8,6

2008

dit nooit meer

Jansen
8-9-2008

Nieuwe eigenaars. Sanitair werd nauwelijks schoongemaakt. Vaste staanplaatsen: zeer irritante mensen. Veel kabaal overdag en s'nachts door vaste campinggasten. Als je de poort van het zwembad durft binnen te gaan, wordt je er direct ingegooid. (asociaal volk) Geen winkel voor broodjes. Visvijver compleet dichtgegroeid. Restaurant uitermate slecht. Speeltuin minimaal, oud en slecht onderhouden.

Gereisd Familie in juli 2008
2006

Na wisseling van campingeigenaar zijn de activiteiten ook

lexie
2-10-2006

Na wisseling van campingeigenaar zijn de activiteiten vollop toegenomen, ook voor de kleintjes... Toppie vakantie plekkje.

Gereisd Familie in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.