Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg

7.3Goed

• 6.5Activiteiten
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Geniet op Landal Landgoed de Hellendoornse Berg in Haarle van de mooie natuurlijke omgeving. De huisjes zijn dichtbij elkaar geplaatst, wat tot een knusse sfeer leidt. Voor de kinderen is er een binnenzwembad, speeltuin en animatieteam aanwezig. Op zoek naar een uitje met de familie? Bezoek Avonturenpark Hellendoorn dat 2 kilometer verderop ligt.

850 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg

• 5Henk09-02-2020

Alles om 8 uur dicht.waardeloos.

Het is een keurig park met mooie huisjes.(kon iets beter gestoft worden maar verder prima.centrum is waardeloos,alles is om 20.00 dicht.je kan nog niet even iets gaan drinken.echt ik zou hier nooit meer heen gaan .wij zijn toch al in veel landal geweest maar dit is echt de slechtste.wij zijn met de kerst een week naar aelderholt in aalden geweest wat is dat dan een prachtig park.daar kan je gezellig in de avond wat drinken,of bingo spelen.of iets van de snackbar halen.heel leuk centrum daar.maar nooit meer Hellendoorns berg.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in februari 2020

• 6segboer09-02-2020

redelijk tot slecht

Een 6 persoons huisje ( notariswoning). DE badkamer boven had een ligbad waar je horizontaal in moest schuiven en om er uit te komen de zelfde handeling door een schuin dak boven het bad. W C deur beneden loopt vast tegen de slaapkamerdeur wanneer deze een klein stukje open staat en je dus niet uit de W C kunt komen. Bij binnenkomst wilden we koffie zetten maar het koffiezet app. was smerig en de waterkoker was zwaar aangeslagen van de kalk. Deze direct moeten omruilen. Verder ontdekten we naargelang de week vorderde dat het huisje niet schoon was, dit hebben we ook bij de receptie gemeld. Verder hebben we al deze klachten bij de receptie gemeld . Zij waren wel begrip vol en namen het ter harte. Al met al een midweek met hindernissen .

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2019
    6Ilona. Rooks17-11-2019

Slechte horeca...

Leuke huisjes op een kleiner park van landal. Horeca op het park is niet wat we gewend zijn van een landal park. Afhaal is van slechte kwaliteit. Ook erg prijzig. Café wil geen geld wisselen voor zwembad kluisjes.... horeca is niet van landal geeft men aan. Dus we wisselen geen geld.... slechte bediening in de horeca...

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 7....27-08-2019

Leuk verblijf gehad.

Leuk park voor kleine kinderen. Zwembad aan de kleine kant, maar met kleine kinderen prima. Enthousiast animatieteam. Huisjes schoonmaak kan stukken beter. Overal stofraggen, vieze plekken op muur/plafond, hele vieze ramen, scheuren in kussens, kapot douchegordijn enz. Bij problemen wordt er gelijk actie ondernomen. Erg fijn! Wij zaten in een kinderbungalow. Super met de trampoline enz buiten. En superleuke bedden voor de kids. Jammer dat alle horeca al zo vroeg gesloten is. Park staat in een mooie omgeving. Veel gasten parkeren 2 auto’s bij hun bungalow waardoor er veel auto’s op het park zijn. Park ziet er verzorgd en leuk uit. Avonturenpark Hellendoorn op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Brigitte20-08-2019

Voor ons niet meer

Alles sluit om 20:00 zelfs in de zomervakantie. Dus savonds nog wat drinken op een terrasje bij het cafe zit er niet in. Geef je tijdig op voor animatie, daar gezelschap dir niet mee doen met de activiteit ook meegerekend worden, waardoor de gasten die wel mee willen doen aan de bingo dit hierdoor niet kunnen.

Er wordt veel geld gevraagd voorom aan activiteiten mee te doen voor de kinderen begint dit bij 3 euro. Vrij prijzig voor ook de huur van een prijzig huisje in deze periode.

Erg bosrijk stond het huisje ook niet, alles is een open vlakte, huisjes staan erg dicht op elkaar, waardoor de buren erom heen precies kunnen zien wat je op je bord hebt liggen als je op je terras zit.

Veel te doen voor kids tot een jaar of 8 alles ouder vallen er buiten.

Voor ons niet meer dit park met wat oudere kinderen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Peter02-08-2019

Foto's op de site vertekekenen en info klopt niet

Aardig park maar geen hoogvlieger

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Freek03-07-2019

Mooi maar zeker niet stil....

