Camping De Vechtvallei

129 reviews over Camping De Vechtvallei

• 2017
    10Erwin04-05-2017

Super rustgevend en gezellig

Super gezellige camping, heel geschikt voor families en een goede sfeer!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Therese Bell, beheerder, Beheerder, 06-05-2017

We worden haast verlegen van al deze hoge waarderingen! Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn dat we uw verblijf tot een fijne herinnering hebben kunnen maken!

• Oude reviews

7Mystery Guest07-07-2013

Tegenvaller = afrader

Wij hadden voor 3 wkn geboekt op deze camping. Ziet er op het eerste gezicht leuk uit. Zwembad, trampolines, eetgelegenheid erbij, animatieteam. Zwembad is alleen op woensdag, zaterdag en zondag open. Toen het 30 graden was, geïnformeerd bij de receptie, maar het zwembad bleef dicht. Ook de trampolines zijn zeer beperkt open. Het sanitair was ABSOLUUT NIET SCHOON. Voor het oog schoon, maar die drie weken is er door de babyruimte geen enkele schoonmaker geweest. We hadden er een haar laten liggen, welke er na 3 weken nog steeds lag en nog meer vuiligheid. Ook de vloeren+aanrechten voor afwas lagen bezaaid met dode vliegen. Putjes in douchen en kraan op veldje kwamen omhoog..Alleen de wasbakken wordt een poets gedaan en over de WC-bril. Bij uitchecken niet gevraagd of we een fijne vakantie hadden gehad en of alles naar wens was. De beloofde fiets bij 3 weken boeken, wordt niet over gesproken, ook niet bij berichtgeving. Animatieteam lost erg veel af.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 9Tamara22-11-2007

Ik ben er denk ik 8 jaar geweest, voor het laatst in 2001 toen was de oude eigennaar er nog! Toen was het helemaal geweldig..

Maar nu weet ik het niet!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9J.v.d. Hazel11-06-2007

Het is jammer dat er geen kampwinkeltje is, al is het maar voor een broodje voor het ontbijt. Verder is het een leuke en gezellige camping.

• 10Meisje van 1306-08-2006

Ik ben iemand van 13 en ik ben mijn hele leven naar deze camping geweest. De Punten die hierboven staan van mij was eerder. Het was echt heel erg leuk. Gezellige mensen en aardige medewerkers. Het is 2 jaar geleden helemaal veranderd op de camping. ( andere beheerder ) Ging vanalles veranderen ( niet alles afgemaakt ) en weinig recreatie voor de kinderen. Hij had het verpest. Er is nu alweer een nieuwe beheerder, maar die ken ik niet, omdat ik niet meer naar de camping ga. Dus misschien is het nu alweer een stuk beter. Maar ik wil dus zeggen dat het iedergeval wel een hele leuke caming is geweest. Dus je kan het misschien wel een x uit proberen.

• 9A.H. Jansen23-05-2006

Het is echt een camping die waar voor zijn geld geeft het is er prachtig, het is er heel gezellig en je kunt er heerlijk eten voor een betaalbare prijs. De kinderen hebben zich er heel goed vermaakt mede door de fantastische trampoline. De eigenaar van de camping is zeer vriendelijk en behulpzaam. Deze camping is echt een aanrader, wij komen er zeker weer terug.

11 tips over Camping De Vechtvallei

• urkerdag, 26-06-2013

27 juli 2013 is er weer een Urkerdag op de Vechtvallei, met verse vis en een gezellig opgezette braderie. U komt toch ook.

• Marcel Bodenstaff, 09-06-2014

Warmwater moet je apart betalen, maar kost vrijwel niets. Ga voor 'een dagmenu' en als je wat verder wilt naar Ommen (La Dolce Vita, Siciliaans restaurant). Verder een biertje of eten in Mariënburg. Op zondag is er veel gesloten. Fietsroutes: Boswachterij Hardenberg route, Stuwenroute.

• urkerdag, 27-06-2013

27 juli 2013 is er weer een urkerdag op Familiepark de Vechtvallei, met lekke verse gebakken vanaf urk en een gezellige braderie.

3 vragen over Camping De Vechtvallei

• A.G. Hopman, 14-05-2018

Is het zwembad op zondag open?

Annemarie, 05-08-2018

Het zwembad is gedeeltelijk open

• A . K . Adema, 11-11-2013

jaarplaats

Als ik bij jullie stacaravan wil kopen, wat kost mij een jaarplaats met alles er op en er aan voor het volgende seizoen 2014

Familiepark De Vechtvallei, 02-12-2013

Bedankt voor uw interesse in ons park en excuus voor de late reactie. Wij zijn net terug van vakantie. De prijs van een jaarplaats op ons park is vanaf € 1475,00 dit is exclusief elektriciteit, water en forenzenbelasting. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten Therese Bell Familiepark De Vechtvallei

• Betsje, 20-10-2010

vertier

Wordt er op deze camping wel eens iet in de kantine georganiseerd ,zoals bingo o.i.d.?

Bakker, 05-04-2011

Ja hoor..in de kantine wordt in elk geval de kinderbingo en de bingo voor volwassenen georganiseerd. ook wordt de kantine gebruikt voor bijvoorbeeld de kinderdisco, karaoke of zo nu en dan een optreden van een bandje of iets dergelijks.. de bingo's zijn in elk geval in het hoogseizoen een vast terugkerend onderdeel van het recra-programma.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig