9,1

Camping de Belten in Rheeze is een kindvriendelijke bestemming. Naast het zwembad en animatie is er ook een speciaal kinderbuffet. Bij de brasserie op de camping kunnen de ouders ook lekker eten. Rondom de camping zijn leuke activiteiten te doen en iets verder weg ligt Attractiepark Slagharen of ga kanovaren op de Vecht.

Contact

495 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

Judith vd Meer
1-9-2019

Super verzorgd en netjes Als niet kampeerder vond ik het heel goed uit te houden!

Fantastisch mooie camping

Fam. Stroeve
31-8-2019

Wat hebben wij genoten van ons last minute vakantie week op De Belten. Super genoten van de mooie camping, het zwembad, grote plek en het speeltuintje op het veld. Complimenten voor het hele team, vooral voor de dames van de schoonmaak. Ondanks dat de toiletgebouwen wat ouder zijn, worden deze heel goed (lees 3x per dag, waar kom je dit nog tegen?) schoongemaakt. De pizza’s zijn enorm lekker en in de brasserie is het eten al net zo lekker! Het terras is heerlijk vertoeven, terwijl de kids spelen in de klautertuin. Elke dag wordt er van alles georganiseerd door het animatieteam, voor elke leeftijd is er zeker wat te doen. Volgend jaar met Hemelvaart & Pinksteren zijn wij er weer.

Fantastische vakantie!!

Marcel Steenbergen
31-8-2019

Hele leuke en nette camping! Goed onderhouden, veel speeltoestellen voor kinderen, prima zwembad, goede horeca, mooie kampeerplaatsen, bungalowtenten en stacaravans en vooral een prachtige omgeving! Op de receptie wordt je gelijk al hartelijk welkom geheten. Animatie is top! Loop ook zeker eens naar het meertje van Oldemeijer, dat lijkt wel een oase midden in het bos waar je ook heerlijk kunt zwemmen!

Prima camping!

Diana
29-8-2019

Het is een hartstikke leuke camping. Niet zo overbevolkt en als je dat wilt lekker rustig. Mooie plekken en prima sanitair. Die goed wordt schoongehouden. Helaas laten sommige ouders hun wat jongere kinderen alleen naar de wc gaan zodat het niet altijd helemaal schoon was maar omdat er 3 keer per dag werd schoongemaakt was het onder controle.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping!!

Engelina
28-8-2019

Erg leuke camping vooral voor gezinnen met jonge kinderen! Leuke veldjes, mooi buiten- en binnenzwembad. Op ons veldje stonden 5 gezinnen uit de gemeente Hardenberg. Dus ook Hardenbergers komen graag op deze camping!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ontzettend genieten voor jong en oud!

Nienke
27-8-2019

Nog heerlijk een paar dagen op de camping gestaan met vrienden en kids. Het zwembad was een groot succes, binnen en buiten konden alle kids (groot en klein) al hun energie kwijt met leuke glijbanen. Nieuwe speeltuin waar ze druk bezig waren met waterpomp en stoer salto’s maken op de trampo. Speeltuin op het grasveldje voor kinderen super leuk maar voor ouders misschien nog wel fijner. Op afstandje genieten van je kids en even tijd voor jezelf... Bedankt voor fijne dagen en we komen zeker nog een keer terug!

Kulk
27-8-2019

Hele mooie, schone camping. Wij verbleven een week in de luxe lodge, op een veldje aan de vis- en roeivijver. Heerlijke plek waar de kinderen zich heel goed hebben vermaakt. Bommetjes vanaf de steiger ! De tent was super: schoon, ruim en compleet. Het zwembad was ook erg in trek. Ook deze was schoon, en als je er op tijd bij was plek op de ligbedden mét parasol. Al met al : een aanrader. Zeker met wat jongere kinderen.

Een super tijd gehad.

Willemijn
26-8-2019

Heerlijke tijd gehad. Geweldig voor kinderen, mooi zwembad, mooie velden en speelplekken en lekkere patatjes 😁

Niet voor herhaling vatbaar

Erwin
26-8-2019

Prima camping alleen een groot minpunt dat het zwembad gebruikt word door mensen uit de omgeving die niet op de camping zitten,zodat de de mensen die op de camping zitten geen eens en stoel of ligstoel hebben ik vind dit niet kunnen,daarom komen wij niet meer terug

Fantastisch genoten!

Van Faassen
23-8-2019

Super fijne week gehad op familiecamping De Belten! Alles netjes en schoon (geldt voor alles, zowel het chalet waarin we verbleven als het gehele terrein), mooi ruim opgezet familiepark met vele speeltuintjes, mooie binnen waterspeeltuin in junglestyle en een heerlijk buitenbad met fijne ligbedjes. De klautertuin met aangrenzend terras van de Brasserie was voor ons super! De Brasserie: fijn personeel (geldt overigens voor de gehele camping), mooie menukaart voor ieder wat wils, goede prijs-kwaliteit. Leuk en origineel animatieprogramma, geen dag hetzelfde. Complimenten voor familiecamping De Belten! Wij komen zeker terug!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.