7,5

Weer vandaag2°-5°

43 reviews over Camping Grenszicht in het Nederlands

Geweldig, graag nog een keer!

Fam. van Veen, 3-9-2017

Ons aankomst was fijn. Het was even wennen want je word heel vrij gelaten op de camping. Je mag overal komen. De boer helpen. Knuffelen met de dieren, geiten, konijnen, paarden, ponys, poezen.

Hier en daar kan wat vervangen worden. Maar is prima in orde. Stacaravan was top. Compleet en netjes geregeld. Boer en boerin vriendelijk. Wel rechtvaardig. Boerin komt misschien wat streng over maar is een lieve vrouw. Met haar hart op de juiste plek. Boer Jeroen super met de kinderen. Marielle ook een lieve vrouw.

Als er iets is. En dat werd aangegeven werd er meteen actie ondernomen.

Onze kinderen hebben ontzettend genoten. Heerlijk paard gereden. Kalfjes flesjes gegeven. Dagenlang geskelterd. Gespeeld in de speeltuin heerlijke verse melk gedronken. Verse broodjes iedere ochtend als je dat wenst.

Op dag van vertrek werd er zelfs een extra ritje met paard en wagen gereden zodat wij ook nog mee konden.

Echt onvergetelijk en heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

Nooit weer. O wee als je iets te vroeg een skelter pakt, dan komt het vingertje van de bazin de lucht in.

Sanitair aan vervanging toe. WC-potten zitten los en zakken omlaag zodra je de bril raakt.

Spinnenwebben hangen er wekenlang. Speeltoestellen met uitstekende bouten, echt niet goedgekeurd, kapotte wipwap. Skelters geweldig. En "we zijn geen manege" zeggen ze zelf, maar als je geen paardrijder bent val je erg uit de toon: hier draait alles om paardrijden. En die vliegen.......

Nee, dit was echt zonde van onze tijd en ons geld. Je moet vooruit betalen. Dat ga ik nooit weer doen en raad het niemand aan voordat ze gekeken hebben. Bah. Wij zijn eerder vertrokken van deze viezigheid. Zoveel vliegen zijn echt niet nodig.

Eind uit de richting als je LEUK wilt fietsen ook.

Voor ons de leukste camping in Nederland!

Fam. De Vries, 27-8-2017

Fam. De Vries. Voor ons het 2de jaar dat wij naar camping Grenszicht zijn geweest van 11-08 tot 18-08. Wat hebben we weer genoten met onze kinderen in leeftijd, 6,9 en 11 jaar. De kinderen mogen skelter rijden, pony rijden, kijken bij het melken, kalfjes de fles geven, koeien eten geven, in de stro schuur slapen (wat een hele belevenis was), kalfje geboren zien worden. Wat we ook erg leuk vinden is, dat je 's ochtends samen met Dineke en Luc ( boerin en boer) kan koffie drinken in de blokhut. Boer Jeroen (zoon), Dineke en Luc zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je als je vragen hebt. We waren deze week veel in de stal, om de koeien eten te geven. Erg genoten hiervan. We komen volgend jaar zeker weer terug! Dikke pluim voor de boeren Jeroen en Luc en boerin Dineke en ook dochter Mariëlle die de kinderen heeft meegenomen met paard en wagen. Bedankt voor de ontzettende leuke en leerzame 😉 week weer. Weer veel opgestoken van het boeren leven. Tot volgend jaar!

Superleuk, zo veel te beleven!

Fam. Nijboer, 20-8-2017

Voor het tweede jaar genoten van ons verblijf op de camping.

De kinderen vermaakten zich de hele week met kalfjes de fles geven, skelterrijden, ponyrijden, met de boer op de tractor, kijken bij het melken, en dit jaar ook het springkussen en de rit met paard en wagen en een gezellig kampvuur. Leuk om ook het maisdoolhof te doen.

De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

We konden dit jaar genieten van verse broodjes dankzij deze nieuwe service op de camping. Ook lekker: superverse melk verkrijgbaar!

Leuk dat we meerdere keren 's ochtends koffie mochten drinken met andere campinggasten en de boer en boerin in de finse hut.

Het was ontzettend fijn om een week lang het boerenleven te mogen beleven!

Heerlijk genoten

Bunt, 6-8-2017

Hele lieve mensen en dieren zowel paarden als katten, konijnen, cavia's en natuurlijk koeien en kalfjes.

Paardrijles was wel wat moeilijk afspreken maar eenmaal gegeven hebben de kinderen genoten.

rommellig

p.w, 31-7-2017

Voor de kinderen prima maar de camping niet goed onderhouden de boerin niet vriendelijk en gek op geld

Wij komen er niet weer

(Puur) top vermaak

Marijke Drooger, 10-7-2017

Kinderen hoefde zich geen moment te vervelen! Mochten de boer helpen met melk geven. Er is genoeg speelgelegenheid en met warm weer was er zelfs een zeep glij baan. Kinderen kunnen paardrijden en er staan voldoende skelters.

Leuke maar beetje verwaarloosde camping

Hoogenboom, 9-6-2017

Grenszicht kan wel een beetje gepimpt worden.

Speelplaats op het veld is super!!

Paardrijden voor de kinderen is leuk maar de paarden zijn wel wat verwaarloosd.

De eigenaresse is streng maar rechtvaardig.

Veel regels!!

plezier gehd, maar komen niet terug.

Postma, 8-6-2017

De camping is voor kinderen fantastisch, ruime speeltuin, skelters, dieren. De boer vonden wij een erg vriendelijke man, legde alles uit, kinderen mee op de tractor etc. Boerin daarentegen erg van de regeltjes. Niet erg op zich, regels geven duidelijkheid maar wat vriendelijker mocht wel. We bleven hemelvaart / pinksteren. Toen bleek dat we die zondag na hemelvaart na 12 uur wilden blijven moesten we bijbetalen. Terwijl ik tm pinksteren geboekt had. Naast ons 5 gezinnen die tot twee uur s nachts luid zingend buiten zaten, die regel werd dan niet gehandhaafd. Er ontsnapt tweemaal een niet al te vriendelijk paard, en een koe brak uit, raakte daarbij gewond en stoof in paniek tussen een heel aantal kinderen door. Al met al hebben wij ons prima vermaakt omdat de kinderen zo n plezier hadden, en het mooie weer. De plekken zijn ruim en het sanitair vonden wij prima. Maar door het onvriendelijke gedrag van de boerin, en het feit dat de regels alleen eenzijdig werken, komen wij niet weer.

Nooit meer

Gerard, 5-6-2017

mooie ruime plekken met water en stroom.veel achterstallig onderhoud. En een wel erg zakelijke en onvriendelijke Boerin

Toiletten en douche waren ook niet erg schoon.Rondom de camping was het een zooitje.Jammer want met een beetje inzet is er echt wat van te maken. Echt vergane glorie laat je niet misleiden door mooie plaatjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grenszicht in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grenszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Grenszicht scoort een 7.47 uit 10 op basis van 43 reviews.