Vakantiepark
Weer vandaag12°-1°

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,7

Omschrijving
Geniet op Landal Landgoed de Hellendoornse Berg in Haarle van de mooie natuurlijke omgeving. De huisjes zijn dichtbij elkaar geplaatst, wat tot een knusse sfeer leidt. Voor de kinderen is er een binnenzwembad, speeltuin en animatieteam aanwezig. Op zoek naar een uitje met de familie? Bezoek Avonturenpark Hellendoorn dat 2 kilometer verderop ligt.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg voor je op een rij gezet:

Landal Greenparks

840 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg in het Nederlands

Waarschijnlijk komen we terug

Wendy Van der Meij karsies,
28-12-2018
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2

Park netjes en dorps aangelegd

Grote luxe huizen alleen koelkast erg klein voor 6 persoon huisje

Bedden lagen heerlijk,2 badkamers en leuke inrichting

Voldoende bestek en keukengerei en grote pannen.

Zwembadwater is erg koud en zwembad mega klein,we waren hier met kerst week maar is mega druk En kan je niet zwemmen

Horeca kan beter,lauwe koffie en thee en eten Was niet lekker

Omgeving is erg mooi en leuk,groot winkelcentrum in nijverdal en ook in de kerstvakantie schaatsbaan.

Animatie op het park alleen voor kids tot 7 a 8 jaar voor oudere kinderen of volwassenen niks te doen dat was wel jammer tevens ook alle faciliteiten zijn vroeg dicht, apart voor de kerstvakantie vinden wij.

Huisjes zijn wel gehorig en je heb veel last van verkeer en treinen die voorbij razen, nachtrust is niet echt fijn

Verder is het park netjes en schoon en groots opgezet, faciliteiten zijn klein en minder. Voor de omgeving en huisje komen we terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Zeker oké maar niet fantastisch

Ronald en Jolien Schalkwijk,
28-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Huisje nummer 30 prima. Luxe woning, wat inhoudt goed bed en sauna, verder niet per se het extra geld waard. Wij waren vlak voor de kerstdrukte, dan is het zwembad/speelzolder enz. groot zat, maar toen de grote (kerst)drukte kwam was het hutje mutje. Ik vond het wel erg gehorig snacht's met auto's en treinen. Mooie omgeving en genoeg te doen (weer of geen weer). Leuk voor een weekje ertussenuit, maar weet niet zeker of ik er weer terug naartoe zou gaan. Het park ziet er wel prachtig uit qua infrastructuur, mooie huisjes van buiten, doet dorps aan. Bij binnenkomst en de eerste avond koken vond ik nog etensresten in de pan van de vorige bewoner, gewoon vies in de kast gezet en waarschijnlijk nooit gecontroleerd, beetje jammer of aso. Verder moet je je eigen pannen en bestek meenemen, want dat is er niet in overvloed (wij moesten steeds onze messen afwassen voor dat we gingen eten, geen ramp, hooguit irritant).

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Zeer fijn park!

Evelien van Roosmalen-Broek,
3-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Mooie huisjes op een schitterende plek. Het is voor ons de derde keer op dit park, maar zeker niet de laatste keer!

Gereisd met vrienden in november 2018

Landal Greenparks

Heel fijn park. Mooie huisjes, leuke activiteiten.

Marije Heuvelink,
29-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Superpark met kinderen. Mooie (vernieuwde) huisjes. Leuk zwembad, (kleine) indoorspeelplaats. We waren met ons zoontje van 3 en voor zijn formaat was alles perfect. Leuk animatieteam ook. Activiteiten voor alle leeftijden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Dit was de 2de keer. Komen vast nog wel een terug

Ap Brouwer,
22-10-2018
  • Activiteiten7

Super schoon huis. Heerlijke bedden. Goede winkel. Bowlingbanen slecht en niet verlicht. Goed opgelost door personeel, halve huur. Mooi park. Relatief weinig privacy door situering van huisjes. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fijne vakantie gehad

Esther,
5-10-2018
  • Activiteiten7

Rustig park. Aanrader om fietsen te huren. Wij hadden een bakfiets gehuurd waar je een maxicosi kon opklikken.

