Camping Minicamping Erve Vleerbosch

CampingWeer vandaag17°10°
Camping Minicamping Erve Vleerbosch
8,5

6 reviews over Camping Minicamping Erve Vleerbosch in het Nederlands

Fantastisch, ik kom zeker weer

Kloppenburg
20-5-2018

Mooi gelegen camping in het hart van Twente, prima onderhouden, zeer vriendelijke eigenaren, SCHOON, sanitair perfect!

Prima camping

Schweiger
13-5-2018

Prima camping als uitvalsbasis voor fiets- en of wandeltochten in de omgeving.

Schoon sanitair en douches zonder munten of drukkknop.

Sanitair in ontbinding

T.J.
24-9-2017

Mooie beschutte camping, maar niet geschikt voor oudere mensen en gezinnen met kleine kinderen.

Goede uitgangspunt voor mooie fietstochten langs ondere meer de vele molens die deze omgeving rijk is.

Het overigens schone sanitair op de camping is gedateerd en bevind zich in een ernstige staat van ontbinding. En voor de beide deuren bevind zich een zeer hoge afstap.

Oude reviews (archief)

Prachtige minicamping rustig gelegen

Hans
26-2-2016

Mooie minicamping rustig gelegen met veel fiets- en wandelmogelijkheden. Knooppunt fietsroutes starten vlakbij de camping. Toeristische trekpleisters zoals Ootmarsum en natuurgebieden zoals het springendal en dal van de mosbeek op een paar km. afstand.

Camping zelf heeft ruime plaatsen en schoon sanitair.

Heerlijk rustige camping

Lenie
30-8-2012

Beheerders echtpaar + zoon altijd wel in voor een praatje. Deze mini camping heeft ruime plaatsen, goed en schoon sanitair.

Prachtige fietsroutes vanaf de camping via knooppunten route. Ook via de paddestoelen is het leuk fietsen.

Tubbergen en Ootmarsum rond de 6 km vanaf de camping.

Nordhorn in Duitsland ook gemakkelijk te bereiken per fiets ( 26 km centrum) .

Minder geschikt voor kinderen.

Prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Restaurant + Supermarkt, Tubbergen Ootmarsum.

Mijn ouders staan al 'n paar jaar 3 weken op deze boerencamping (zij kiezen altijd 'n boerencamping zónder de "gezonde" boerenluchten... niet onbelangrijk om erbij te vermelden...) en al voor de 2e keer kwam ik met m'n gezinnetje 'n weekend op bezoek. Vorig jaar zomer (2009) zaten we in 'n appartement van Erve Vleerbosch - érg netjes en zéér schoon!

Dit jaar zouden we gaan kamperen, maar door de weersvoorspellingen besloten we dat op 't laatste moment niet te doen - maar onze annulering werd begripvol ontvangen en we hoefden zelfs geen annuleringskosten te betalen - wat 'n service en begrip! Uiteindelijk hebben we in 'n B&B (bij gebrek aan plaats in 't appartement) gezeten en zijn we wel veel aanwezig geweest op deze heerlijke camping.

Zeer ruime plaatsen met op één van de drie veldjes in het midden 'n zandbak. Voor gezinnen is deze camping alleen geschikt voor hele jonge kindjes die daar genoeg aan hebben. Rustzoekers zullen 't hier héérlijk hebben.

't Is 'n paar km van Ootmarsum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Erve Vleerbosch in Haarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Erve Vleerbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Erve Vleerbosch scoort een 8.54 uit 10 op basis van 6 reviews.