geregeld dus.

Verder was het gewoon een grote, prettige camping met voldoende faciliteiten. Met het hete weer waren de zwembaden/waterspeelplaatsen (uiteraard) erg vol. Camping scoorde bij ons punten met tijdens de hitte elke dag een extra opblaasbare waterattractie (hier had wel iets meer begeleiding bij kunnen zijn) en extra neergezette schaduwrijke tenten rond de zwembaden.

Wij huurden via de camping een particulier chalet (nummer 209). Ondanks wat minpuntjes/gebreken vonden we het toch een fijn chalet. Contact met verhuurder ook prima.

• 8Daan28-07-2019

Leuke en schone camping

Prima camping met goede faciliteiten. We hebben één week in een nieuwe toercaravan verbleven. Mooie caravan met voortent en op een veldje met diverse speeltoestellen. Kinderen kunnen heerlijk buiten spelen. Het zwembad is prima, maar mist een groot binnenbad. Animatie is leuk, komen regelmatig op het veld en de afsluiting in het theater om 19:15 is erg mooi. Eten op de camping is goed. Kortom: leuke camping om één week te verblijven met kinderen tot 8 jaar!

34 tips over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

• FAMILIE DE JONGHE, 10-04-2012

Ook fijne attracties en bezienswaardigheden en een gezellig stadje voor het hele gezin in de nabije omgeving.

• gupgo, 29-10-2013

het beste kun je particulier een chalet huren (als je zelf geen caravan hebt) want hier zit vaak meer bij aan spulletjes (fietsen partytent enz.)

• Fam. Willemse, 26-10-2011

Tip: Kijk ook eens bij de particulieren via bv. Marktplaats en vergelijk goed. Hier zitten grote verschillen in prijs en aanbod tussen.

18 vragen over Camping Sprookjescamping De Vechtstreek

• Anke, 10-08-2018

Happy summer chalet

Heeft er iemand foto’s van de happy summer chalet 4 personen? En zijn deze überhaupt leuk? Is dat een leuk veldje bij dat speeltoestel? Wij willen juist de gezelligheid van een veldje heb je dat hier wel? Of is er meer privacy? Hoop dat iemand mij antwoorden kan geven Mvg

• G. Janssen, 20-06-2018

Ligging trekkershut

Ligging trekkershit

• Joyce, 28-03-2018

Wassen

Wat betaal je voor het draaien van een wasje?

Remco van Lieshout, 21-07-2018

7.50 voor wassen en drogen.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig