8,6

27 reviews over Camping De Vechtvallei in het Nederlands

Volgend jaar weer!!

Marja
15-9-2019

Heerlijke plek! Ook in naseizoen goed toeven.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

Fantastisch!

Maartje
3-9-2019

We hebben een hele fijne tijd gehad bij De Vechtvallei. Onze 6persoons chalet was keurig en schoon bij aankomst. We hadden een probleem met onze kraan en dit werd meteen opgelost. De sfeer op de camping is goed en gezellig. Er waren verschillende activiteiten georganiseerd waar onze oudste twee kinderen (4 en 6 jaar) veel plezier aan hebben beleefd. De trampolines, verschillende speeltuintjes en het zwembad waren populair. Echte aanrader is de huifkartocht. In de schemer de prachtige omgeving zien met uitleg van een echte local. Super! In de omgeving is veel te doen en de natuur is prachtig. We komen zeker weten een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De kinderen willen zeker nog een keer komen!

Claudia
11-8-2019

Heerlijke vakantie gehad op een gezellige camping met vriendelijk personeel in een prachtige natuur. Leuk animatieteam. Wij zaten in de IJsvogel met mijn mindervaide vaderen mijn kinderen van 19, 15 en 7 jaar en ze hebben het allemaal heel erg naar hun zin gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Daniëlle van den Hudding
11-8-2019

Wat een gastvrijheid, zulke lieve mensen die alles voor je over hebben om het je naar het zin te hebben..wij hebben genoten...dikke 10+++

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Een goede plek om tot rust te komen

Evert-Jan Bosma
28-7-2019

!4 dagen Chalet gehuurd zeer tevreden over de camping, elke avond reeen gespot, achter de camping rond 21.30 uur. .

Prachtige camping met top personeel.

Eilko kort
12-6-2019

Bij aankomst bleek er een fout gemaakt in de boeking. Het was niet duidelijk bij wie de fout lag. Wij hadden een trekkershut geboekt, maar die waren nu bezet. We kregen kosteloos een upgrade naar een prachtige Zweedse bungalow. Helemaal top. Verder een hele mooie tijd gehad op deze mooie camping. Ligt prachtig in de bossen vlakbij een natuur plas. Vriendelijke mensen, ook toen ik even niet zo vriendelijk was. Nogmaals mijn excuus hiervoor. Wij komen zeker nog eens terug. Trouwens het zwembad is zeker een must als je hier komt

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

super.....geweldig.....bevalt ons toppie

fam bakker
24-8-2018

dit jaar voor de zesde keer in de zomervakantie geweest....het is super....onze dochter 14 jaar wil volgend jaar weer hier heen....elk jaar zelfde vriendinnen ontmoeten....je kunt heerlijk in de omgeving fietsen....gezellige mensen op de camping....

Super gezellige en knusse Finse bungalow

Sandra
8-9-2017

Wat een schattig huisje is de Finse bungalow! Goed schoon gemaakt. Leuk interieur in de woonkamer. De slaapkamer met het twee persoonsbed is wat aan de krappe kant. Je kan net om het bed heen lopen. Wel heerlijke matrassen en kussens! De slaapkamer met het stapelbed is perfect. Grote kast,die is ook nodig aangezien deze niet past in de andere slaapkamer. Fijne verduisterende gordijnen. We misten een kapstok voor de jassen. In de badkamer misten we ruimte voor onze spulletjes. Kan makkelijk gemaakt worden door eennklein kastje onder de wasbak te maken of wat planken in de hoek v.d muur te plaatsen. Verder geen veger en blik gezien. Ontvangst zeer vriendelijk. Ontbijt is echt fantastisch! Leuke trampolines en klein binnen en buiten badje. Gezellige kleine camping. Omgeving prachtig om te wandelen en fietsen. Pretpark Ponypark Slagharen is slechts 15 minuten rijden vanaf het park. Kortom,het was een super leuk weekend!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

Een verademing

Hans
9-5-2017

Wij zijn terugkerende gasten, een gezin met 2 jonge kinderen. Altijd als we hier aankomen komen we heerijk tot rust, middenin het groen, met een koor van merels en lijsters om ons heen. De kinderen spelen naar hartelust op de mooie grote trampolines en in het eenvoudige, schone zwembad. Er is een volleybalveld, een voetbalveld en volop ruimte. Iedereen groet elkaar vriendelijk, het sanitair is blinkend schoon en de perkjes worden prachtig onderhouden. Ben je een buitenmens? Houd je van natuurschoon? Ben je een sporter? Of wil je gewoon onthaasten? Ik ken weinig betere plaatsen dan hier. Ook al is er WiFi op het park (betaald) de kinderen raken hun smartphone alleen aan voor foto's en spelen lekker buiten. Wij blijven hier graag terugkomen! De eigenaar en eigenares zijn lieve, hartelijke mensen!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017
Therese Bell, Beheerder, 12-5-2017

Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat we hebben mogen bijdragen aan het creëren van nieuwe herinneringen. We hopen u DV volgend jaar weer te ontmoeten.

leuke gezinscamping

vechtvallei
7-8-2015

De camping de Vechtvallei is een leuke en goedbetaalbare camping. De camping is niet groot maar erg kindvriendelijk. We zijn net terug van twee weken vakantie. Er zijn twee velden de merel en de grutto. Wij hebben op de merel gestaan wat ook het leukste veld was. De plaatsen zijn niet super groot,wel staan er weggetjes tussen de plaatsen. Er zijn leuke speeltoestellen over de hele camping. Het zwembad is eenvoudig maar erg schoon en lekker warm. Bij mooi weer doen ze gelijk het dak open schuiven. Wij hebben er met een tent gestaan met twee kinderen. De toiletten zijn echt super schoon compliment. Het internet is wat langzaam. Er is geen camping winkel. Wel kan je broodjes bestellen als je wilt, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Er is ook een vis vijver zit wel wat planten groei in. Het eten is er gewoon prima. Als het animatieteam Dabar er is is het voor de kids echt leuk. Samen gevat een leuke kleine betaalbare famieliecamping met als wat je op een camping verwacht.

Thérèse Bell, Beheerder, Thu Aug 13 2015 15:05:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad! Het is ons streven om iedereen mooie vakantie herinneringen mee te geven! Niet altijd lukt het iedereen naar de zin te maken maar blij dat u wel een goede vakantie hebt gehad. Hopelijk tot ziens op ons park!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.