Prachtig en rustig gelegen bungalowpark in de mooie Sallandse heuvelrug. Echter met die rust was het wel even gedaan toen de jongens (en meisjes?) op het nabijgelegen motorcross circuit hun hobby gingen bedrijven. Voor alle duidelijkheid: Dit gebeurde niet elke dag, maar toen het gebeurde (paar uur aan eind van de middag/begin van de avond)en de wind "gunstig" stond, vonden wij het behoorlijk irritant. We hebben het gemeld bij de receptie, die het voor kennisgeving aannam. Onze bungalow (luxe type) was goed ingericht en keurig afgewerkt. Alles werkte naar behoren. Supermarkt is klein, maar ideaal voor de "vergeten" boodschappen e.d. Directe omgeving van het park is werkelijk prachtig. Zonder de auto te gebruiken zijn er vanuit het park veel mogelijkheid voor wandelen en fietsen (de huurfietsen - vijf dagen voor prijs van drie - waren goed).

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Suzanne Van der Steen11-06-2019

Was leuk! Extra luxe huisje is een aanrader!

Kleinschalig maar gezellig park, met veel mogelijkheden. Je kunt er wandelen, dagje pretpark, airtrampoline en klein binnenzwembad. Het huisje waar wij verbleven (nr29) is 1 van de 3 extra luxe huisjes. Er is een mooie welness ruimte welke prachtig is. Mooie tv en luxe soundsysteem. Ook horren voor de ramen bij de slaapkamers zodat je met warm weer met het raam open kunt slapen en geen prikbeesten hebt. Bij zo'n extra luxe huisje verwacht je alleen ook een luxe keuken. Maar deze is erg klein en aan vervanging toe. De woonkamer is heel leuk en gezellig. De tuinen geven weinig privacy. Maar je zit er heerlijk. Op het park is ook een leuk sportveld. De pizza's en patatjes om af te halen zijn heerlijk! Gulle goedzak in het dorp is ook lekker. Supermarkt duur en weinig keus. Zwembad echt heel erg klein en bedompt. Na een half uur waren de kids al klaar. Was ook erg druk. Hellendoorn avonturenpark ligt op 3 auto minuten. Was zeer de moeite!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Björn25-04-2019

Keurig verzorgd, vooral gericht op jonge kinderen.

Een van de schoonste en verzorgste Landal parken waar we zijn geweest. Voornamelijk gericht op gezinnen met kleine kinderen. (Animatie, speelvoorzieningen) Voor onze dochter van 11 was er weinig te doen. Puntje van ergernis is de drukke weg langs het park. Hier wordt erg hard (80-100 kmh) gereden langs de ingang van het park. Er wordt nauwelijks afgeremd en er ontstaat hierdoor een gevaarlijke situatie. Hou je kinderen in de gaten. Je moet hier oversteken om vanuit het park het bos in te gaan. Vanuit Landal zou hier best wat meer aandacht aan besteed mogen worden. Horeca is verzorgd en vriendelijk. Kan wel erg druk worden, met lange wachttijden (45 min voor frietje), maar ja, het is vakantie. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Winkeltje compleet. Huisjes zien er prima uit en waren netjes schoon. Omgeving prachtig. MTB trail (17km) lang park.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 7Michel ter Braak02-04-2019

Prima verblijf gehad

Prima verblijf gehad in een 4-persoonskinderbungalow (notariswoning). Het huisje was redelijk schoon en van alle gemakken voorzien. Aangezien wij een baby mee hadden, was het fijn dat er een commode, aankleedkussen, box en babybadje stond. In de achtertuin zit je niet heel vrij, want de huisjes staan toch redelijk kort op elkaar. Op de kaart dus goed kijken welk huisje wel een vrije achtertuin heeft. Voor ons was het zwembad groot genoeg, maar ik kan me voorstellen dat een volle bezetting krap wordt. Fietsen gehuurd op het park en een route van Landal gefietst: aanrader. Extra tip: voor 2 personen is het nog wel te overwegen om een gourmetarrangement te reserveren. Was behoorlijk royaal en met 2 personen qua prijs redelijk (incl. huur gourmetstel). Wil je zeker zijn van een pizza bij de afhaal: reserveren/bestellen. Bij ons was het op zondagavond op.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

84 tips over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg

• DanMan, 01-06-2014

Kinderboerderij Dondertman. Pretpark op loopafstand (door het bos), scheelt €7,- voor parkeermunt.

• murielvanderbilt, 05-05-2014

Neem geen 12-persoonshuisje als je niet tegen burengerucht kunt.

• Luuk, 23-04-2012

Vanaf het park zijn mooie wandelingen te maken!

29 vragen over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg

• Cornelissen Marc, 26-07-2019

Tarieven

Ik wil graag informeren naar de prijs van een 24 - persoonsbungalow 24CT voor een weekend in de periode van 26 - 06 - 2020 t/m 29 - 06 - 2020 ? Zijn er nog extra kosten zoals verbruik en schoonmaak enz. ?

Alvast bedankt, Familie Cornelissen

• marijke, 15-05-2019

huisje nr 36

wie heeft er al in dit huisje gezeten. is de wifi goed. is het huisje goed schoon

• boers, 18-12-2018

magnetron

we hebben een vraag over de magnetron is het een combimagnetron of een gewone.

Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg info

• Aantal sterrenstersterstersterster