Camping Grenszicht

Camping Grenszicht
7,4

48 reviews over Camping Grenszicht in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Maitimo
26-8-2018

Wij, als oma en opa, zijn met het gezin van een van onze dochters hier twee weken te gast geweest. Zij hebben kinderen van 6, 5 en 0 jaar. Zij verbleven in een van de twee vaste stacaravans, wij in onze eigen caravan op het veldje er vlak achter. Ook een andere dochter is met haar twee kinderen (5 en 2 jaar) drie nachten bij ons in de caravan op bezoek geweest. Het was voor de kinderen een fantastische vakantie: helpen met de verzorging van de dieren, kijken bij de melkrobot, spelen in het hooi, skelteren, de speeltoestellen, de paarden, het springkussen. De hele dag waren ze bezig en vermaakten zich uitstekend. Bij vertrek kregen de twee oudste kleinkinderen allebei een boerderij-diploma van Luc voor het helpen. Daar waren ze geweldig trots op. Absolute hoogtepunten voor ze waren dat ze de geboorte van twee kalfjes mee hebben gemaakt. Voor volgend jaar willen ze beslist weer terug naar de vriendelijke eigenaren van deze boerderij.

Geweldig!

Maartje
26-8-2018

Vooraf had ik de recensies bekeken en die waren of heel enthousiast of heel negatief. Ik was dus heel benieuwd wat we aan zouden treffen. Gelukkig kunnen wij ons bij de eerste groep voegen. Wat een fijne tijd hebben wij gehad. Ik kom ook regelmatig op luxere campings met animatie maar deze winnen het qua vermaak toch echt niet van camping Grenszicht. Kinderen waren bij vertrek naar huis in tranen en hebben het geweldig gehad. Ze hadden nauwelijks tijd om te eten en drinken. Waren de hele dag bezig met de skelters, verzorgen van de dieren, mee met de boer, het springkussen, de hooiberg, paardrijden en ga zo maar door. Wat ik echt geweldig vond is dat boer Jeroen en Luc echt de tijd nemen om met passie te vertellen over het boeren leven. Je mag echt de hele dag overal helpen en kijken en dit wordt ook gewaardeerd. Diep respect voor deze harde werkers en de manier waarop je als gast in de stallen wordt ontvangen!

geweldig

sandra graper
18-8-2018

het is een prima boerderij camping met meer dan voldoende dingen te doen voor kinderen. Verse melk en broodjes elke ochtend indien gewenst. Kalfjes de fles geven, kortom teveel om op te noemen, prima sfeer.

Wij kamperen al 30 jr op boerderijcampings, deze scoort bij de betere.

Super!!

Fam Vd molen
27-5-2018

Het is een hele gezellige camping voor kinderen is er heel veel te doen: Paardrijden, koeien melken, kalfjes aaien en nog veel meer. Ook is er voor elk niveau een paard of pony beschikbaar van beginner tot pro alles hebben ze. Het enige minpunt is dat de vuilnisbakken in het midden van de camping staan. Kort om wij komen elk jaar weer terug😍.

Nooit meer.

Emaus
21-5-2018

Slecht onderhouden camping,sanitair voor de heren gesloten,dus plassende mannen op dames en kindertoiletten.

Plek voor afval ongelooflijk vies en stinkend.

Veel mest en urine geven de stallen een onverzorgde uitstraling.

Veel rijdend materiaal aan vervanging toe.

Kampeerplaatsen ruim.

Stacaravan uitgewoond.

Geweldig, graag nog een keer!

Fam. van Veen
3-9-2017

Ons aankomst was fijn. Het was even wennen want je word heel vrij gelaten op de camping. Je mag overal komen. De boer helpen. Knuffelen met de dieren, geiten, konijnen, paarden, ponys, poezen.

