Camping De Vechtvallei

Meer campinginfo

129 reviews over Camping De Vechtvallei

• 9Familie Houwink24-08-2019

Fantastisch.

Wij komen al 5 jaar met veel plezier naar deze gezellige familiecamping. Heerlijk zwembad, elke dag animatie. En een prachtig ruim en open kampeerveld. Veel te zien en te doen in de omgeving. Voor de jongere gezinnen een super locatie voor kamperen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Familie Obdam12-08-2019

Genoten op deze gemoedelijke camping

Een fijne camping om helemaal tot rust te komen! We verbleven in een Finse bungalow, een knus huisje. De kinderen hebben zich ook volop vermaakt, o.a. in het zwembad. De camping is overzichtelijk waardoor zelfs de jongste van 3 zelfstandig naar de trampoline kon. De natuur rondom de camping is uitzonderlijk mooi. De huifkartocht is een echte aanrader. Ook hebben we vanaf de camping een avondwandeling naar de nabije Vecht gemaakt. Prachtig! De sfeer op de camping is gemoedelijk en het personeel is erg vriendelijk.

• 8Claudia11-08-2019

De kinderen willen zeker nog een keer komen!

Heerlijke vakantie gehad op een gezellige camping met vriendelijk personeel in een prachtige natuur. Leuk animatieteam. Wij zaten in de IJsvogel met mijn mindervaide vaderen mijn kinderen van 19, 15 en 7 jaar en ze hebben het allemaal heel erg naar hun zin gehad.

Met oudere kinderen

• 8Anoniem11-08-2019

Super leuk en echt een aanrader!

Leuke camping, alles was ruim opgezet wat maakte dat ondanks dat het heel druk was het niet zo voelde. De mensen op de kamping waren vriendelijk en het was makkelijk en leuk nieuwe contacten te leggen. Zat in een groepsaccommodatie. Bedden, wc, douches waren schoon. Mijn zoontje genoot ook erg van de omgeving, zwemmen, hut gebouwd in het bos en veel andere kinderen om mee te spelen. Ik zocht meer de rust op, de visvijver was een mooie plek. Maar heb ook veel gewandeld.

• 8Eetgelegenheden

• 8Daniëlle van den Hudding11-08-2019

Wat een gastvrijheid, zulke lieve mensen die alles voor je over hebben om het je naar het zin te hebben..wij hebben genoten...dikke 10+++

• 4Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Kramer11-08-2019

Leuke nette familie camping

Nette en vriendelijke camping. Terrein word netjes onderhouden en er worden activiteiten voor de kinderen en volwassen georganiseerd. Sanitair ziet er goed uit en word ook netjes gehouden. Savonds is het ook rustig.

Als ik dan een tip mag geven als verbetering: zorg voor vloeibare zeep in de toilet ruimtes. Zeker vanuit hygiënisch oogpunt.

• 8Van.der waal05-08-2019

Super leuk park

Hoop te doen voor kinderen

• 6Eetgelegenheden

• 7De boer05-08-2019

Volgend jaar weer!

Het was top!Mooi chalet leuke mensen en gezellige camping.gr Fam de boer

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam. v.d. Sijde29-07-2019

Fijne camping. Sanitair is zeer schoon. Vriendelijk personeel. Het zwembad was heerlijk tijdens deze hele warme dagen.

• 9Eetgelegenheden

Therese Bell, beheerder, Beheerder, 31-07-2019

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn heel blij dat wij voor u een fijne vakantie hebben mogen verzorgen! Dit maakt ons werk de moeite waard! Misschien tot volgend jaar!

• 9Deborah28-07-2019

Volgend jaar weer!!

We verbleven in de Ooievaar, dit is een super plek voor een grotere groep. Keuken, sanitair en slaapruimtes allemaal top. Dit is zeker een aanrader voor een grotere groep. Fijn dat er zoveel gelegenheid is voor sport zoals een basketbalveld, voetbalveld en volleybalveld. Ook leuk dat er een zwembad is. De camping heeft een zeer mooie ligging omgeven door prachtige natuur. Vriendelijke en behulpzame mensen. Ook bij de receptie wordt alles gedaan voor een prettig verblijf. Kortom; echt genoten en een aanrader dus.

• 8Eetgelegenheden

Therese Bell, Beheerder, 31-07-2019

Wat leuk dat wij een mooie review van u hebben ontvangen en dat wij uw groep een fijn verblijf hebben kunnen geven. Misschien mogen wij u nog een keer op ons park verwelkomen!

Met vrienden

11 tips over Camping De Vechtvallei

• urkerdag, 26-06-2013

27 juli 2013 is er weer een Urkerdag op de Vechtvallei, met verse vis en een gezellig opgezette braderie. U komt toch ook.

• Marcel Bodenstaff, 09-06-2014

Warmwater moet je apart betalen, maar kost vrijwel niets. Ga voor 'een dagmenu' en als je wat verder wilt naar Ommen (La Dolce Vita, Siciliaans restaurant). Verder een biertje of eten in Mariënburg. Op zondag is er veel gesloten. Fietsroutes: Boswachterij Hardenberg route, Stuwenroute.

• urkerdag, 27-06-2013

27 juli 2013 is er weer een urkerdag op Familiepark de Vechtvallei, met lekke verse gebakken vanaf urk en een gezellige braderie.

3 vragen over Camping De Vechtvallei

• A.G. Hopman, 14-05-2018

Is het zwembad op zondag open?

Annemarie, 05-08-2018

Het zwembad is gedeeltelijk open

• A . K . Adema, 11-11-2013

jaarplaats

Als ik bij jullie stacaravan wil kopen, wat kost mij een jaarplaats met alles er op en er aan voor het volgende seizoen 2014

Familiepark De Vechtvallei, 02-12-2013

Bedankt voor uw interesse in ons park en excuus voor de late reactie. Wij zijn net terug van vakantie. De prijs van een jaarplaats op ons park is vanaf € 1475,00 dit is exclusief elektriciteit, water en forenzenbelasting. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten Therese Bell Familiepark De Vechtvallei

• Betsje, 20-10-2010

vertier

Wordt er op deze camping wel eens iet in de kantine georganiseerd ,zoals bingo o.i.d.?

Bakker, 05-04-2011

Ja hoor..in de kantine wordt in elk geval de kinderbingo en de bingo voor volwassenen georganiseerd. ook wordt de kantine gebruikt voor bijvoorbeeld de kinderdisco, karaoke of zo nu en dan een optreden van een bandje of iets dergelijks.. de bingo's zijn in elk geval in het hoogseizoen een vast terugkerend onderdeel van het recra-programma.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig