Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

Camping De Oldemeyer (in Rheeze)
8,8

48 reviews over Camping De Oldemeyer (in Rheeze) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Elisabeth
27-8-2018

Super camping met vriendelijke mensen!

Top camping

Alwin
18-8-2018

leuke camping met een super recreatie team.

de hele dag wat te doen voor iedereen.

Ideale vakantie plek..

Kapaan
17-5-2018

Super gezellige tijd !!! lekker genoten van de camping en zijn omgeving..

Fijne, christelijke camping.

Jop
17-3-2018

Fijne, christelijke familiecamping. Goed Recreatieteam en vriendelijk personeel. Sanitair was schoon en netjes. Zwembad is voor de kinderen fantastisch.

Camping eigenaar er op geld en de regels die ze zelf hebben opgesteld overtreden ze zelf en de regels worden NIET gehandhaafd. Wij zijn extra vroeg naar huis gegaan. Dus zoek je een camping zonder handhaving van regels en alles wat je koopt duur is en het sanitair erg vies ga dan naar de oldemeijer

Leuk!

Familie Verloop
3-11-2017

Een gezellige familie camping. Zondag is rustdag. Recrateam is heel actief, zowel voor jong en oud.

Goede kindvriendelijke camping

Fam de Wilde
22-7-2017

Camping oldemeyer is een gezellige camping. Voor kinderen is alle leeftijden veel te doen. Zwembad wat klein, maar op 25 min lopen een prachtige plas de oldemeyer, die ook nog gratis is.

Leuke Camping, lekker rustig plekje.

Mevrouw M van Dijk
26-6-2017

Gezellige Camping, leuk voor gezinnen met kinderen maar ook voor stellen die van rust houden. De Camping heeft in de zomermaanden een uitgebreide recreatie voor jong en oud. Ook is er een zwembad op het park, er is horeca waar je lekker kan eten. De camping grenst aan recreatie plas de Oldemeyer waar ook gezwommen kan worden. Wij verbleven in Caravan 227. Een nette Caravan op een fijn rustig plekje. Je kan er met 6 personen slapen. En er is een heerlijke, ruime plek rondom de caravan waar je erg fijn kan zitten. Als je van buiten leven houd en van de natuur dan zit je hier wel goed! Wat we wel misten was een ruimere campingwinkel waar je de hele dag terecht zou kunnen voor je kleine boodschapjes of ontbijtje. Nu is er in het klein wat opgezet in het restaurant maar deze leuke camping zou een fijne campingwinkel zeker kunnen gebruiken.

Fantastisch!!

Fam. Lubbers
30-5-2017

De camping ligt enorm mooi. Personeel is vriendelijk.

Zwembad voor de kinderen en de Oldemeyer plas op de loopafstand. Je kinderen worden vermaakt en je hebt ook het gevoel dat je ze veilig kunt laten gaan. Enorm veel kinderen waardoor je ze de hele dag niet weer ziet.

Je kunt daardoor als ouders dan ook genieten van je vakantie.

We zijn eigenaar van stacaravan 83. Dit is op het meest rustige stukje in het midden van de camping.

Onze caravan is nog een paar weken beschikbaar in zomervakantie.

Caravan 83 ligt vrij aan de achterzijde (weiland) en in doodlopend stukje aan de voorzijde. (Begin 2017 is er een nieuwe keuken geplaatst, en de woonkamer is volledig vernieuwd)

Er kunnen 6 personen in de caravan zelf slapen. Daarnaast kunnen er 2 oudere kinderen in de blokhut overnachten. De caravan heeft eeneigen douche en wc)

fantastisch, volgend jaar zijn we er weer!

Richard Olie
18-5-2017

Goede accommodaties, heerlijk rustig, ruime opstellingen, leuke animatie, schitterende omgeving, veel te doen voor jong en oud, leuk zwembad, schoon, etc.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Oldemeyer (in Rheeze) in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Oldemeyer (in Rheeze) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.