Bed and Breakfast Erve 't Hacht

23 reviews over Bed and Breakfast Erve 't Hacht

• 2018
    10P en B van Tol20-09-2018

Voortreffelijk

Wat een fantastische plek om te zijn ! Prachtig gestyled. Rustgevende omgeving. Voortreffelijk avondeten, wat speciaal voor ons gekookt was. Heerlijke bedden. Zalig bad. Smakelijk ontbijt. Kortom : TOP , een dikke 10 !

• 2017
    10Sandra12-06-2017

Unieke B&B op prachtige locatie

Mooie kamer op BG met deur naar terras. Uitzicht op achterliggende weilanden en Engelandsche Bos. Volledig uitgeruste keuken tot je beschikking. Koelkast met inhoud, wat je gebruikt teken je af op lijst. 2 eettafels die 's ochtends gedekt zijn voor het zeer uitgebreide ontbijt. Belangrijk extra voor ons was brengservice naar punt op Pieterpad. Vriendelijke en gezellige ontvangst. Erg leuk om bedrijf van dichtbij te zien. Al met al een super locatie!

• Oude reviews

10H J van Tebberen02-10-2016

Fantastische overnachting

Heel mooi opgezette b&b, met een prachtig mooi uitzicht op het engelse bos. Heel mooie kamer (blaboer) en een heel mooi ingerichte woonkamer. Het ontbijt was uitstekend en de bediening zeer goed en vriendelijk. Enorm genoten van deze overnachting.

• 10Erna24-09-2016

Super mooie B&B

1 nacht verbleven en aangenaam verrast door de ligging,vriendelijke mensen en de prachtige kamers. Heerlijk gefietst en ik wil zeker nog eens terug naar deze rustgevende plek.Misschien icm een workshop😊ik hoorde dat er heel veel nieuwe ideeen zijn Bas bedankt voor de ontvangst en het heerlijke ontbijt alles was een feestje

• 10Erve 'T Hacht27-08-2016

Een echte aanrader.

De accommodatie is top, huiselijk,gezellig en super mooi ingericht. Alles is zeer net en goed onderhouden. De ligging is geweldig van hieruit kan je zalige fietstochten maken en wandelen.Er is ook een mini bar aanwezig deze is een plus punt. Zeer vriendelijke mensen met andere woorden een aanrader. Ik heb genoten van mij verblijf. Ik wil heel graag nog eens terug gaan.

• 10Janneke Timmer24-07-2016

In één woord: grandioos!

Ons gezelschap verbleef in drie kamers. Stuk voor stuk geweldig! Luxe en al het mogelijke comfort. Een piepklein min puntje is dat de kamers wat gehorig zijn. Bas zorgde voor een heerlijk uitgebreid ontbijt. Dit alles voelde niet als een B&B, maar een privé hotel! En dus van begin tot eind een aanrader!!!

• 10Jansen19-10-2015

Heel erg leuk!

We hebben hier met familie een superleuk weekend gehad. Opa en oma, drie stellen en alle zes kleinkinderen! Gelukkig was het voor Bas geen probleem dat er extra kinderen op de kamers bij de ouders werden ondergebracht op luchtbedden en slaapzakken. Bovendien was de (ontbijt)prijs die werd gerekend voor de kids zeer schappelijk. Zo kan je in deze zeer ruime accommodatie prima met 14 man verblijven zonder elkaar in de weg te zitten. Samen hebben we genoten van ons relaxte onderkomen, het heerlijke ontbijt en het haardvuur (dat Bas de eerste avond voor ons kwam aansteken!). Speciaal voor de kinderen waren het voeren van de kalveren, het spelen met Kaja en Melle en het bubbelbad dè toppers! Zelf hebben we zaterdag genoten van een fietstocht door Gramsbergen, wat prima lukte met de gehuurde tandems die voor ons klaarstonden!!!
    Dank voor alles Bas (zeker ook de "extra aangeboden tijd" op zondag!) en een compliment voor jouw ontbijt dat je bijna ongezien voor ons op tafel toverde.

• 10Eric Anspach11-06-2015

Beter wordt het niet ...

Zeer vriendelijk ontvangen, aangenaam verrast door de zeer grote accommodatie en het uitstekende ontbijt!

• 10Angelique Duiker20-04-2015

Rust en luxe

Een sfeervol ingerichte b&b waar je je gelijk thuis voelt. Mooie ruime kamers met uitzicht op het weiland. Ook de gezamenlijke woon-/zitkamer is erg sfeervol met openhaard, twee grote eettafels en prachtige robuuste keuken. Buiten bevindt zich een loungezithoek waar wij, dankzij mooi weer, heerlijk konden relaxen met een boekje en een drankje. Verder erg vriendelijk ontvangen en genoten van een uitgebreid ontbijt, dito lunch en een lekkere daghap. Een aanrader voor iedereen die van rust en luxe houdt....

• 10Ineke van de Kemenade11-04-2015

Fantastische plek

B en B Erve 't Hacht is een pareltje. Voor wie hier in de buurt accommodatie zoekt een must. Prachtige kamers en een geweldige zit-/eetkamer, met uitzicht over de weilanden. Overal is over nagedacht en het ziet er allemaal zeer smaakvol uit . Wij boften met het mooie weer en konden op het terras heerlijk loungen. We kregen ook nog een rondleiding over het terrein en na een heerlijk ontbijt s'morgens vervolgden we onze weg. Zeker een plek om nog een keer terug te komen.

2 tips over Bed and Breakfast Erve 't Hacht

• Arno van Boggelen, 16-10-2013

Ga eens kijken bij de koeien en kom dan helemaal tot rust. De boer vertelt alles over de koeien wat je maar wilt weten!

• Eric Anspach, 11-06-2015

Als ik iets moet verzinnen dan is het zoiets als zachte weggooi-slippers voor binnen of een oplaadpunt voor elektrische auto's. Het aanbevolen restaurant in een nabij liggend dorpje was eveneens top. ...

1 vraag over Bed and Breakfast Erve 't Hacht

• Nellie, 26-03-2015