Camping De Vechtvallei

Camping Info

Meer campinginfo

129 reviews over Camping De Vechtvallei

• 9H. Koers25-09-2019

heel fijne camping met betrokken staf

wij zijn zeer tevreden over het hele proces, vanaf reservering/aanpassing van de reservering/ontvangst en verblijf tot en met vertrek. een compliment voor staf en medewerkers. wij komen zeker terug, dat zegt voldoende toch?

• 8Vd Wal04-09-2019

7 jaar genoten van kamperen met caravan op plek fa

Prachtige plek om tot rust te komen, ideale uitvalsplek voor wandel en fietsroutes Of voor visliefhebbers Gezellige overzichtelijke stad Hardenberg in de buurt met zijn vele evenementen

• 6Eetgelegenheden

• 9Loïs31-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

1 nacht in de trekkershut verbleven en dit beviel ons goed! Het heeft een simpele inrichting maar de bedden liggen goed en je hebt alles wat je nodig hebt. Je kan ook heerlijk rustig buiten zitten aan de picknicktafel. Verder is het sanitair goed verzorgd en er is een gezellige, gemoedelijke sfeer op de camping.

• 7Eetgelegenheden

• 9henk stokvis27-08-2019

verzorgd en schoon.

Dat de soms overheersende geur uit naastgelegen boerderij met een beetje wind wel te harden is.

• 8Van.der waal05-08-2019

Super leuk park

Hoop te doen voor kinderen

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam. v.d. Sijde29-07-2019

Fijne camping. Sanitair is zeer schoon. Vriendelijk personeel. Het zwembad was heerlijk tijdens deze hele warme dagen.

Therese Bell, beheerder, Beheerder, 31-07-2019

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn heel blij dat wij voor u een fijne vakantie hebben mogen verzorgen! Dit maakt ons werk de moeite waard! Misschien tot volgend jaar!

• 10Juf Rita28-04-2019

Unieke beleving!

Altijd al willen genieten van een prachtige omgeving? Hier vind je gegarandeerd jouw droomvakantie op een heerlijke plek. Wij hebben voor twee nachten een trekkershut gehuurd op de Vechtvallei en voelden ons te gast in de natuur. Een unieke kampeerbeleving! De trekkershut ziet er keurig uit. Schoon, compleet en prima bedden! Proficiat!

• 8Eetgelegenheden

Therese Bell, Beheerder, 09-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u zo heeft genoten! Onze slogan is dan ook "Waar natuur en recreatie elkaar ontmoeten!"

• 8René20-04-2019

Prima

Net voor de paasdagen een nachtje op deze vriendelijke camping gestaan. Gastvrij onthaal. Personeel doet alles om het naar je zin te maken. Prima en schoon sanitair. Kantine/snackbar aanwezig. Prima cappuccino. Prijs/kwaliteit prima. Je moet alleen bijna overal een behoorlijk bedrag voor bijbetalen (warm water, WiFi, was, wasmiddel).

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Therese Bell, Beheerder, 09-05-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u het naar uw zin hebt gehad. Ook uw feedback over de prijzen vinden wij waardevol. Hier kunnen wij van leren en naar handelen!

• 2018
    6Fam du Pon18-09-2018

Voor ons niet meer

Rustige camping in een mooie omgeving maar we moesten veel betalen voor de WiFi. ( slecht bereik ). In dit digitale tijdperk kan dat eigenlijk niet meer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 9fam.nijenhuis09-09-2018

geweldig.

we hebben genoten van het verblijf ,lekker ruim voor rolstoelgebruikers omgeving prachtig.

11 tips over Camping De Vechtvallei

• urkerdag, 26-06-2013

27 juli 2013 is er weer een Urkerdag op de Vechtvallei, met verse vis en een gezellig opgezette braderie. U komt toch ook.

• Marcel Bodenstaff, 09-06-2014

Warmwater moet je apart betalen, maar kost vrijwel niets. Ga voor 'een dagmenu' en als je wat verder wilt naar Ommen (La Dolce Vita, Siciliaans restaurant). Verder een biertje of eten in Mariënburg. Op zondag is er veel gesloten. Fietsroutes: Boswachterij Hardenberg route, Stuwenroute.

• urkerdag, 27-06-2013

27 juli 2013 is er weer een urkerdag op Familiepark de Vechtvallei, met lekke verse gebakken vanaf urk en een gezellige braderie.

3 vragen over Camping De Vechtvallei

• A.G. Hopman, 14-05-2018

Is het zwembad op zondag open?

Annemarie, 05-08-2018

Het zwembad is gedeeltelijk open

• A . K . Adema, 11-11-2013

jaarplaats

Als ik bij jullie stacaravan wil kopen, wat kost mij een jaarplaats met alles er op en er aan voor het volgende seizoen 2014

Familiepark De Vechtvallei, 02-12-2013

Bedankt voor uw interesse in ons park en excuus voor de late reactie. Wij zijn net terug van vakantie. De prijs van een jaarplaats op ons park is vanaf € 1475,00 dit is exclusief elektriciteit, water en forenzenbelasting. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten Therese Bell Familiepark De Vechtvallei

• Betsje, 20-10-2010

vertier

Wordt er op deze camping wel eens iet in de kantine georganiseerd ,zoals bingo o.i.d.?

Bakker, 05-04-2011

Ja hoor..in de kantine wordt in elk geval de kinderbingo en de bingo voor volwassenen georganiseerd. ook wordt de kantine gebruikt voor bijvoorbeeld de kinderdisco, karaoke of zo nu en dan een optreden van een bandje of iets dergelijks.. de bingo's zijn in elk geval in het hoogseizoen een vast terugkerend onderdeel van het recra-programma.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig