Vakantiepark De Kleine Belties

• Activiteiten9,5
  • Onderkomen9,1

10 tips over Vakantiepark De Kleine Belties

remwiers, 19-7-2015
Inmiddels is er weer van alles te koop in de campingwinkel!
Gertjan Polet, 22-4-2014
Heerlijk eten in de het "Eethuys" ..! Of heerlijk een kopje koffie in de "Plaza" ! Perfect met het overdekt zwembad!
Nederlander35, 18-9-2013
Chalets aan de Kaempmanshoek!

R., 14-9-2013
Veel kinder en volwassen activiteiten, je hoeft de camping dus niet af. De pizza's in de plaza zijn erg goed te doen. Goedkope pizza's met zeer goede kwaliteit. Dat is het proberen waard. Verder veel informatie te krijgen op de receptie door middel van folders, maar de medewerkers op de receptie weten ook genoeg moois om te bekijken in de omgeving.
Fam. Koster, 1-9-2013

Tips: fietsen, speeltuin Drouwenerzand, Zevenheuveltjesbosbad Balkbrug, mooie plaatsen in de buurt, Hattem bakkerijmuseum, pannenkoeken bij Het hoes van Hol 'An in Aalden, Giethoorn, etcetera.

Familie Kapaan, 19-8-2013

Het park raden we een ieder aan die houdt van rust en actief bezig zijn!

Ook in de omgeving is er veel te doen zoals het natuuractiviteitencentrum De Koppel, Plopsaland, Outdoor activiteiten, Natuur(zwem)gebied De Oldemeyer, Ponypark Slagharen, Dierenpark Nordhorn enz.

's Morgens was er rond half 8/ 8 uur een groepje wat gezellig kwam koffiedrinken op het Hakkersplein. Even met z'n allen rustig wakker worden. Het mooie was dat ook eigenaar Jan Hakkers en z'n (schoon-)zoon er bij kwamen zitten.

remwiers, 18-8-2013

De kinderen kunnen prima met een loopfiets e.d. over de camping rijden.

(niet vergeten mee te nemen)

In de camping winkel is weinig te koop.

+punt je kan bij de receptie contact geld pinnen

manda Smith, 15-12-2012
een verwarmd zwembad, maar dat gaat er waarschijnlijk ook komen in 2014. Er is heel veel informatie op de camping te krijgen over cultuur, en pretparken etc., maar op de camping wordt ook veel georganiseerd.
giovanna, 1-12-2012
het winkel centrum is erg gezellig
Johanna, 30-11-2012
Neem je fiets mee, mooie omgeving!