11 tips over Camping De Vechtvallei

• urkerdag, 26-06-2013

27 juli 2013 is er weer een Urkerdag op de Vechtvallei, met verse vis en een gezellig opgezette braderie. U komt toch ook.

• Marcel Bodenstaff, 09-06-2014

Warmwater moet je apart betalen, maar kost vrijwel niets. Ga voor 'een dagmenu' en als je wat verder wilt naar Ommen (La Dolce Vita, Siciliaans restaurant). Verder een biertje of eten in Mariënburg. Op zondag is er veel gesloten. Fietsroutes: Boswachterij Hardenberg route, Stuwenroute.

• urkerdag, 27-06-2013

27 juli 2013 is er weer een urkerdag op Familiepark de Vechtvallei, met lekke verse gebakken vanaf urk en een gezellige braderie.

• Urkerdag, 16-08-2012

Urkerdag op Familiepark de Vechtvallei is een terugkerend evenement. De Vechtvallei Rheezerweg 76 7795 DA DIFFELEN (Hardenberg)

Beschrijving

4 Aug is Urkerdag op Camping de Vechtvallei op ons park..!! Heerlijke verse vis en div. kraampjes. Urkerdag is een terugkerend evenement, op Familiepark de Vechtvallei. . Het Evenement begint met een 'bekkien' (koffie) met dikkertjes en mergpijpjes

Iedereen is van harte welkom.

www. * .com/UrkerdagOpDeVechtvallei

• fam-joling, 11-05-2013

Recreatieplas de Oldemeyer ligt vlakbij! Prachtige fietspaden (knooppunten) Stad Hardenberg is erg gezellig en zijn vaak activiteiten De rivier de Vecht ligt op 400 m afstand, prachtig natuurgebied!

• Hussen, 16-08-2014

Dabar Team valt beter in de smaak als het team wat erna kwam.

• Inge Plaggenmars, 19-06-2015

De deur van het babybadhok zat op slot, dat was jammer. Verder stond de straal van de douche wat ver naar voren, als je kindjes wilde douchen moest je zelf erg oppassen om niet nat te worden. Tip: creeer een kinderdouche en/of laat het babybadhokje ten allen tijde open.

• scherpenisse, 12-08-2014

Zorg ervoor dat de camping en het restaurant in 1 beheer is. Zorg voor meer personeel En Kijk vooral voordat er nieuwe gasten komen alle voorzieningen en huisjes na. En dan met name of het schoon is.

• Fam.H de Vries, 27-09-2014

Nieuwe vriendelijke beheerders zou wonderen doen voor deze camping. Beheerders die je als klant behandelen en ook eens een praatje willen maken.

• paalman, 19-08-2014

Ga een heel seizoen voor een actief recreatie team op het park. Dat levert echt zoveel plezier op voor de jeugd maar ook voor de volwassenen. 's avonds fijn gezongen etc.

• teun, 25-01-2015

leuk park kom eens langs mensen met kinderen