Appartement Vakantieboerderij Salland

10 reviews over Appartement Vakantieboerderij Salland in het Nederlands

Super!

P&G,
14-5-2018

Super geregeld allemaal. Mooie omgeving en erg vriendelijke verhuurders.

Uitstekend B&B-adres !

Mieke,
10-3-2018

B&B Heanigan is onderdeel van Vakantieboerderij Salland en bestaat onderandere uit 3 sfeervolle, mooie B&B kamers met goed bed, ruime badkamer, gashaard, compleet aanrecht (inclusief gelegenheid tot koken), lekker ontbijt, gastvrije eigenaresse. Kortom, een prima adres, voor herhaling vatbaar.

Erg mooie b&b

Gerrie en Gerda,
12-8-2017

B&B ziet er erg mooi uit. Alles aanwezig. Heerlijk verzorgd ontbijt.

geweldige accomodatie en omgeving

Debbie
11-8-2014

We hebben een heerlijke 10 dagen gehad met onze kinderen. Mooie accomodatie, prachtige omgeving en vriendelijke gastvrije eigenaren. Iedere dag schone handdoeken. Ook het ontbijt was om van te smullen. Voor de wandel en fietsliefhebber een adembenemend mooie omgeving. Ook de geoefende MTBer kan zn hart ophalen. Leuke dorpjes en vriendelijke mensen.

Prijs/kwaliteit is erg goed.

Wat een prachtige locatie is dit zeg! De foto's op de website waren al veelbelovend, maar het appartement was nog mooier en ruimer dan we gedacht hadden. Zeer smaakvol ingericht, mooie materialen en kleuren, stevig servies en gezellige open haard. De badkamer is zeer ruim en de bedstee is ontzettend romantisch! De keuken heeft een 4 pits gasstel, koelkast (geen vriezer!) en Senseo/ waterkoker. Overal is over nagedacht, tot in detail mooi uitgewerkt. De kids sliepen boven in de vide en vonden dat geweldig. Voor kinderen is het er fantastisch. Allereerst zijn er 2 ezels. Sam en Max, die graag geaaid willen worden. Daarnaast is er een heel groot speelveld met diverse schommels, een glijbaan, voetbal- en volleybalveld en een heuse airtrampoline. In het appartement staan ook nog diverse spelletjes. Bovendien ziet je in de prachtige omgeving van de Sallandse Heuvelrug, waar je perfect kan wandelen en fietsen!

Super!!!!

Katinka Zwerwer
1-11-2012

Heel gezellig appartement, zeer vriendelijke mensen, omgeving is prachtig en de ontbijtmand is geweldig!!! Echt een aanrader.

Schone en leuk ingerichte kamer

Fam. Groeneveld
2-5-2012

Afgelopen weekend hier geweest. Een prima adres. Heerlijk ontbijt met vers fruit. Lekkere warme broodjes. Het is sfeervol ingericht met een heerlijke (gas)kachel. Er ligt een mooie pvc vloer in met vloerverwarming. We komen zeker nog eens terug. Een aanrader is restaurant De Bagatelle.

Vriendelijke mensen.

mooi, gezellig en comfortabel

Janssen
23-2-2012

Hele mooie appartementen, zeer gezellig en voorzien van alle comfort.

Zeer gastvrij en vriendelijk. Uitgebreid en lekker ontbijt.

Een echte aanrader!

wat een luxe

josefien
15-5-2011

zeker voor herhaling vatbaar. kan centerparcs niet tegen op ook al ontbreekt het zwembad

Prima adres

Nico
4-5-2011

Dit is het helemaal met kinderen er bij. Lekker spelen en dieren aan de andere kant hek, paard en ezels. De huisjes zijn echt goed en betaalbaar. Een aanbeveling!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantieboerderij Salland in Haarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantieboerderij Salland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.