Camping Familiecamping De Belten

380 reviews over Camping Familiecamping De Belten in het Nederlands

Met jonge kinderen

Ej valkman
17-9-2018

Super restaurant en zeer net aangelegd park !!

Een relaxte, mooi verzorgde camping.

J. Staal
11-9-2018

Heel vriendelijk personeel.

Goede sfeer.

Alles was nieuw en verzorgd.

Het was niet te duur.

Prachtige, ruime camping met zeer schoon sanitair.

Familie de Jong
9-9-2018

Prachtige, ruime camping met zeer schoon sanitair. Hele relaxte sfeer en tijdens het hoogseizoen, terwijl de camping denk ik wel zo ongeveer vol was, hadden we totaal geen last van de drukte. Wij verbleven in een De Waard tent. De tent was ruim en schoon. En voor de kids genoeg te doen; zwemmen, sporten, gamen, etc.

Leuke vakantie!

Marianne
4-9-2018

Een leuke vakantie gehad alleen klopte de openingstijden niet met dat wat op de website aangegeven stond. Waardoor wij als gezin niet overal van konden genieten!

Netjes

Fam. Smit
2-9-2018

De chalet was netjes en van alle gemakken voorzien. De kinderen vonden de animatie leuk. De binnen waterspeeltuin is erg leuk voor de kleintjes. De dames van de receptie en de brasserie waren erg vriendelijk.

Leuke camping voor ouders met jonge kinderen

Familie de Voogd
31-8-2018

Leuke camping voor kleine kinderen. Wij zaten een kleine 2 weken in een luxe chalet. Deze chalets zijn zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. En toch heb je “gewoon” het camping gevoel. Overal op de camping zijn mooie speelplekken voor de kinderen (voornamelijk leuk voor kinderen tot 5 jaar). Leuk zwembad, aardig personeel en een redelijke prijs/kwaliteit verhouding. Erg jammer: in het centrum van de camping kun je niet lekker een bak koffie of biertje drinken terwijl je je kinderen ziet spelen. Er is een brasserie, maar geen camping terras gevoel.

genoten

Bianca Christiaanse
28-8-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf op familiecamping de Belten. We sliepen in een luxe lodgetent en ondanks dat het heel erg regende hebben we erg genoten. Het was wel erg fris in de tent. Er hing wel een verwarming maar deze kon het binnen helaas niet warm genoeg krijgen.

Er zat trouwens echt een superlekkere douche in de lodgetent, wilde ik er toch even bij vermelden.

De camping heeft een leuk animatieteam en genoeg speelplezier voor de kinderen. Ook kan je er heerlijk eten in de brasserie. Het zwembad is net een indoorspeeltuin in het water. Voor diep water kan je in het buitenbad terecht of in het wat kleine binnenbad.

Hartstikke bedankt voor het leuke weekend!

Groetjes Bianca

Fantastisch voor jonge kinderen!

Toby Baldari
26-8-2018

De vakantie samen met mijn dochter van 4 was echt fantastisch! De camping is heel netjes en ook de sanitaire voorzieningen zij. Super proper en zeer gerieflijk. Het personeel is op elk moment zeer vriendelijk en behulpzaam en het animatie team heeft ervoor gezorgd dat mijn dochter niet meer naar huis wilde! Daarnaast zijn de zwembaden heel mooi en proper. Het binnenspeelparadijs was echt een topper! De open wifi-verbinding was van minder goede kwaliteit, maar dat was echt niet onoverkomelijk. We hebben genoten van de rust en van de leuke theateravonden, de knutselmomenten en zo veel meer!

Echt een top vakantie, zeker als eerste keer camperen alleen met mijn dochter!

Leuke camping! Top animatieteam!!

Eversen
25-8-2018

Super leuke camping. Vooral voor jonge kinderen wordt er veel georganiseerd. Het animatieteam was top!!!!!

Geweldige Vakantie gehad

Andre
25-8-2018

Mooie Camping , wij stonden op veld S met eigen Tent . zeer ruime plaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familiecamping De Belten in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familiecamping De Belten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.