Bed and Breakfast De Vlinder

12 reviews over Bed and Breakfast De Vlinder in het Nederlands

Komen zeker terug

Paul Winters
28-9-2017

Een mooie B&B, goed verzorgd, lekker uitgebreid ontbijt, voorzien van alle gemakken, ideale plaats om de omgeving te verkennen, openbaar vervoer vlakbij, dus zeker een tien waard

Een verblijf waar je uit en toch thuis bent.

fam.A.P. van Dijken
11-10-2016

De gastvrijheid was geweldig! Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Het ontbijt was super, de bedden heel goed en een gezellig appartement, waar je alles vindt wat je een thuis gevoel geeft. Een lieve gastvrouw.

thuiskomen

fenna
9-7-2015

een paar nachten verblijf in de Vlinder bij een gastvrouw met grote klasse.

Warm, gezellig met aandacht en heel veel verwennerij. In combinatie met het gastenverblijf, tuin en prijs, is dit een speld vinden in de hooiberg.

Wie bovenstaande niet op prijsstelt en kan waarderen al dan niet respecteren, ga vooral dan ergens anders naar toe.

De Vlinder verdient nl alleen maar positiviteit, alles wat zich onverhoopt aandient wordt meteen opgelost.

Lieve Henja, zelfs met een beetje minder blijft het uitstekend.

Dank voor alles

Ideaal voor Pieterpad wandelaars

Maarten
9-5-2015

Ik werd zeer vriendelijk en gastvrij onthaald. Betreft een complete aanbouw, met eigen badkamer, slaapkamer, hal, wc, woonkamer en keuken. Eerste B&B die ik tegen kom die aangepast is voor rolstoelers/ minder validen.

Eigen huisje

Cootje van der Zwaan
6-10-2014

Als pleisterplaats voor Pieterpadlopers fantastisch! Je hebt een eigen deel van de woning (aanleunwoninkje) ter beschikking. We hebben twee nachten bij de Vlinder overnacht. Door de gunstige ligging vlakbij het station is het heel goed mogelijk een aantal trajecten te lopen en steeds 's avonds weer bij de Vlinder te slapen. Lekker al je spullen daar laten liggen en met een lichte rugzak op pad. Bovendien kun je er je eigen potje koken. Voor wie dat niet wil: genoeg eetgelegenheden vlakbij!

Een aanrader

Een pareltje in Hardenberg!

hoekman
5-6-2014

B&B De Vlinder in Hardenberg ligt in een rustige wijk vlakbij veel wandel en fietsroutes. Het openbaar vervoer ligt op 300 meter. Een ruime gelijkvloerse accommodatie waar we hartelijk werden ontvangen door de eigenaresse. Separate slaapkamer met fijne bedden. Ruime badkamer met douche en wastafel. Separate toilet. Een uitgebreid ontbijt met verse producten. Veel kwaliteit voor een kleine prijs.

een heerlijk plekje om tot rust te komen.

Marianne Scheurwater
4-5-2014

een hele fijne accomodatie. durf niet teveel reclame te maken uit angst dat het vol zit als ik weer wil reserveren.

mooie plek om te relaxen bij Pieterpadlopen

sandra staring
11-10-2013

Dit B&B is een heerlijke plek om 1 of meer nachtjes te verblijven. Schoon, royaal en een heerlijk ontbijt. Tegenover het station en dicht bij het centrum. Een gastvrij onthaal, kortom een aanrader!

Een "vlindervrij" gevoel

Marja Mollerus
30-6-2013

Welkome ontvangst, prima verzorgt, uitgebreid ontbijt. Kortom: een aanrader!

geweldig

Wilna Wools v. Nijkerken
16-5-2013

Ben een paar dagen geweest en het was heerlijk.

Goed gevulde koelkast en een prima ontbijt. Het was een klein huisje voor jezelf. Alles erop en eraan en schoon. Helemaal top, voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Vlinder in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Vlinder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.