Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHardenbergCampings HardenbergCamping De Oldemeyer (in Rheeze)

Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

NederlandOverijsselHardenberg

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Oldemeyer (in Rheeze) voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 64 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 64 reviews
  • 8Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

64 Reviews over De Oldemeyer (in Rheeze)

• 10Kees de Hoop23-08-2021

Fantastische en leuke camping!

Erg leuke camping waar ook veel tijd en energie ingestoken wordt voor de kinderen door het recreatieteam

• 9Eetgelegenheden
  • 9Wendy10-08-2021

Fantastisch om er te zijn.

Dit is echt een heerlijke familie camping. Wij zijn hier nu 2x geweest in het zelfde huisje. Alles is schoon, netjes en veilig.De kantine is vorig jaar helemaal gerenoveerd. Zwembad is uitgebreid. Heel schoon en gezellig om te zijn. Eten is ook prima. Gezellig om 's avonds een kop koffie te doen voor en een spelletje te pakken uit de kantine. Kids hebben zich perfect vermaakt. Animatie is ook top geregeld. Leuke en enthousiaste meiden en heren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Jolanda Hoogeveen10-08-2021

Wat een heerlijke plek! Enorm genoten! PARADIJSJE!

We hadden een mooie ruime plaats, achterop de camping.We werden gewekt door heerlijk vogel gezang.Alles was keurig verzorgd: de toiletgebouwen, de plaatsen, het zwembad en de vele speelattributen (op elk veldje is er wel weer iets anders te doen voor de kinderen)Het grote recreatieveld, naast ons veld, leende zich perfect voor een potje voetbal of volleybal, altijd wel iemand die met je mee wil doen.De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, elke vraag wordt netjes beantwoord en waar nodig wordt er geholpen.Men denkt hier in mogelijkheden!Al met al, kijken wij terug op een heerlijke relaxte tijd waar we elke minuut van genoten hebben, een aanrader!

• 10Eetgelegenheden
  • 7Doriene09-08-2021

HePi, campingveld tussen de stacaravans

We stonden op een campingveld achterop de camping. Tussen de glamping tenten en de stacaravans. Door die stacaravans met vaste gasten ontstaat een bepaalde sfeer. Daardoor heb je ook dat op verschillende dagen van 's ochtends tot wel 21.00 uur 's avonds iemand met een cirkelzaag bezig was. We hadden een plaats met privé sanitair, waarvan we verwachten dat daar binnenkort ook een glamping tent staan. Eerst konden we de stroom van onze caravan niet aansluiten, dat is prima opgelost. In het privé sanitair miste een aantal zaken zoals een spiegel en een wc-borstel. Dat hebben we bij de receptie aangegeven. We hebben een keer patat en een keer pizza afgehaald, dat was prima. Vergeleken met de campings aan dezelfde weg is de Oldemeyer een prima vrij basic camping. Veel meer hoeft voor ons ook niet.Helaas werkte het weer niet mee. Daar kan de camping niks aan doen. We waren er even samen uit en dat was het doel van deze HePi!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Els Huijzer09-08-2021

Dit was voor ons de 8e keer op camping de Oldemeijer. We hebben diverse stacaravans gehad in de afgelopen jaren. Het voelt altijd weer als een beetje thuiskomen. Personeel is super vriendelijk en benaderbaar. Dat maakt het juist zo gezellig. De recra activiteiten zijn ook super. Ook vinden wij de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Voor een redelijke prijs een super vakantie in een mooie omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 8MKlein03-08-2021

Genoten!

Week geweest met kleine kinderen (0 3 5) , camping hoef je met/voor de kids in principe niet af. Van speeltuin, naar zwembad, naar speelweide of de leuke activiteiten van het recra team. Vroeger zelf meerdere keren genoten als tiener op de camping, nu met eigen gezin opnieuw genoten van de gezellige sfeer op deze familie camping.

• 10Menno Russchenberg04-11-2020

Fantastische camping

Leuke kind vriendelijke camping, vroeger veel met m'n ouders hier geweest, nu samen met m'n zoontje alsof ik nooit weggeweest ben. Goeie sfeer, gezellige kantine, en top recra team

• 10Eetgelegenheden
  • 8Erik Janse22-08-2020

Gezellige camping met christelijke identiteit

Camping is prima, leuke veldjes, animatie, genoegd jeugd om vriendjes te maken en leuke dingen te doen. Mooie omgeving. Tips voor de camping. Zwembad is echt te klein, warm water voor afwas en douchen is niet van deze tijd, dat kan echt niet. Druk systeem lost dat op, kan de kraan ook niet open blijven staan. Dit is vrijwel op alle moderne campings zo. Wij hebben het verder prima naar ons zin gehad!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Martine02-08-2020

Ontspannen vakantie in mooie omgeving

Fijne gezinsvakantie op mooie plek op de camping. Gastvrij ontvangst, alles goed geregeld, veel te doen in het recreatie-programma. Veel gefietst in de omgeving.

• 8HtB21-07-2020

Leuk camping, maar super slechte WiFi wel duur bet

Plus leuke camping, min punt super slechte wifi

• 6Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar