9,1

Camping de Belten in Rheeze is een kindvriendelijke bestemming. Naast het zwembad en animatie is er ook een speciaal kinderbuffet. Bij de brasserie op de camping kunnen de ouders ook lekker eten. Rondom de camping zijn leuke activiteiten te doen en iets verder weg ligt Attractiepark Slagharen of ga kanovaren op de Vecht.

We hebben een aantal aanbieders voor Familiecamping De Belten voor je op een rij gezet:

Contact

484 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

Top vakantie!!

Fam. Zweers
16-8-2019

Wat een mooie vakantie hebben wij gehad op familiecamping De Belten! We verbleven in een luxe chalet 6 pers, waar het je werkelijk aan niets ontbreekt. De kids vermaakte zich uitstekend in de vele speeltuintjes, bij het mooie zwembad, in de klautertuin en bij de leuke animatie met een gevarieerd programma. En als de kids het fijn hebben en zich goed vermaken, dan heb je als ouders ook vakantie!

Super

Jeff (de Steward)
16-8-2019

Ik heb de kinderen laten kiezen naar welke camping we zouden gaan. Dit jaar voor 3e keer op rij hier vakantie gevierd.

Wat ook zo grappig is, is dat de vriendjes en vriendinnetjes uit voorgaade vakanties ook weer terug waren gekomen. Dat zegt ook iets over deze camping.

Mooie, nette, schone, ruime camping met meer dan voldoende activiteiten, faciliteiten voor ouders en kinderen.

Het personeel, van receptie tot beheerders, van bediening tot schoonmaaksters, zijn zo vriendelijk, behulpzaam en toegankelijk.

Het animatieteam is top!! Ook fijn om te zien dat team ook dit jaar grotendeels hetzelfde is als vorige keren. Je ziet gewoon terug dat ze ook plezier hebben :-)

Hoogtepunten waren de biathlon en de musical waaraan wij hebben meegedaan. De mudrun hebben wij helaas moeten missen. Mss dat het volgens jaar wel weer lukt.

De kinderen hebben alweer aangegeven dat ze volgend jaar WEER naar De Belten willen 😇.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fran
15-8-2019

Mooie nette camping, je kunt zien dat er gewerkt wordt om de camping steeds wat meer te verbeteren. Wij stonden op het nieuwe veld U. Zeer ruime plekken, bebossing is nog laag en vrij open maar dat komt vanzelf goed! De klautertuin, animate, restaurant, snackbar en pizzeria allemaal top voor elkaar. Buiten zwembad is erg leuk, mooie glijbaan, fijne ligstoelen, binnen zwembad erg klein en de waterspeeltuin voor jonge kinderen prima, voor wat oudere kinderen minder leuk. Sanitairgebouw is aan vernieuwing toe, wel netjes en schoon maar wel erg verouderd. Wij hebben genoten op de Belten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leuke familiecamping

Ridder
13-8-2019

Voor de 2de keer hier geweest(na 2 jaar). Kampeerplek op veld S, leuk veld.

Buitenzwembad mooi opgeknapt en de aanleg van de klimklautertuin is heel mooi. Alles ziet er verzorgd uit. Alleen het sanitair viel ons tegen. Weinig water of wisselend van temperatuur. Te weinig afwasplekken. Zeker nog een puntje ter verbetering. Verder een hele leuke camping voor jongere kinderen. Hebben die van ons ( 9, 7,3 ) een groot plezier gedaan door naar de Belten te gaan. Het gemoedelijke van de camping spreekt ons erg aan.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi!

Inge
13-8-2019

Wij verbleven met ons gezin in een luxe lodge. Heel erg mooi! Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie camping, maar niet voor ons......

Familie V.
12-8-2019

Grote camping met ruime plaatsen. Er is duidelijk geïnvesteerd in de speeltuin, zwembaden enz. Animatie is er voldoende maar dan voornamelijk voor kleine kinderen, voor onze pubers was er weinig te doen. Binnen zwembad is echt voor kleine kinderen, buiten zwembad erg mooi, maar als het warm en druk is, te klein. Sanitair is ruim onvoldoende, voor zo'n grote camping 2 gebouwen. Je staat in de rij, koud water, voor de prijs die de camping vraagt kan dit echt niet. Weinig afwas mogelijkheden, eind voor lopen. Wij vinden de prijs die ze vragen veel teveel. Wellicht over een aantal jaren maar nu nog niet. Op ons veld bijna geen WiFi-verbinding, terwijl dat wel gezegd wordt. Bij enorme drukte geen WiFi. Over een aantal jaren komen we wellicht weer, als faciliteiten beter zijn maar naar onze mening vraagt de camping veel teveel geld.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geweldig genoten

M
12-8-2019

Zojuist teruggekeerd van een fantastische week op de Belten. Op en top genoten. Ontvangst bij de receptie uiterst vriendelijk, en wat een service, na aankomst 14.00 al gebeld worden dat onze luxe chalet al schoon was. Deze was werkelijk van alle gemakken voorzien en brandschoon. Leuk speeltoestel op dit veld aanwezig,

De nieuwe klautertuin met de trampolines is de ideale speelgelegenheid voor de kinderen. Ze zijn er niet weg te slaan. Ook het zwembad is voor het jonge kind fantastisch! De jungle waterspeeltuin voor het plezier en het verwarmde buitenbad voor een echte plons.

Het animatie team is zeer enthousiast en organiseren leuke dingen. In onze week had er overdag wat meer voor kinderen onder de 6 plaats mogen vinden maar evengoed genoten.

In de brasserie heerlijk gegeten, ook eenmaal een afhaal maaltijd. Snackbar prima. Pizzeria wel ondermaats in vergelijking met de rest.

1 nadeel, het was voor ons veel te kort

Top camping

Piek
10-8-2019

Leuke familie camping. Je ziet aan de camping dat deze nog helemaal nieuw is. Dat is niet iets wat je merkt aan personeel en animatie,deze zijn allemaal zo gemotiveerd. Het enigste minpunt aan deze camping is het sanitair gebouw. Veel te weinig douche ruimtes(geen fatsoenlijk water en heel vaak koud) en afwasbakken. Voor de rest hebben is dit een top camping!

Voor herhaling vatbaar

Wessels
10-8-2019

Prima verblijf gehad op deze camping. Vriendelijk woord bij de receptie bij aankomst en vertrek. Tent van touroperator liggen op een zonnig veldje dichtbij het sanitair en zijn keurig op orde. Sanitair is netjes, misschien wat te weinig in het hoogseizoen? Genoeg vermaak voor de kinderen en een animatie programma voor jong en oud. Pluspunt met het warme weer was dat het zwembad tot vrij laat geopend was. Moeten we een minpunt noemen dan was het dat zowel links als rechts vanaf onze tent de mensen door de haag over ons plekje naar oa het sanitair gingen. Onze spullen werden desnoods opzij gezet om er maar door te kunnen. Volgend jaar terug maar dan 2 weken en waarschijnlijk een andere accomodatie.

prima

JHL Pennings
10-8-2019

voor de 2e jaar op rij, een accommodatie (chalet 6 pers) gehuurd op camping de belten

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.