Camping Landhoeve de Zwiese

CampingWeer vandaag18°14°
Camping Landhoeve de Zwiese
8,4

9 reviews over Camping Landhoeve de Zwiese in het Nederlands

Plaatsen op camping groot en gezellig gerangeerd, niet allemaal op een rijtje.

Geweldig vriendelijke mensen, prachtige locatie. Gezellig en goed restaurant waar men graag rekening houdt met ieders wensen.

Ik vraag me alleen af of 2douches voldoende zijn als de camping volstaat.

Verder heel tevreden.

Goed:

prachtige omgeving aan de Overijsselse Vecht en verrassend leuk restaurant met geweldige bediening en goede kwaliteit

Niet goed:

slechts 2 toiletten die dan ook nog gebruikt worden door een evenementenbedrijf

mestopslag van de kinderboerderij naast het kampeerveld

Geweldig mooi Hotel

Kitty
24-9-2017

Prachtige grote kamers, mooie rustige locatie.

Zeer vriendelijk personeel.

Verbleef in het hotel en gewandeld over de camping

Ada de Groot
24-9-2017

De camping kwam ons heel mooi over. Intiem met ruime afgebaken plaatsen met iedere plaats water en electra. Heel schoon en goed onder houden.

Onze familie weekend was super

Geri wemeijer
24-9-2017

Alles goed geregeld camping was goed en de hotelkamers waren ook prima Ook de verzorging voor de familie dag was prima

Heerlijk rustige en nette camping

Fam. Marjot
1-9-2017

Ben je opzoek naar een heerlijk rustige en nette camping? Dan is Zwieseborg iets voor jou en je kinderen! Speeltuintje op de camping is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt,. En voor de afwisseling kan je ook naar de voorkant van de Landhoeve waar een nog grotere speeltuin is incl. springkussen en kinderboerderij die goed gerund wordt. Ook de faciliteiten zijn goed, netjes en compleet.

Rustige camping met zeer goede voorzieningen

Astrid H.
21-8-2017

Zeer ruime plaatsen met water en electriciteit. Smaakvol sanitairgebouw en een heel goed

restaurant bij de camping.

Geweldige camping!

Tuut
20-8-2017

Mooie camping, goed sanitair.

Leuk met kinderboerderij, goed restaurant met leuk terras!

Erg jammer dat de camping zo goed als leeg was.

Er was 1 kindje voor onze meiden om te spelen.

Heerlijke rustige camping op fantastische locatie

Maurits Bloem
1-8-2017

Camping Zwiesenborg is een heerlijke kleinschalige camping op een prachtige gelegen plek net buiten Hardenberg. Het ligt pal naast de uiterwaarden van de Vecht en een mooi natuurgebied bij Loozen.

We hebben met onze 2 kids genoten van rust, ruimte en het heerlijke eten en goede service op de camping. Voor jonge kinderen zijn er allerlei leuke speelateibuten. Wij komen snel weer een week camperen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landhoeve de Zwiese in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landhoeve de Zwiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landhoeve de Zwiese scoort een 8.42 uit 10 op basis van 9 reviews.