Camping De Klimberg

Camping De Klimberg
9,3

105 reviews over Camping De Klimberg in het Nederlands

Keurig onderhouden, vriendelijk en rustig!

familie Bouman,
6-1-2019

Wij hebben al jarenlang een voorseizoensplek op deze camping. Het zijn mooi ruime plaatsen. Het is een keurig nette camping, alles wordt zeer goed onderhouden. De beheerder is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor douchen en warm afwaswater heb je een sepkey nodig. Vanaf de camping kun je zo de Staatsbossen in. Het is in het voorseizoen zeer rustig op de camping. Echt iets voor rustzoekers. Op zondag zijn alle faciliteiten gesloten vanwege de christelijke inslag van de camping. Tijdens de vakanties is er een animatieteam aanwezig. Ook de 55+ weken in juni en augustus zijn altijd zeer druk bezocht. Kortom, een camping, waar wij zeker nog jarenlang ons voorseizoen willen doorbrengen!

Gereisd met partner in april 2018

Een fijne camping om tot rust te komen!

Familie Schalen,
5-1-2019

Een goed verzorgde en uitziende camping. Prettige beheerders en medewerkers. Goede service. Een prachtige omgeving. Heerlijk om direct vanaf de camping een wandeling in het bos te kunnen maken, met of zonder hond. We komen hier al een aantal jaren achter mekaar, ook in 2019 voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Gerjan Schröer,
18-12-2018

Mooie nette camping, en nu ook met overdekt zwembad!!

Kinderen hebben heel veel plezier gehad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtig verzorgde camping met écht grote plaatsen

Bert & Janny, Apeldoorn,
11-12-2018

Als fervente Zeeland-gangers nu een keer het Vechtdal geprobeerd en dat is uitstekend bevallen! Prachtige camping, vriendelijke familie, alles keurig onderhouden, écht enorm grote plaats (comfortplaats). Onze plek was heerlijk rustig, maar toch was er van alles te doen op de camping, juist ook voor families waarvan de kids nog wel mee gaan ;-) Keurige sanitaire voorzieningen, elke dag schoon. (Af)wasgelegenheid, snackbar, restaurant en alle overige faciliteiten: top! Dit jaar voor het eerst een overkapping op het zwembad die bij wat Nederlands weer helemaal of gedeeltelijk kan worden gesloten. In de omgeving mooie fietstochten gemaakt, leuke plaatsen en dorpjes bezocht. Recreatieplas op fietsafstand. Kinderen (en kleinkinderen) hebben na onze vakantie ook nog een paar dagen heerlijk genoten. Op zondag zwembad, receptie, winkel e.d.gesloten. Kortom; absoluut voor herhaling vatbaar en we hopen zeker weer te komen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Het is een nette camping waar jong en oud zich prima kunnen vermaken maar ook heerlijk kunnen ontspannen. Door een professioneel leuk recreatie team worden er verschillende activiteiten aangeboden.

Onderling is de sfeer ook goed, ondanks dat velen elkaar niet kennen. Het is erg gemoedelijk.

Voor degene die zich liever bij hun plekje terugtrekken is het daar ook prima vertoeven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nette, verzorgde en kindvriendelijke camping

Evert van Wijk,
10-12-2018

De kinderen vermaken zich prima op deze camping. Er is veel animatie. En ook voor ouders is er genoeg te beleven op en rond de camping. En omdat het zwembad nu ook overdekt kan worden, kun je ook bij minder weer toch zwemmen. Ook de zondagsrust is een groot pluspunt. Voor D.V. 2019 hebben wij weer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Schoon en keurig netjes en kindvriendelijk.

Marian van Bochove,
10-12-2018

Een mooie schone, kindvriendelijke en christelijke camping. Alles is keurig opgeruimd. Vriendelijk personeel! Leuke animatie. Wij komen hier al 6 jaar dat zegt genoeg denk ik.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

goed, maar denk aan mijn minpunt.

H.J. Morren,
10-12-2018

Wij verbleven hier met de 55 plus weken. Vóór de zomervakantie. We hebben bijna aan alles meegedaan, wat betreft excursies, spelen, samen eten, zingen enz. Ik speelde op het orgel met de samenzang. Maar wij kunnen niet achter de opwekkingsliederen staan, dat is tegen onze principes. Menige deelnemer aan de 55 plus had me gevraagd om andere liederen of psalmen, maar dat werd mij onmogelijk gemaakt. Dat is een minpunt. U moet ook denken aan de mensen van strengere kerken.

Gereisd met partner in juni 2018

Zeernetjes

Ger Oving,
9-12-2018

Zeer nette, camping ruime plaatsen privé sanitair mogelijk. Vriendelijk

Gereisd met partner in juni 2018

Dijkstra,
8-12-2018

Echtpaar doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Alles ziet er keurig en goed onderhouden uit. Grote campingplaatsen.Evt met privé sanitair.

Echt een gezinscamping. Veel te doen voor de kinderen. Kortom TOP.

Gereisd met partner in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Klimberg in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Klimberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.