Kleine hotelsWeer vandaag27°10°
8,7

11 reviews over Camping Landhoeve de Zwiese in het Nederlands

Echte kindercamping te rumoerig voor ons senioren

Omi
9-8-2019

Het is een echte kindercamping... er huist zelfs een kinderdagverblijf in een caravan op de camping... heel gezellig maar wel rumoerig... Het onderhoud doen beperkten... die het gras maaien met een motormaaier ook als er geen gras staat... het is natuurlijk hartstikke leuk om op zo’n zitmaaier te rijden... De omgeving is prachtig... een geweldig gebied om fietstochten te maken...

Heerlijke camping.

klaoskes
5-7-2019

Hele fijne camping. Rustig maar daar ga je voor. Grote, fijne kampeerplaatsen. Er is ook een hotel en een goed restaurant. Een mooie uitvalsbasis om de regio te bezoeken (met de fiets).

Een aangenaam verblijf in een vriendelijke buurt

Even weg
8-10-2017

Plaatsen op camping groot en gezellig gerangeerd, niet allemaal op een rijtje. Geweldig vriendelijke mensen, prachtige locatie. Gezellig en goed restaurant waar men graag rekening houdt met ieders wensen. Ik vraag me alleen af of 2douches voldoende zijn als de camping volstaat. Verder heel tevreden.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

best leuk maar camping krijgt weinig aandacht

K&A
30-9-2017

Goed: prachtige omgeving aan de Overijsselse Vecht en verrassend leuk restaurant met geweldige bediening en goede kwaliteit

Niet goed: slechts 2 toiletten die dan ook nog gebruikt worden door een evenementenbedrijf mestopslag van de kinderboerderij naast het kampeerveld

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig mooi Hotel

Kitty
24-9-2017

Prachtige grote kamers, mooie rustige locatie. Zeer vriendelijk personeel.

Verbleef in het hotel en gewandeld over de camping

Ada de Groot
24-9-2017

De camping kwam ons heel mooi over. Intiem met ruime afgebaken plaatsen met iedere plaats water en electra. Heel schoon en goed onder houden.

Onze familie weekend was super

Geri wemeijer
24-9-2017

Alles goed geregeld camping was goed en de hotelkamers waren ook prima Ook de verzorging voor de familie dag was prima

Gereisd Met vrienden in september 2017

Heerlijk rustige en nette camping

Fam. Marjot
1-9-2017

Ben je opzoek naar een heerlijk rustige en nette camping? Dan is Zwieseborg iets voor jou en je kinderen! Speeltuintje op de camping is niet heel groot maar onze kinderen hebben zich er prima vermaakt,. En voor de afwisseling kan je ook naar de voorkant van de Landhoeve waar een nog grotere speeltuin is incl. springkussen en kinderboerderij die goed gerund wordt. Ook de faciliteiten zijn goed, netjes en compleet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Rustige camping met zeer goede voorzieningen

Astrid H.
21-8-2017

Zeer ruime plaatsen met water en electriciteit. Smaakvol sanitairgebouw en een heel goed restaurant bij de camping.

Geweldige camping!

Tuut
20-8-2017

Mooie camping, goed sanitair. Leuk met kinderboerderij, goed restaurant met leuk terras! Erg jammer dat de camping zo goed als leeg was. Er was 1 kindje voor onze meiden om te spelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landhoeve de Zwiese in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landhoeve de Zwiese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.