9,1

Camping de Belten in Rheeze is een kindvriendelijke bestemming. Naast het zwembad en animatie is er ook een speciaal kinderbuffet. Bij de brasserie op de camping kunnen de ouders ook lekker eten. Rondom de camping zijn leuke activiteiten te doen en iets verder weg ligt Attractiepark Slagharen of ga kanovaren op de Vecht.

Contact

398 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

Genoten

Veen
15-5-2019

Prachtig groen park met leuke faciliteiten voor kinderen.

Super!!

Familie Mink
7-5-2019

Wat hebben we weer een fantastisch mooie week gehad! De nieuwe klim/klautertuin ziet er erg mooi uit! Je kijkt vanaf de weg prachtig de camping op! Mooi uitgebreid en hip terras waar je uitkijkt op de klautertuin. Vriendelijk en enthousiast personeel en de schoonmaaksters zie je regelmatig in het toiletgebouw, dit ziet er dan ook spik en span uit! Met Hemelvaart en Pinksteren zijn wij er weer maar nu met familie!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig!

Lenny Wering
6-5-2019

Geweldige camping: hartelijk ontvangst bij de receptie, ruime kampeerplekken, leuke speeltuintjes op de diverse veldjes, enthousiast recreatieteam, prachtige klautertuin, mooi zwembad vooral voor de kleintjes. Kortom: een camping waar we vast en zeker nog een keer terugkomen!

Genoten

Fam. Spijkers
5-5-2019

Prachtige camping voor gezinnen. Sinds kort een prachtige klim- en klautertuin aangelegd! De camping heeft mooie velden, ruime plekken. Enthousiaste mensen bij de receptie en horeca. Jammer dat het mooiste/grootste veld maar 6 ampère heeft.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Boven verwachting!

Iris Draaijers
5-5-2019

Deze camping heeft aan alles gedacht.Voor de kinderen op elk veld wel een speeltuintje voor verschillende leeftijden, welke van mooie materialen zijn gemaakt. Camping is erg mooi aangelegd en goed onderhouden. Verrukkelijk eten in de brasserie. Een x niet standaard en toch betaalbaar. Mooi opgediend en heerlijk om te zitten. Met uitzicht op de kinderen die zich volop vermaken in de klautertuin met water en zand/glijbaan/ trampoline. Een gedeelte wat afgesloten is voor de wat kleinere kinderen met een zandbak etc. Zwembad waren onze kinderen niet bij weg te slaan. Fijn dat je tot s'avonds nog kan zwemmen. Chalet was goed schoon en rook fris. Sfeervol ingericht en fijn wat ruimte er om heen. In de omgeving is er genoeg te beleven: fietsen, in Coevorden: Cowboy Speelparadijs en Plopsa, winkelen in Hardenberg, speelpad oud avereest, kinderboerderij noem maar op! De glimlach van iedereen en het enthousiasme van het team is mooi om te zien!

Mooie familiecamping

Marijke den Uijl
5-5-2019

We verbleven in een luxe chalet en die was prima in orde! Met wat minder weer vermaakten de kinderen zich erg goed in de waterspeeltuin. De nieuw aangelegde klautertuin en trampolines ook erg leuk. Live muziek vrijdagavond een mooie afsluiting!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Hele mooie camping en we komen zeker nog een keer!

Koen
5-5-2019

Mooie en goed verzorgde camping. Het binnen-zwembad is vooral leuk voor kleine kinderen (t/m 6 jaar). Sanitair werd meerdere keren per dag schoongemaakt. Omgeving was heel mooi.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Familie stroeve
2-5-2019

Wauw wat is dit een gave camping, vooral de nieuwe klautertuin is een goede aanwinst! De kinderen vonden het binnenzwembad het leukst! Zeker een aanrader

schitterend

fam bakker
2-5-2019

prachtige camping die de afgelopen jaren fors heeft uitgebreid mooie ruime plaatsen en genoeg te doen voor iedereen super zwembad voor de kleintjes en de grote

wij komen hier al jaren en zien het elk jaar mooier worden

Was echt super

Fam. Rademaker
28-4-2019

Wij waren met Pasen op deze camping in een luxe lodge XL. Wat een mooie en luxe lodge. Echt van alle gemakken voorzien (televisie, combi-magnetron, vaatwasser, regendouche, gratis wifi). Binnenin ook heel leuk en sfeervol aangekleed met accessoires. Buiten konden we heerlijk zitten op de veranda met lounge set en uitzicht op de visvijver met zandstrandje. Er is voldoende ruimte tussen de 4 tenten die op het veldje staan. Vooraan is de brasserie met terras vernieuwd. Er is een nieuwe klautertuin bij gekomen waar de kinderen leuk kunnen spelen. Ook een aantal trampolines erbij geplaatst. Binnen is een chillroom en een kleine speelplaats. De waterspeeltuin binnen is heel leuk voor kinderen tot 8 jaar met een klein zwembad voor de oudere kids. Buiten een groot zwembad met glijbaan. Leuke animatie! De omgeving super. Bosrijk met leuke fietsroutes. Recreatiemeer vlakbij en Hardenberg is een gezellig dorp. Wij komen zeker terug!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.