Hier en daar kan wat vervangen worden. Maar is prima in orde. Stacaravan was top. Compleet en netjes geregeld. Boer en boerin vriendelijk. Wel rechtvaardig. Boerin komt misschien wat streng over maar is een lieve vrouw. Met haar hart op de juiste plek. Boer Jeroen super met de kinderen. Marielle ook een lieve vrouw.

Als er iets is. En dat werd aangegeven werd er meteen actie ondernomen.

Onze kinderen hebben ontzettend genoten. Heerlijk paard gereden. Kalfjes flesjes gegeven. Dagenlang geskelterd. Gespeeld in de speeltuin heerlijke verse melk gedronken. Verse broodjes iedere ochtend als je dat wenst.

Op dag van vertrek werd er zelfs een extra ritje met paard en wagen gereden zodat wij ook nog mee konden.

Echt onvergetelijk en heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

Nooit weer. O wee als je iets te vroeg een skelter pakt, dan komt het vingertje van de bazin de lucht in.

Sanitair aan vervanging toe. WC-potten zitten los en zakken omlaag zodra je de bril raakt.

Spinnenwebben hangen er wekenlang. Speeltoestellen met uitstekende bouten, echt niet goedgekeurd, kapotte wipwap. Skelters geweldig. En "we zijn geen manege" zeggen ze zelf, maar als je geen paardrijder bent val je erg uit de toon: hier draait alles om paardrijden. En die vliegen.......

Nee, dit was echt zonde van onze tijd en ons geld. Je moet vooruit betalen. Dat ga ik nooit weer doen en raad het niemand aan voordat ze gekeken hebben. Bah. Wij zijn eerder vertrokken van deze viezigheid. Zoveel vliegen zijn echt niet nodig.

Eind uit de richting als je LEUK wilt fietsen ook.

Voor ons de leukste camping in Nederland!

Fam. De Vries
27-8-2017

Fam. De Vries. Voor ons het 2de jaar dat wij naar camping Grenszicht zijn geweest van 11-08 tot 18-08. Wat hebben we weer genoten met onze kinderen in leeftijd, 6,9 en 11 jaar. De kinderen mogen skelter rijden, pony rijden, kijken bij het melken, kalfjes de fles geven, koeien eten geven, in de stro schuur slapen (wat een hele belevenis was), kalfje geboren zien worden. Wat we ook erg leuk vinden is, dat je 's ochtends samen met Dineke en Luc ( boerin en boer) kan koffie drinken in de blokhut. Boer Jeroen (zoon), Dineke en Luc zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je als je vragen hebt. We waren deze week veel in de stal, om de koeien eten te geven. Erg genoten hiervan. We komen volgend jaar zeker weer terug! Dikke pluim voor de boeren Jeroen en Luc en boerin Dineke en ook dochter Mariëlle die de kinderen heeft meegenomen met paard en wagen. Bedankt voor de ontzettende leuke en leerzame 😉 week weer. Weer veel opgestoken van het boeren leven. Tot volgend jaar!

Superleuk, zo veel te beleven!

Fam. Nijboer
20-8-2017

Voor het tweede jaar genoten van ons verblijf op de camping.

De kinderen vermaakten zich de hele week met kalfjes de fles geven, skelterrijden, ponyrijden, met de boer op de tractor, kijken bij het melken, en dit jaar ook het springkussen en de rit met paard en wagen en een gezellig kampvuur. Leuk om ook het maisdoolhof te doen.

De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

We konden dit jaar genieten van verse broodjes dankzij deze nieuwe service op de camping. Ook lekker: superverse melk verkrijgbaar!

Leuk dat we meerdere keren 's ochtends koffie mochten drinken met andere campinggasten en de boer en boerin in de finse hut.

Het was ontzettend fijn om een week lang het boerenleven te mogen beleven!

Heerlijk genoten

Bunt
6-8-2017

Hele lieve mensen en dieren zowel paarden als katten, konijnen, cavia's en natuurlijk koeien en kalfjes.

Paardrijles was wel wat moeilijk afspreken maar eenmaal gegeven hebben de kinderen genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grenszicht in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grenszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.