Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

Camping De Oldemeyer (in Rheeze)sterstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Overijssel, Hardenberg

8.2Fantastisch

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

54 reviews over Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

• 2019
    9Lindeboom01-09-2019

Heerlijke vakantie gehad

Wat een fijne vakantie hebben we gehad. Op deze familiecamping kun je de rust opzoeken maar ook actief aan de vele (sportieve) activiteiten meedoen. Goed georganiseerd met zeer vriendelijk personeel. De kantine is gezellig en gastvrij met alleen 's ochtends gratis gebruik van wifi wat ook prima is op vakantie. Als we dan iets moeten noemen wat voor verbetering vatbaar is, vinden we dat het sanitair beter schoon kan in het hoogseisoen en het soms wat storende geluid van de animatie op aangrenzende camping. Voor ons was deze heerlijke zomer zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anja25-08-2019

Fantastisch!

Het is een heerlijke camping waar we volledig tot rust kunnen komen. Voor de kinderen is er een recra-team die elke dag leuke activiteiten organiseert. De sfeer op de camping is heel gemoedelijk. Een praatje is zo gemaakt. Het is fijn dat de zondagsrust in ere gehouden wordt. De zondagavondzang is een mooie start van de vakantieweek.

In de omgeving zijn er prachtige wandel en fietspaden. Door de bossen en heide.

Wij komen zeker nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4de Vries15-08-2019

Nooit meer

Na een jaar hard werken waren we toe aan rust en ontspanning. Met de tent hadden we 10 dagen geboekt op de Oldemeyer. De christelijke identiteit sprak ons wel aan.

Bij aankomst viel het ons op dat veel werd gerookt en gedronken op deze camping. De eerste nacht hebben we tot 6u sochtends kunnen ‘genieten’ van dronken gasten in een stacaravan achter ons. Tot en met overgeven aan toe. Er was de hele dag lawaai van jengelende kinderen en mopperende ouders. Voor 01.00 snachts was het zeker niet stil. Voor warm water & douche moest je betalen en het sanitair rook niet fris. Na een aantal dagen waren we zo overprikkeld dat we besloten om de camping 6 dagen eerder te verlaten. Er was geen mogelijkheid om ons geld terug te krijgen. Onze rust vonden we terug op een boerencamping in de buurt. (Met daar wel gratis douchen, om 22u stil, schoon sanitair, ruime plekken en een heel stuk goedkoper.)

Voor ons nooit meer deze camping!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fam Dubbeldam12-08-2019

Prima camping met wat verbeterpunten.

Afgelopen weekend teruggekomen van drie weken kamperen.Leuke kampeervelden, mooie ruime plekken, prachtige kantine, prima zwembad, enthousiast recrateam, goede sportvelden, vriendelijk personeel etc.

Stacaravan gedeelte gedateerd. Veel oude caravans, slecht onderhouden tuinen en dode bomen.

Toiletgebouw oogt schoon maar als je ziet hoe er schoongemaakt wordt kan het niet hygiënisch zijn. Hoewel de dame erg haar best deed maar ze moest het in d’r eentje doen.

Een irritatie was wel het (flink) betalen voor warm water. Voor zowel douchen als voor het afwassen. Dat kan best een stuk goedkoper.

We komen er graag nog een keer terug. Ook onze kinderen (16,13,9) vonden het ook geweldig.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Carpentiros07-05-2019

Volgend jaar weer een feestje op de Oldemeyer

Top verblijf in safaritent. Voor herhaling vatbaar

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Wietske Steendam03-02-2019

Groepsaccommodatie: een aanrader!

Super mooie groepsaccommodatie! Mooi ruim en schoon

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Elisabeth27-08-2018

Super camping met vriendelijke mensen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Alwin18-08-2018

Top camping

leuke camping met een super recreatie team. de hele dag wat te doen voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Kapaan17-05-2018

Ideale vakantie plek..

Super gezellige tijd !!! lekker genoten van de camping en zijn omgeving..

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Jop17-03-2018

Fijne, christelijke camping.

Fijne, christelijke familiecamping. Goed Recreatieteam en vriendelijk personeel. Sanitair was schoon en netjes. Zwembad is voor de kinderen fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

2 tips over Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

• EvertJan Japsers, 02-04-2013

Bezoek de gezellige markt in Ommen.

• Vos, 08-08-2014

Super de Oldemeyer, een camping waar iedereen zich zelf kan zijn.

1 vraag over Camping De Oldemeyer (in Rheeze)

• J.M.K., 12-08-2014

Kan je ook particulier stacaravan huren?

Weet iemand of er mensen op de camping zijn die hun stacaravan particulier verhuren?

Rianne, 27-04-2016

Wij hebben onze stacaravan via marktplaats gevonden. En die is dus particulier. Chalet 90 is dit. Heeft ook een eigen website. Www.chalet-90.nl

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig