8,6

53 reviews over Camping De Vechtvallei in het Nederlands

Heerlijke tijd gehad op deze superfijne camping!

de Boo
5-9-2019

Dat het een superfijne camping is, wij zijn hier heerlijk een weekje tot rust gekomen!! Het was voor ons voor de eerste keer , maar wij komen zeker terug! De kids hebben zich heerlijk vermaakt, elke dag kinderanimatie. Onze kinderen keken er de avond ervoor al naar uit om de volgende ochtend op pad te gaan en te ontdekken wat er te doen was. Ze vonden ook geweldig om lekker te gaan zwemmen of om even een ijsje te halen en daarna lekker op de trampolines te springen.

Het is een veilige camping, geen slootjes overal bijv. Dat is fijn met 3 jonge kids!

Eigenaren een super leuk en lief gezin!!

Er is ook een hoop te doen in de omgeving, wij hebben een huifkartocht gedaan, naar wildlands geweest, een braderie bezocht, uit eten en even naar een winkel centrum geweest.

Kortom; zeker een aanrader!!

Een heerlijke vakantie

Fam de Kwaadsteniet
5-9-2019

Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer. Het is voor kinderen overzichtelijk waardoor ze snel zelf eropuit gaan (naar de speelvelden / trampolines) en makkelijk vriendjes maken. De animatie was goed aangepast aan de leeftijden waardoor dat onderdeel echt een dagelijks feestje voor onze kinderen was. Wij verbleven in een Finse blokhut, deze was schoon en prima ingericht. We hadden fietsen en hardloopschoenen mee om de omgeving te verkennen - de natuur was prachtig.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

Tineke
2-9-2019

Heerlijke, groene en overzichtelijke camping! Wij hebben hier 3 weken vakantie mogen vieren, en het was heerlijk! Hele vriendelijke mensen. Fijn zwembad en heerlijk peuterbad. Leuke speeltuintjes, volleybalvelden echt voor elk van onze kinderen (en voor onszelf)wat wils. Animatieteam maakte er ook wat leuks van. We hebben het echt top gehad!

Fantastisch.

Familie Houwink
24-8-2019

Wij komen al 5 jaar met veel plezier naar deze gezellige familiecamping. Heerlijk zwembad, elke dag animatie. En een prachtig ruim en open kampeerveld. Veel te zien en te doen in de omgeving. Voor de jongere gezinnen een super locatie voor kamperen.

Genoten op deze gemoedelijke camping

Familie Obdam
12-8-2019

Een fijne camping om helemaal tot rust te komen! We verbleven in een Finse bungalow, een knus huisje. De kinderen hebben zich ook volop vermaakt, o.a. in het zwembad. De camping is overzichtelijk waardoor zelfs de jongste van 3 zelfstandig naar de trampoline kon. De natuur rondom de camping is uitzonderlijk mooi. De huifkartocht is een echte aanrader. Ook hebben we vanaf de camping een avondwandeling naar de nabije Vecht gemaakt. Prachtig! De sfeer op de camping is gemoedelijk en het personeel is erg vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Super leuk en echt een aanrader!

Anoniem
11-8-2019

Leuke camping, alles was ruim opgezet wat maakte dat ondanks dat het heel druk was het niet zo voelde. De mensen op de kamping waren vriendelijk en het was makkelijk en leuk nieuwe contacten te leggen. Zat in een groepsaccommodatie. Bedden, wc, douches waren schoon. Mijn zoontje genoot ook erg van de omgeving, zwemmen, hut gebouwd in het bos en veel andere kinderen om mee te spelen. Ik zocht meer de rust op, de visvijver was een mooie plek. Maar heb ook veel gewandeld.

Leuke nette familie camping

Kramer
11-8-2019

Nette en vriendelijke camping. Terrein word netjes onderhouden en er worden activiteiten voor de kinderen en volwassen georganiseerd. Sanitair ziet er goed uit en word ook netjes gehouden. Savonds is het ook rustig.

Als ik dan een tip mag geven als verbetering: zorg voor vloeibare zeep in de toilet ruimtes. Zeker vanuit hygiënisch oogpunt.

Volgend jaar weer!

De boer
5-8-2019

Het was top!Mooi chalet leuke mensen en gezellige camping.gr Fam de boer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Volgend jaar komen we weer.

Mirjam
26-7-2019

We hebben genoten op de camping. We zaten in een trekkershut op een veldje. De kinderen hebben gespeeld met de buurkinderen. Onze kinderen van 3 en 4 jaar hebben zich uitstekend vermaakt. Leuke animatie, zwembad, speeltuinen en trampolines. Toiletgebouw is schoon en vriendelijke mensen. En in het hoogseizoen betaalbaar.

Gezellige camping, zeker een aanrader

Fam. Vrooland
12-7-2019

We hebben een onvergetelijke tijd gehad op de Vechtvallei! Echt een aanrader! Heerlijk tot rust komen in de natuur, leuke speeltuinen voor de kinderen, trampolines en kinderprogramma. We hebben enorm genoten van de gezellige sfeer en daarom gaan we dit jaar weer.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.