Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg

Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg
8,3

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Landgoed De Hellendoornse Berg voor je op een rij gezet:

838 reviews over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg in het Nederlands

Zeer fijn park!

Evelien van Roosmalen-Broek
3-11-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie huisjes op een schitterende plek. Het is voor ons de derde keer op dit park, maar zeker niet de laatste keer!

Heel fijn park. Mooie huisjes, leuke activiteiten.

Marije Heuvelink
29-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Superpark met kinderen. Mooie (vernieuwde) huisjes. Leuk zwembad, (kleine) indoorspeelplaats. We waren met ons zoontje van 3 en voor zijn formaat was alles perfect. Leuk animatieteam ook. Activiteiten voor alle leeftijden.

Dit was de 2de keer. Komen vast nog wel een terug

Ap Brouwer
22-10-2018
  • Onderkomen9

Super schoon huis. Heerlijke bedden. Goede winkel. Bowlingbanen slecht en niet verlicht. Goed opgelost door personeel, halve huur. Mooi park. Relatief weinig privacy door situering van huisjes. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Fijne vakantie gehad

Esther
5-10-2018
  • Onderkomen7

Rustig park. Aanrader om fietsen te huren. Wij hadden een bakfiets gehuurd waar je een maxicosi kon opklikken.

Wij zaten aan de kant van het bos.

Wat ons tegenviel is dat alle huisjes dicht op elkaar staan en je hierdoor weinig privacy hebt. Wij hadden kinderhuisje 6ck 201.

Mooi huisje en goede bedden. Wel wat mankementen; vaatwasser wast niet schoon, koelkast en vriesvak sloten niet goed. Verder ontbrak zand uit de zandbak en was het loopautootje kapot. Huisje is ook erg gehorig. Trap en bovenverdieping kraken flink.

Kleine park supermarkt aanwezig. Onze boodschappen gedaan in Nijverdal.

Op het park is een restaurant en snackbar aanwezig en een speelzolder voor kinderen welke met een trap te bereiken is. Verder een prachtige omgeving.

Fijne vakantie gehad.

Goede keus

Loes
5-10-2018
  • Onderkomen8

4B prima huisje. Was nog niet gerenoveerd maar dat wisten we ook. Leuk park en hele mooie omgeving. Overal bos en fijne omgeving om te wandelen. Vriendelijk personeel. Restaurant prijzig voor hetgeen geboden wordt. Hadden qua weer de goede week uitgekozen en we zijn tevreden.

Geweldig verblijf gehad

M Pen
29-9-2018
  • Onderkomen10

Fantastische ligging midden in de natuur. Geweldige fiets en wandelmogelijkheden

Sfeervol park met mooie bungalows en aardig personeel

Dit was alweer onze 4e keer op dit park. Ditmaal huisje 153 (6 pers) de extra badkamer boven is erg fijn. Ook dit keer was het weer genieten van de geweldige omgeving. Jammer dat je toch een keer weer naar huis moet. Maar we komen zeker volgend jaar weer terug!!!!!

Jammer van natte hondenlucht in bungelow

Peter
14-9-2018
  • Activiteiten7

Wij hadden een weekje in bungalow 168 geboekt, 4 persoons VIP huisje.

Teleurstellend was de sterke hondenlucht in woonkamer en slaapkamers.

Met jonge kinderen (baby van 6 weken en 2jr) vonden wij dit erg smerig! Aan de receptie gevraagd om ons een ander huisje toe te wijzen, hier waren geen mogelijkheden toe. Er kon alleen een schoonmaak beurt en gratis geurkaars worden toegezegd.

Door de ondragelijke stank in de woonkamer zelf om 23.00 het vloerkleed in de woonkamer verwijderd.Toen ook de vloer in de woonkamer gestofzuigd en gedweild, VIP toch?

De hondengeur in de woonkamer is verdwenen na het verwijderen van het vloerkleed, de hondengeur in de slaapkamers is de hele week gebleven

Geen vloerkleden en/of tapijt in huisjes waar honden zijn toegestaan!!

Erg jammer want de huisjes, het park en omgeving zien er verder prima uit.Voor ons reden om niet meer bij dit park te boeken.Vanuit Landal op geen enkele wijze tegemoet gekomen.

niet slecht, maar...

fam jacobs
20-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We boekten last minute een 6 persoons comfort huisje. Het huisje was volledig in orde, met 3 ruime slaapkamers, goede bedden. Het was ook proper!

Maar... er is een totaal gebrek aan privacy in dit park: je hebt geen tuin, enkel een klein terras en als je buiten zit, zien je buren wat er op je bord ligt. Tijdens één van de kinderactiviteiten had het animatieteam ook het lumineuze idee om de kinderen tussen de huisjes te sturen, waardoor er plots een bende kinderen naast ons terras denderde...wij hadden een hond bij, gelukkig een brave, die hier maar weinig aanstoot aan nam, maar erg verstandig is dit van het animatieteam toch niet.

De hele animatie is trouwens gericht op erg jonge kinderen, kinderen vanaf 8 jaar hebben er niks aan.

Het park wordt ook 'gerund" door erg jonge medewerkers, overwegend jobstudenten. Niet dat ze niet vriendelijk zijn, maar enige maturiteit kan toch ook geen kwaad.

Het zwembad was ook niet 100% proper.

Geweldig

Heerlijk genoten en dicht bij pretpark
20-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Met kleine kids snappen ze het hier. Speelzolder met 1 in/uitgang en toezicht vanaf het terras. Speeltuin vanaf het terras te zien en voldoende bankjes om er bij te gaan zitten. We hebben genoten‼️

Hier komen we vast nog een keer terug

Eline
23-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

8 persoonshuisje ruim maar gehorig, voldoende ruimte om met 2 gezinnen te verblijven maar als je boven loopt kraakt het flink. Huisje 33 gekozen omdat die op de plattegrond grensde aan een speeltuintje, helaas bij aankomst bleek er nog een rij huisjes te staan, dit was geen probleem een klein stukje lopen om alsnog bij het speeltuintje te komen. Dicht bij park centrum. Snackbak met pizzaovens is een goede aanvulling. Eten bij restaurant meer dan prima en winkel goed geprijst. Zwembad klein maar fijn met een leuke glijbaan. Veel activiteiten door het animatieteam gevarrieerd en niet te duur. Dicht bij hellendoorn zeker een aanrader om heen te gaan.

Landal GreenParks

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg in Haarle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Landgoed De Hellendoornse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.