Wij zaten aan de kant van het bos.

Wat ons tegenviel is dat alle huisjes dicht op elkaar staan en je hierdoor weinig privacy hebt. Wij hadden kinderhuisje 6ck 201.

Mooi huisje en goede bedden. Wel wat mankementen; vaatwasser wast niet schoon, koelkast en vriesvak sloten niet goed. Verder ontbrak zand uit de zandbak en was het loopautootje kapot. Huisje is ook erg gehorig. Trap en bovenverdieping kraken flink.

Kleine park supermarkt aanwezig. Onze boodschappen gedaan in Nijverdal.

Op het park is een restaurant en snackbar aanwezig en een speelzolder voor kinderen welke met een trap te bereiken is. Verder een prachtige omgeving.

Fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Goede keus

Loes,
5-10-2018
  • Onderkomen8

4B prima huisje. Was nog niet gerenoveerd maar dat wisten we ook. Leuk park en hele mooie omgeving. Overal bos en fijne omgeving om te wandelen. Vriendelijk personeel. Restaurant prijzig voor hetgeen geboden wordt. Hadden qua weer de goede week uitgekozen en we zijn tevreden.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig verblijf gehad

M Pen,
29-9-2018
  • Onderkomen10

Fantastische ligging midden in de natuur. Geweldige fiets en wandelmogelijkheden

Sfeervol park met mooie bungalows en aardig personeel

Dit was alweer onze 4e keer op dit park. Ditmaal huisje 153 (6 pers) de extra badkamer boven is erg fijn. Ook dit keer was het weer genieten van de geweldige omgeving. Jammer dat je toch een keer weer naar huis moet. Maar we komen zeker volgend jaar weer terug!!!!!

Gereisd met partner in september 2018

Jammer van natte hondenlucht in bungelow

Peter,
14-9-2018
  • Activiteiten7

Wij hadden een weekje in bungalow 168 geboekt, 4 persoons VIP huisje.

Teleurstellend was de sterke hondenlucht in woonkamer en slaapkamers.

Met jonge kinderen (baby van 6 weken en 2jr) vonden wij dit erg smerig! Aan de receptie gevraagd om ons een ander huisje toe te wijzen, hier waren geen mogelijkheden toe. Er kon alleen een schoonmaak beurt en gratis geurkaars worden toegezegd.

Door de ondragelijke stank in de woonkamer zelf om 23.00 het vloerkleed in de woonkamer verwijderd.Toen ook de vloer in de woonkamer gestofzuigd en gedweild, VIP toch?

De hondengeur in de woonkamer is verdwenen na het verwijderen van het vloerkleed, de hondengeur in de slaapkamers is de hele week gebleven

Geen vloerkleden en/of tapijt in huisjes waar honden zijn toegestaan!!

Erg jammer want de huisjes, het park en omgeving zien er verder prima uit.Voor ons reden om niet meer bij dit park te boeken.Vanuit Landal op geen enkele wijze tegemoet gekomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

niet slecht, maar...

fam jacobs,
20-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

We boekten last minute een 6 persoons comfort huisje. Het huisje was volledig in orde, met 3 ruime slaapkamers, goede bedden. Het was ook proper!

Maar... er is een totaal gebrek aan privacy in dit park: je hebt geen tuin, enkel een klein terras en als je buiten zit, zien je buren wat er op je bord ligt. Tijdens één van de kinderactiviteiten had het animatieteam ook het lumineuze idee om de kinderen tussen de huisjes te sturen, waardoor er plots een bende kinderen naast ons terras denderde...wij hadden een hond bij, gelukkig een brave, die hier maar weinig aanstoot aan nam, maar erg verstandig is dit van het animatieteam toch niet.

De hele animatie is trouwens gericht op erg jonge kinderen, kinderen vanaf 8 jaar hebben er niks aan.

Het park wordt ook 'gerund" door erg jonge medewerkers, overwegend jobstudenten. Niet dat ze niet vriendelijk zijn, maar enige maturiteit kan toch ook geen kwaad.

Het zwembad was ook niet 100% proper.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Landal Greenparks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg in Haarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.