Tijdelijk €25 aanbetaling

De Oldemeyer (in Rheeze)

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Oldemeyer (in Rheeze) voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 67 reviews
+25

8.8FantastischScore uit 67 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

67 Reviews over De Oldemeyer (in Rheeze)

• 8Aartje27-08-2022

Uitgerust

Onze eerste kampeerervaring met de tent kon niet beter. Vriendelijke mensen op het veld die hulp aanboden. Mijn dochter had gelijk vriendjes om mee te spelen en heeft genoten van alle activiteiten van de recra. Een goed op elkaar ingespeeld team dat er voor de kinderen een feest van maakt. Ik kon zorgeloos genieten van de rust en ruimte. Het park is gezellig opgezet met veel speelgelegenheden voor klein tot groot. Het zwembad is netjes en wordt dagelijks gecontroleerd. Het sanitair is ruim en schoon. Wij hebben genoten en zijn uitgerust weer thuisgekomen. Dank jullie wel team Oldemeyer!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Frank Tamis12-08-2022

Fijn, (kind)vriendelijk park waar veel te doen is

Het is een Christelijk park waar je met (jonge)kinderen prima kan vertoeven. Er zijn verschillende stacaravans op het park, en er zijn plekken waar je met camper/caravan/tent kan vertoeven. In de vakantie(s) is er een recreatieteam die zowel jong als oud prima kan vertoeven.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Familie Bartels28-02-2022

Wat een heerlijke Familie huis

We waren met 2 gezinnen in dit mooie huis. Alles was ruim aanwezig in de woning heerlijke bedden en een gezellige indeling ruimte genoeg. De hot tub is echt geweldig waar we ook veel gebruik van hebben gemaakt. De gastvrijheid van de eigenaar was super een uur eerder aankomen was geen probleem. Verder is het een harstikke mooie omgeving om daar te verblijven.

• 10Kees de Hoop23-08-2021

Fantastische en leuke camping!

Erg leuke camping waar ook veel tijd en energie ingestoken wordt voor de kinderen door het recreatieteam

• 9Eetgelegenheden
  • 9Wendy10-08-2021

Fantastisch om er te zijn.

Dit is echt een heerlijke familie camping. Wij zijn hier nu 2x geweest in het zelfde huisje. Alles is schoon, netjes en veilig.De kantine is vorig jaar helemaal gerenoveerd. Zwembad is uitgebreid. Heel schoon en gezellig om te zijn. Eten is ook prima. Gezellig om 's avonds een kop koffie te doen voor en een spelletje te pakken uit de kantine. Kids hebben zich perfect vermaakt. Animatie is ook top geregeld. Leuke en enthousiaste meiden en heren.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Jolanda Hoogeveen10-08-2021

Wat een heerlijke plek! Enorm genoten! PARADIJSJE!

We hadden een mooie ruime plaats, achterop de camping.We werden gewekt door heerlijk vogel gezang.Alles was keurig verzorgd: de toiletgebouwen, de plaatsen, het zwembad en de vele speelattributen (op elk veldje is er wel weer iets anders te doen voor de kinderen)Het grote recreatieveld, naast ons veld, leende zich perfect voor een potje voetbal of volleybal, altijd wel iemand die met je mee wil doen.De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, elke vraag wordt netjes beantwoord en waar nodig wordt er geholpen.Men denkt hier in mogelijkheden!Al met al, kijken wij terug op een heerlijke relaxte tijd waar we elke minuut van genoten hebben, een aanrader!

• 7Doriene09-08-2021

HePi, campingveld tussen de stacaravans

We stonden op een campingveld achterop de camping. Tussen de glamping tenten en de stacaravans. Door die stacaravans met vaste gasten ontstaat een bepaalde sfeer. Daardoor heb je ook dat op verschillende dagen van 's ochtends tot wel 21.00 uur 's avonds iemand met een cirkelzaag bezig was. We hadden een plaats met privé sanitair, waarvan we verwachten dat daar binnenkort ook een glamping tent staan. Eerst konden we de stroom van onze caravan niet aansluiten, dat is prima opgelost. In het privé sanitair miste een aantal zaken zoals een spiegel en een wc-borstel. Dat hebben we bij de receptie aangegeven. We hebben een keer patat en een keer pizza afgehaald, dat was prima. Vergeleken met de campings aan dezelfde weg is de Oldemeyer een prima vrij basic camping. Veel meer hoeft voor ons ook niet.Helaas werkte het weer niet mee. Daar kan de camping niks aan doen. We waren er even samen uit en dat was het doel van deze HePi!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8MKlein03-08-2021

Genoten!

Week geweest met kleine kinderen (0 3 5) , camping hoef je met/voor de kids in principe niet af. Van speeltuin, naar zwembad, naar speelweide of de leuke activiteiten van het recra team. Vroeger zelf meerdere keren genoten als tiener op de camping, nu met eigen gezin opnieuw genoten van de gezellige sfeer op deze familie camping.

• 9Els Huijzer08-05-2021

Dit was voor ons de 8e keer op camping de Oldemeijer. We hebben diverse stacaravans gehad in de afgelopen jaren. Het voelt altijd weer als een beetje thuiskomen. Personeel is super vriendelijk en benaderbaar. Dat maakt het juist zo gezellig. De recra activiteiten zijn ook super. Ook vinden wij de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Voor een redelijke prijs een super vakantie in een mooie omgeving.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Menno Russchenberg04-11-2020

Fantastische camping

Leuke kind vriendelijke camping, vroeger veel met m'n ouders hier geweest, nu samen met m'n zoontje alsof ik nooit weggeweest ben. Goeie sfeer, gezellige kantine, en top recra team

Camping De Oldemeyer (in Rheeze) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar