Camping De Klimberg

Laatste review

Prachtig verzorgde camping met écht grote plaatsen

Bert & Janny, Apeldoorn,
11-12-2018

Als fervente Zeeland-gangers nu een keer het Vechtdal geprobeerd en dat is uitstekend bevallen! Prachtige camping, vriendelijke familie, alles keurig onderhouden, écht enorm grote plaats (comfortplaats). Onze plek was heerlijk rustig, maar toch was er van alles te doen op de camping, juist ook voor families waarvan de kids nog wel mee gaan ;-) Keurige sanitaire voorzieningen, elke dag schoon. (Af)wasgelegenheid, snackbar, restaurant en alle overige faciliteiten: top! Dit jaar voor het eerst een overkapping op het zwembad die bij wat Nederlands weer helemaal of gedeeltelijk kan worden gesloten. In de omgeving mooie fietstochten gemaakt, leuke plaatsen en dorpjes bezocht. Recreatieplas op fietsafstand. Kinderen (en kleinkinderen) hebben na onze vakantie ook nog een paar dagen heerlijk genoten. Op zondag zwembad, receptie, winkel e.d.gesloten. Kortom; absoluut voor herhaling vatbaar en we hopen zeker weer te komen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

102 reviews over Camping De Klimberg in het Nederlands

Prachtig verzorgde camping met écht grote plaatsen

Bert & Janny, Apeldoorn,
11-12-2018

Het is een nette camping waar jong en oud zich prima kunnen vermaken maar ook heerlijk kunnen ontspannen. Door een professioneel leuk recreatie team worden er verschillende activiteiten aangeboden.

Onderling is de sfeer ook goed, ondanks dat velen elkaar niet kennen. Het is erg gemoedelijk.

Voor degene die zich liever bij hun plekje terugtrekken is het daar ook prima vertoeven.

Nette, verzorgde en kindvriendelijke camping

Evert van Wijk,
10-12-2018

De kinderen vermaken zich prima op deze camping. Er is veel animatie. En ook voor ouders is er genoeg te beleven op en rond de camping. En omdat het zwembad nu ook overdekt kan worden, kun je ook bij minder weer toch zwemmen. Ook de zondagsrust is een groot pluspunt. Voor D.V. 2019 hebben wij weer geboekt.

Schoon en keurig netjes en kindvriendelijk.

Marian van Bochove,
10-12-2018

Een mooie schone, kindvriendelijke en christelijke camping. Alles is keurig opgeruimd. Vriendelijk personeel! Leuke animatie. Wij komen hier al 6 jaar dat zegt genoeg denk ik.

goed, maar denk aan mijn minpunt.

H.J. Morren,
10-12-2018

Wij verbleven hier met de 55 plus weken. Vóór de zomervakantie. We hebben bijna aan alles meegedaan, wat betreft excursies, spelen, samen eten, zingen enz. Ik speelde op het orgel met de samenzang. Maar wij kunnen niet achter de opwekkingsliederen staan, dat is tegen onze principes. Menige deelnemer aan de 55 plus had me gevraagd om andere liederen of psalmen, maar dat werd mij onmogelijk gemaakt. Dat is een minpunt. U moet ook denken aan de mensen van strengere kerken.

Zeernetjes

Ger Oving,
9-12-2018

Zeer nette, camping ruime plaatsen privé sanitair mogelijk. Vriendelijk

Dijkstra,
8-12-2018

Echtpaar doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Alles ziet er keurig en goed onderhouden uit. Grote campingplaatsen.Evt met privé sanitair.

Echt een gezinscamping. Veel te doen voor de kinderen. Kortom TOP.

Nette familiecamping met een goed recreatieteam.

Fam. de Jong,
8-12-2018

We hebben hier al 4 jaar op rij een hele fijne vakantie gehad. En komend jaar komen we weer terug.

De camping heeft veel pluspunten voor ons. De camping is erg verzorgd en ziet er schoon uit. De kampeerplekken zijn erg ruim opgezet en voor iedereen is er een wateraansluiting. Het sanitair wordt goed onderhouden en is altijd schoon. Geen geloop met en WC-rol onder de arm. In de vakanties is er een volwaardig recreatieteam met iedere dag leuke activiteiten. Wekelijks ook een voetbal- en volleybaltoernooi. Ook heeft de camping iedere week een grote activiteiten voor het hele gezin. Bijvoorbeeld een waterfestijn, dropping of sprookjestocht.

Deze camping zie ik als een echte familiecamping. Vooral geschikt voor gezinnen.

Fijne camping voor jong en oud

Sieds sikkema,
7-12-2018

Leuke gezellige camping. Veel jeugd en genoeg te doen voor hun. Ook aan de minder validen is op deze camping gedacht.

Inmiddels al 4x op deze camping geweest. En als het financieel mee zit zou ik er graag een stacarvan willen kopen

Fantastich

Toering,
7-12-2018

Een fijne schone familiecamping.

Komen al jaren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Klimberg in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Klimberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.